kinderstoel gezocht...
+6
teletascha
-Ieniemienie-
PapillonRose
Annie24
Printje
mauwmauw
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
kinderstoel gezocht...
wij hebben voor V een kinderstoel van topmark,we zijn hier opzich heel tevreden over.Maar nu is het zo dat V er nogal onder uit gezakt in zit.Nu is hij toch al laat goed gaan zitten,maar in de kinderstoel zit hij met een gebogen rug.Hier voor zijn we bij de fysio geweest(en voor nog een paar andere dingen)en hij hoeft nu niet meer terug tekomen,alleen moeten we dus opletten met zitten,voornamelijk in de kinderstoel.want hij kan wel goed rechtop zitten.
Dus nu mijn vraag,wie weet er een kinderstoel waar een kindje goed rechtop inzit.
Dus nu mijn vraag,wie weet er een kinderstoel waar een kindje goed rechtop inzit.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: kinderstoel gezocht...
Een triptrap van Stokke.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
daar had ik ook aan zitten denken,maar heb het liefst 1 die ik in kan klappen,ivm ruimte gebrek(wonen erg klein)
mauwmauw- Kletskop
De stoel van de Ikea? Die kan je niet inklappen, maar wel uit elkaar halen...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben de Tripp Trapp van Stokke. Daar zit ze prima in. Maar wel duur inderdaad, en niet in te klappen. Wel kun je hem goed aan tafel aanschuiven, want er zit geen eetblad aan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind de Stokke minder onhandig dan dat Ikea ding, die poten echt serieus.... hoever wil je ze uit elkaar hebben. En zo groot en onhandig is de Stokke toch niet?
Printje- Lady Post-a-lot
ik zit nu naar die sokke te kijken,maar is er een verschil(vast wel)met de meegroei stoel van de kruidvat?
mauwmauw- Kletskop
Geen idee eigenlijk, ik ken de stoel vd kruidvat niet. In de Stokke kunnen ze tot een jaar of 7? Ik denk dat het misschien kwalitatief een betere stoel is maar je betaalt uiteraard ook voor de naam.
Printje- Lady Post-a-lot
Heeft die van het kruidvat niet een blad voorop? Dat heeft de stokke namelijk niet.
Wij hebben ook de tripp trapp heel fijn ding hoor, wel een nadeel dat hij niet heel makkelijk schoon te maken is maar dat hebben veel kinderstoelen volgens mij wel, naja behalve die van Ikea dan, die is wel heel makkelijk schoon te maken, maar die poten idd zijn echt heel onhandig!
Wij hebben ook de tripp trapp heel fijn ding hoor, wel een nadeel dat hij niet heel makkelijk schoon te maken is maar dat hebben veel kinderstoelen volgens mij wel, naja behalve die van Ikea dan, die is wel heel makkelijk schoon te maken, maar die poten idd zijn echt heel onhandig!
Gast- Gast
WIj hebben hier ook de tripp trapp van stokke en super tevreden. Vind het helemaal geen onding.
En misschien op Marktplaats ervoor kijken?
Mijn schoonmoeder heeft de meegroeistoel van de kruidvat en dat vind ik pas een onding.
En onze dochter kon daar heel slecht in zitten. Ze hing er helemaal in zeg maar. Dus nav jou verhaal zou ik zeker niet voor die stoel kiezen.
En misschien op Marktplaats ervoor kijken?
Mijn schoonmoeder heeft de meegroeistoel van de kruidvat en dat vind ik pas een onding.
En onze dochter kon daar heel slecht in zitten. Ze hing er helemaal in zeg maar. Dus nav jou verhaal zou ik zeker niet voor die stoel kiezen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben de Yaris (namaak stokke), Was maar 60 euro en qua vormgeving vond ik hem mooier! Daarnaast hebben we ook dekinderstoel van de ikea (wordt vaak voor buiten gebruikt en als we ergens op visite gaan, maar ook voor als we gaan verven).
Gast- Gast
Wij hebben vorige week een tripp trapp gekocht met babyset. Nog niet gebruikt. Maar ik moet zeggen dat ie qua prijs (129 voor stoel en ik meen 35 voor babyset) nog wel meevalt, als je hem een jaar of 6 kunt gebruiken. Een kinderwagen, die al snel 600 euro kost, doe je veeeeel korter mee, en staat ook nog niet in je woonkamer
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Wij hadden een dure stoel, wel een nep stokke, maar toen hebben we nog de ikea stoel voor erbij gehaald, voor vakantie enzo, nou die nep stokke staat nu op zolder, ik vind die van ikea echt super, makkelijk schoon te maken en hij zit er mooi recht in, ideaal. (die van plastic van 12 euro)
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben de tripp trapp, vind hem helemaal niet onhandig, juist omdat hij helemaal tegen de tafel aan geschoven kan worden en daardoor amper ruimte inneemt. Verder kan je kindje er ook lang op zitten en te gebruiken als er viste is.
Gast- Gast
Ik vind de Stokke ook echt een ideaal ding ! En idd die van de Ikea. Mijn ouders hebben heb en er wordt vaak over die poten gestruikeld ! Maar verder is het opzich ook wel een fijne kinderstoel
Gast- Gast
Ik wou absoluut geen tripp trapp stokke, zo duur vond ik hem! Maar ik kom er op terug, echt de beste stoel ever, Y. zit er super goed in! Zelfs onze fysiotherapeute raadde ons de stoel aan!
Mijn ouders hebben een bambino stoel geloof ik, met zo'n dienblad, maar ondanks de gordels en dergelijke gaat ze toch wel hangen!
Mijn ouders hebben een bambino stoel geloof ik, met zo'n dienblad, maar ondanks de gordels en dergelijke gaat ze toch wel hangen!
Gast- Gast
voor mijn zoon hebben we er een van prenatal, zo;n houten wat je kan verstellen.
Voor onze dochter hebben we die goedkope van de ikea, echt een ideel ding, weegt niets, makkelijk schoon te maken enz enz
breek me alleen wel regelmatig de nek over die pootjes wat een beetje uitsteken
Voor onze dochter hebben we die goedkope van de ikea, echt een ideel ding, weegt niets, makkelijk schoon te maken enz enz
breek me alleen wel regelmatig de nek over die pootjes wat een beetje uitsteken
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben echt helemaal weg van de Ikea stoel!
Wij hebben binnen de triptrap van Stokke, en buiten een Ikea stoel.
Wij hebben binnen de triptrap van Stokke, en buiten een Ikea stoel.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Snoepy87 schreef:Wij hebben de tripp trapp, vind hem helemaal niet onhandig, juist omdat hij helemaal tegen de tafel aan geschoven kan worden en daardoor amper ruimte inneemt. Verder kan je kindje er ook lang op zitten en te gebruiken als er viste is.
+ 1 Wij hebben ook de triptrap stoel van Stokke, dit op aanraden van de fysiotherapeute vanwege M.ara haar lage spierspanning.
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Wij hebben de Yaris (namaak stokke), Was maar 60 euro en qua vormgeving vond ik hem mooier! Daarnaast hebben we ook dekinderstoel van de ikea (wordt vaak voor buiten gebruikt en als we ergens op visite gaan, maar ook voor als we gaan verven).
+1
Hierbij kan het blad er ook vanaf en is het net een triptrap.
Mijn ouders hebben die van de kruidvat en is echt een onding. M.ax zit er nu nog steeds niet goed in. Hij is erg ruim en het blad zit erg hoog.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: