Schoencadeautjes
+6
PapillonRose
Dolphinne
sabje
meisjesmama
Annie24
Tazz
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoencadeautjes
Vandaag weer wat leuke dingen bij de action gehaald. Vanaf volgende week 25% korting op babyspeelgoed bij de wibra. Ik ben vandaag even gaan kijken en daar zaten wel wat leuke dingen bij. De schoentjes zijn gezet vandaag en als krijgen ze niet iedere dag een cadeau vind ik het toch wel leuk om spulletjes voor ze te kopen.
Toch vind ik het vooral voor kleine kinderen moeilijk om leuke schoencadeau's te kopen. Het meeste is echt 'troep' met allemaal kleine onderdelen etc. Als je dan iets wil moet je toch iets groters kopen en dus ook meer uitgeven.
Wat hebben jullie als schoencadeautjes?
Toch vind ik het vooral voor kleine kinderen moeilijk om leuke schoencadeau's te kopen. Het meeste is echt 'troep' met allemaal kleine onderdelen etc. Als je dan iets wil moet je toch iets groters kopen en dus ook meer uitgeven.
Wat hebben jullie als schoencadeautjes?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Schoencadeautjes
Hier hebben ze ook hun schoen gezet. Ik heb voor M.ara een auto'tje en voor S.enna een balance bird, en voor beide een mandarijntje.
Gast- Gast
Voor de hele kleintjes zou ik denk ik iets doen wat ze toch nodig hebben, zoals een shirtje o.i.d. Onze dochter krijgt geen schoencadeautjes, er is toch geen oudere broer/zus die wel wat krijgt. Ze mist het dus ook niet. Haar grote sinterklaascadeau was al duur genoeg
Gast- Gast
Hier zetten we alleen volgende week zaterdag een schoentje (in dit geval papa zijn schoen, want Y. zijn schoentjes zijn zo klein ) en daar stoppen we een klein kartonnen boekje in. Maar dat is meer omdat we het op de foto willen hebben voor in het plakboek, want Y. snapt er natuurlijk nog geen pepernoot van
Ik kijk wel rond naar dingetjes voor over een paar jaar, maar het is idd niet meer zoals 'vroeger' dat je voor Fl. 2,50 een schoencadeautje hebt. Tegenwoordig mag je geloof ik blij zijn als je voor € 5,00 al iets kan vinden
Zou je niet iets kunnen kopen in de richting van kleurpotloden, kleurboek, leesboekje, auto ofzo?
Ik kijk wel rond naar dingetjes voor over een paar jaar, maar het is idd niet meer zoals 'vroeger' dat je voor Fl. 2,50 een schoencadeautje hebt. Tegenwoordig mag je geloof ik blij zijn als je voor € 5,00 al iets kan vinden
Zou je niet iets kunnen kopen in de richting van kleurpotloden, kleurboek, leesboekje, auto ofzo?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie, dat valt wel mee hoor. Bij de intertoys hebben ze veel schoencadeau'tjes. Dat auto'tje was 1,50 en die balance bird 1 euro, prima toch voor een schoencadeau'tje.
Gast- Gast
De oudste heeft een poppetje van Pinypon in haar schoen zitten.
De jongste heeft nu een hondenknuffel in haar schoen zitten.
De jongste heeft nu een hondenknuffel in haar schoen zitten.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Hier heeft hij een autotje in zijn schoen
Gewoon een kleinigheidje omdat wij het zo leuk vinden haha..
Gewoon een kleinigheidje omdat wij het zo leuk vinden haha..
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Annie, dat valt wel mee hoor. Bij de intertoys hebben ze veel schoencadeau'tjes. Dat auto'tje was 1,50 en die balance bird 1 euro, prima toch voor een schoencadeau'tje.
ooooooowwwwwwwwwwwww dat valt idd mee dan! Ben blijkbaar nog niet geoefend in het zoeken van schoencadeautjes
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
M.ax heeft vandaag zijn schoen gezet en hij krijgt er twee kartonnen boekjes in over sinterklaas (1,50 pp bij de hema).
Het is ook meer voor de foto dan hij het snapt. Verder krijgt hij niks in zijn schoen, want hij snapt het toch niet. En hier was het grote cadeau ook al duur genoeg .
Het is ook meer voor de foto dan hij het snapt. Verder krijgt hij niks in zijn schoen, want hij snapt het toch niet. En hier was het grote cadeau ook al duur genoeg .
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Hier zit er nu een houten thomas de trein treintje in zn schoen en een paar pepernoten. Heb ook nog een dvd van het zandkasteel en nog een paar van die treintjes en een zaklampje van cars id kast liggen, maar weet nog niet of hij ook zo vaak zn schoen mag zetten hoor.
In mijn schoen zitten ook pepernoten en geurwaxinelichtjes. Ik moest ook perse mijn schoen zetten van hem. Heb dus maar (halfvol) doosje uit de kast geplukt en ingepakt.
In mijn schoen zitten ook pepernoten en geurwaxinelichtjes. Ik moest ook perse mijn schoen zetten van hem. Heb dus maar (halfvol) doosje uit de kast geplukt en ingepakt.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Hier komt er zo'n heel klein voertuigje met poppetje van Little People in haar schoen. Het doosje is alleen groter dan haar minischoentje
We doen het hier ook vooral voor de foto voor later, en omdat ik het zelf gewoon ontzettend leuk vind om te doen. Dat ze het nog niet snapt en later niet meer weet, vind ik voor mezelf geen 'excuus' om zulke leuke dingen dan maar weg te laten de eerste paar jaar. Al snap ik dat het prima kan hoor, maar voor mij hoort je schoentje zetten met Sinterklaas er gewoon bij (mijn ouders hebben het met de kinderen ook altijd gedaan zolang er nog 1 was die erin geloofde, is toch een traditie voor mij).
We doen het hier ook vooral voor de foto voor later, en omdat ik het zelf gewoon ontzettend leuk vind om te doen. Dat ze het nog niet snapt en later niet meer weet, vind ik voor mezelf geen 'excuus' om zulke leuke dingen dan maar weg te laten de eerste paar jaar. Al snap ik dat het prima kan hoor, maar voor mij hoort je schoentje zetten met Sinterklaas er gewoon bij (mijn ouders hebben het met de kinderen ook altijd gedaan zolang er nog 1 was die erin geloofde, is toch een traditie voor mij).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
We hebben hier een hele tas schoencadeautjes van de Action, uiteindelijk is het voor nu geworden:
Een kleine houten boerderij met dieren voor Ezra
Een boekje over boerderijdieren met losse magneten voor Yrsa
Ze zijn vandaag al flink verwend bij mijn schoonouders, na de intocht lagen er twee insteekpuzzels, een blokkenpuzzel van Bumba, twee chocoladesinterklazen en een heleboel kruidnoten klaar. Tijdens de intocht kregen ze ook alsmaar kruidnoten toegestopt door alle Pieten, vooral Yrsa heeft denk ik wel een kilo kruidnoten gekregen. Ze stopten ze steeds naast haar in de buggy.
Een kleine houten boerderij met dieren voor Ezra
Een boekje over boerderijdieren met losse magneten voor Yrsa
Ze zijn vandaag al flink verwend bij mijn schoonouders, na de intocht lagen er twee insteekpuzzels, een blokkenpuzzel van Bumba, twee chocoladesinterklazen en een heleboel kruidnoten klaar. Tijdens de intocht kregen ze ook alsmaar kruidnoten toegestopt door alle Pieten, vooral Yrsa heeft denk ik wel een kilo kruidnoten gekregen. Ze stopten ze steeds naast haar in de buggy.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Voor N. zit er nu in haar schoentje twee setjes keukenaccessoires (pannetjes, pollepels, spiegeleitje, worstjes, sneetje brood, etc.). 0,79 cent per setje bij de Zeeman!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind van die kleine doosjes duplo wel leuk voor in de schoen, die van 5 euro.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier hebben ze vanochtend een sinterklaas CD van Annie MG schmidt en een speelgoedje van fisher price met allebei een manderijntje in de de schoentjes zitten.
Ik heb ook schoencadeautjes bij de action gehaald het meeste was nog geen euro. Ik heb voor later nog een doosje play mais, nog een cd, een auto van megabloks, kruidnoten.
@ Susan, hier deelden ze geen kruidnoten uit tijdens de optocht alleen maar vlaggetjes. Dat vind ik best verantwoord. :-)
Ik heb ook schoencadeautjes bij de action gehaald het meeste was nog geen euro. Ik heb voor later nog een doosje play mais, nog een cd, een auto van megabloks, kruidnoten.
@ Susan, hier deelden ze geen kruidnoten uit tijdens de optocht alleen maar vlaggetjes. Dat vind ik best verantwoord. :-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Hier krijgen ze vier keer een cadeautje in de schoen en drie keer wat lekkers (ze mogen op zaterdag en woensdag de schoen zetten). Als cadeautjes heb ik voor allebei een dvd, voor allebei een cd (die hadden ze vanmorgen in de schoen), voor allebei een stickervelletje met een knutselpakketje en voor allebei een boekje. Die dingen waren in totaal niet duur, de dvd's een paar euro per stuk en de cd's een euro bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Mijn zoontje krijgt een voorleesboekje van Woezel & Pip en een zakje chocolademuntjes. Bij mijn ouders staat er ook een schoen, daar weet ik nog niet wat hij krijgt
Gast- Gast
Hier hebben ze wat lekkers gehad in de schoen. Hoeft van mij niet zo om dan ook weer een cadeautje in de schoen te doen. Ik zelf kreeg ook alleen snoepgoed en fruit in de schoen en op 5 december een groot cadeau
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: