Nee he...
+9
Thunder
LMCurious
SarahKey
Printje
Alex
Susan
Liadan
Tania
PapillonRose
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nee he...
Net een vermogen uitgegeven aan de nieuwe wintergarderobe voor mijn dochter: ze zit nu in kindermaat in plaats van babymaat (92), dus dat was best wel duur. De laatste weken viel het me al op dat het allemaal al wat strak begon te zitten en vandaag had ze een truitje aan dat nu veranderd was in een naveltruitje: groeispurt gehad... Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met shoppen .
Wat gaan jullie nog shoppen voor de kinderen?
Wat gaan jullie nog shoppen voor de kinderen?
Gast- Gast
Re: Nee he...
ooh dat is balen! Hier hoeft niet meer zoveel geshopt te worden. Ze zit nu in maat 86/92 en ik hoooooop dat ze pas in de lente in een maat groter zit.
Gast- Gast
Hier ga ik nog even niks shoppen, heb mezelf een verbod opgelegd. Pas als ze weer naar een nieuwe maat gaat mag ik van mezelf weer een paar dingetjes kopen (heb namelijk ook al een kleine voorraad ). Ze gaat nu net naar maat 80 en ik heb meer dan zat in deze maat. En ik verwacht dat het nog wel een paar maanden duurt voordat ze naar 86 gaat.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier ook een beetje het geval. Ik heb allemaal nieuwe broekjes gekocht in maat 86 omdat 92 nog veel te groot leek en 86 moest zelfs nog een beetje omgeslagen. Maar nu trok ik hem van de week zo'n broek aan en wilde hem omslaan maar dat zag er echt niet uit, hij was nu echt nog net lang genoeg. Truitjes heb ik wel in 92 gekocht dus die passen nog wel, maar hij is echt onwijs gegroeid ineens. Waarschijnlijk moet ik deze winter dus nog wel een keer een paar nieuwe broeken kopen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Yara zit net in maat 92 en heb pas een paar broeken gekocht die veel te wijd blijken te zijn, nu heb ik dus nog wat broeken nodig die heel smal vallen. Rokjes maat 86 (en zelfs 1 in maat 74) past ze nog.
Voor Kian heb ik rompers maat 74/80 nodig maar die krijgt hij waarschijnlijk van de opa's en oma's voor sinterklaas. Hij zit nu in maat 74 en in die maat had ik heel veel gehad voor hem, maat 80 heb ik ook veel in de kast liggen.
Maar ik hoop dat hij nog even in maat 74 blijft zitten want de vorige maten heeft hij niet veel aangehad omdat hij zo hard groeit.
Voor Kian heb ik rompers maat 74/80 nodig maar die krijgt hij waarschijnlijk van de opa's en oma's voor sinterklaas. Hij zit nu in maat 74 en in die maat had ik heel veel gehad voor hem, maat 80 heb ik ook veel in de kast liggen.
Maar ik hoop dat hij nog even in maat 74 blijft zitten want de vorige maten heeft hij niet veel aangehad omdat hij zo hard groeit.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kun je het allemaal nog kwijt op Marktplaats, ik neem aan dat het nog vrij nieuw is.
Mijn kinderen zijn klein van stuk en passen meestal erg lang in dezelfde kleren.
Mijn kinderen zijn klein van stuk en passen meestal erg lang in dezelfde kleren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn dochter heeft nu maat 92 en daar heeft ze nog zát van. En als ze daar uit is heb zakken vol kleding in maat 98 staan. Ik hoef dus voorlopig niet te shoppen (helaas).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ons mannetje zit juist al maaaaaaaaaanden ( volgens mij a meer dan een half jaar maat 80 en een paar mnd van truitjes maat 80/86) in dezelfde maat (80-86) dus alles gaat lekker lang mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Misschien kun je het allemaal nog kwijt op Marktplaats, ik neem aan dat het nog vrij nieuw is.
Dit wou ik ook zeggen, op marktplaats zetten. En van dat geld weer opnieuw shoppen. Er zijn nu ook veel dingen in de aanbieding. Zo heb ik vanavond een jasje voor volgend jaar gekocht voor jawel 3 euro..
Ik hoef niets meer te shoppen. Volgens mij.. Heb genoeg voor zeker een half jaar aan kleding.
Ik heb juist het omgekeerde. Hij had nog van voor de zomer een lading shirts met lange mouwen in maat 92 van prenatal/h&m, en dat werd allemaal wat strak/kort.
Dus ik vol enthousiasme bij de We een hele bulk kleding 98/104 gehaald, veel te groot. Dus ik heb van de week daar nog maar wat 92 bijgehaald, en dat kan nog net, maar vind het wel lastig. Vind eigenlijk bijna niets echt goed passen bij hem nu. Dus zit te wachten op een flinke groeispurt!
Dus ik vol enthousiasme bij de We een hele bulk kleding 98/104 gehaald, veel te groot. Dus ik heb van de week daar nog maar wat 92 bijgehaald, en dat kan nog net, maar vind het wel lastig. Vind eigenlijk bijna niets echt goed passen bij hem nu. Dus zit te wachten op een flinke groeispurt!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Echt balen zeg Twellie!! Ik zou het ook proberen te verkopen!
SarahKey dat verschilt enorm per kind. Mijn dochter is ruim 2 en die zit in 80 broeken en 80, 86 en enkele 92 shirts. Mijn zoontje droeg met dezelfde leeftijd ongeveer 86/92, maar groeide ook niet heel hard.
SarahKey dat verschilt enorm per kind. Mijn dochter is ruim 2 en die zit in 80 broeken en 80, 86 en enkele 92 shirts. Mijn zoontje droeg met dezelfde leeftijd ongeveer 86/92, maar groeide ook niet heel hard.
Gast- Gast
Mijn zoontje zit nu net in zo'n 'tussenmaatje' 80/86. Van maat 80 passen de shirtjes/truien en broeken nog wel, maar het neigt naar 'net niet' zeg maar. En maat 86 is nog een kilometer te groot.. haha. Maar ik heb ook nog genoeg in de kast hangen/liggen van verschillende maten 80/86 dus voorlopig kom ik de winter wel door!
Sarahkey, Dat verschilt idd per kindje. Mijn zoon is net 1 geworden en zit al maaaanden in maat 80 en heeft nu af en toe broeken en jasjes aan van maat 86 (wel met de pijpjes en mouwen 1x omgeslagen).
Sarahkey, Dat verschilt idd per kindje. Mijn zoon is net 1 geworden en zit al maaaanden in maat 80 en heeft nu af en toe broeken en jasjes aan van maat 86 (wel met de pijpjes en mouwen 1x omgeslagen).
Gast- Gast
Dat verschilt inderdaad. Yara past nog een heleboel in maat 86 en gaat voor een deel net over naar 92, zij is bijna 3 jaar. Kian is 5 maanden en zit nu al in maat 74 en dat past precies, hij zal dus wel een stuk eerder in maat 86 zitten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oh ok, dan heb ik een jasje echt voor in de groei gekocht
Een winterjasje voor maar 3 euro. Dacht voor dat geld laat ik het niet liggen.
Maar had niet gedacht dat sommige kindjes van 2 die maat hebben of net hebben gehad
Een winterjasje voor maar 3 euro. Dacht voor dat geld laat ik het niet liggen.
Maar had niet gedacht dat sommige kindjes van 2 die maat hebben of net hebben gehad
Dat is inderdaad jammer Twellie! Ik heb het nu met de oudste. Ik had genoeg voor de winter, maar nee hoor, meneer presteerde het hier ook om juist nu een groeispurt te krijgen, haha. Mijn jongste zat al eeuwen in maat 80, maar daar merk ik nu aan dat het eigenlijk net niet meer zit. Gelukkig had ik nog een hele doos kleding van zijn broer in maat 86, dus die komt de winter wel door. Zo af en toe een nieuw shirtje/broekje erbij en hij kan er wéér eeuwen tegen . In broeken heeft hij trouwens nog steeds maatje 80 hoor, shirtjes zijn nu dan 86.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
SarahKey schreef:Even een vraagje tussendoor: wanneer heeft een kindje maat 86?
mijn dochter zat met 10 maanden al in maat 86, verschilt dus heel erg!
en ik kwam er vandaag achter dat de leren slofjes die pas 3 weken oud zijn niet meer passen Vandaag dus maar de eerste loopschoentjes gekocht, 50 euro armer, -slik-. Hopelijk kan ze die wel wat langer aan dan 3 weken.
Gast- Gast
N. zit nu in maatje 80, van sommige merken al wel 86. Ze is nu een jaar en twee maanden. Het verschilt dus heel erg!
@ Rejoy: wat zonde van die slofjes! Van zulke dingen kan ik ook echt balen, haha! Heb je net iets gekocht, is het na een paar weken alweer te klein! Wat voor schoentjes heb je gekocht voor Y.?
@ Rejoy: wat zonde van die slofjes! Van zulke dingen kan ik ook echt balen, haha! Heb je net iets gekocht, is het na een paar weken alweer te klein! Wat voor schoentjes heb je gekocht voor Y.?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
A. zit nu net in maat 80 en is 12,5 maand. Broekjes zijn trouwens nog wel aan de brede kant in maat 80, maar de lengte heeft ze wel zo langzamerhand nodig.
En mijn shopverbod alweer gebroken inmiddels Maar met een goede reden, de wantjes die ik gekregen had bleken verre van handig (de duim moest apart en de wantjes rekten niet mee, dus een heel gedoe om ze fatsoenlijk aan te krijgen). Vandaag dus maar even andere gekocht. Maar verder mijn oogkleppen opgezet en netjes alleen de wantjes afgerekend
En mijn shopverbod alweer gebroken inmiddels Maar met een goede reden, de wantjes die ik gekregen had bleken verre van handig (de duim moest apart en de wantjes rekten niet mee, dus een heel gedoe om ze fatsoenlijk aan te krijgen). Vandaag dus maar even andere gekocht. Maar verder mijn oogkleppen opgezet en netjes alleen de wantjes afgerekend
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had maat 80 op de groei gekocht dus ik hoop dat ze hier echt wel de hele winter mee kan doen, had zelfs 86 al wat liggen, maar dit is echter nog veels te groot...74 zou op zich ook kunnen, maar Y. is best wel wat mollig dus dan maar 80 en dan slaan we gewoon het hoognodige om waar nodig :-)
Gast- Gast
Printje schreef:Ons mannetje zit juist al maaaaaaaaaanden ( volgens mij a meer dan een half jaar maat 80 en een paar mnd van truitjes maat 80/86) in dezelfde maat (80-86) dus alles gaat lekker lang mee.
hier nog zo'n mannetje
Hier wacht ik ook op een klein groeispurtje....kast vol 86 hangen
De kleertjes die l in 80 heeft heb ik inmiddels wel vaak genoeg gezien
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Rejoy. schreef:het zijn deze geworden parisienne:
Wat een leuke schoentjes ! Waar waar waar ?
Gast- Gast
die zijn van jochie mama van 2! Type: 11023. Als je die op google intikt, dan kom je bij een site waar ze nu in de aanbieding zijn voor 30 euro ipv 49.95 (BALEN). Zijn wel maar tot maat 22
Gast- Gast
Mijn zoontje is 10 maanden en past nu in maat 80 van broeken en bovenkleding heeft hij al maat 86. Op de labels staat dat 86 van 12 - 18 maanden is al zag ik van de week dat mijn dochtertje nog een pyjama droeg maat 86/92. Paste voor een pyjama nog wel goed werd alleen een beetje kort bij de benen en armen. Die is gelijk naar de kast van mijn zoontje verhuisd. ;-) Al is dat nog wel de groot voor hem.
Ik vind het wel jammer dat het 74-80 (net de klein) of 86-92 (net te groot) is. Ik ben eigenlijk altijd op zoek naar 80-86
Ik vind het wel jammer dat het 74-80 (net de klein) of 86-92 (net te groot) is. Ik ben eigenlijk altijd op zoek naar 80-86
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: