Zwangerschapsgym ja of nee..
+24
Linda
Thunder
*Lookie*
teletascha
Fiebje
CCC
Aggi
Alex
pindaatje
SarahKey
Tiara
Printje
Fiwen
koNijntje
Floor
PapillonRose
Clapperdie
Flower_L
Wennes
_Lana_
Annie24
Liadan
Tania
Lejow
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zwangerschapsgym ja of nee..
Tania schreef:
Hoezo verplicht om naar de babybijeenkomst te gaan? En wat als je niet komt?
Ja wij hebben ook Samen Bevallen gedaan maar er was niks verplicht hoor. Zou ook een beetje raar zijn, je betaald er zelf voor en dan zou je ook nog verplicht zijn om te komen. [/quote]
Ik bedoel eigenlijk dat het dan vreemd is als je je baby niet komt laten zien. Nee verplicht is het niet maarja zo voelt het wel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zwangerschapsgym ja of nee..
Lejow schreef:Hebben jullie aan zwangerschapsgym gedaan? Nee, wel zwangerschapszwemmen.
Waarom niet? Gym leek me niet zo, vanwege het ''sfeertje'' ook idd. Dacht dat dat niet echt iets voor mij zou zijn. Zwemmen leek me wel leuk, omdat je met een dikke buik in 't water zo makkelijk kunt bewegen. En een beetje extra beweging vond ik wel fijn.
Wat deed je? Baantjes zwemmen, allerlei oefeningen in het water, teveel verschillende dingen om op te noemen eigenlijk. Gewoon lekker bewegen en een beetje aan de conditie werken. Na het zwemmen nog even gezellig met elkaar op de ''warme bank'' een kopje thee drinken, en een beetje kletsen en in het boek met geboortekaartjes kijken (van mede-zwemsters die al bevallen waren). Was erg gezellig.
Moest je dit zelf betalen, en zo ja, hoeveel? Ja, was rond de 4 euro.
Vind je dat je er wat aan gehad hebt? Ja, wel qua conditie en beweging. Toen ik een paar dagen overtijd was, ging ik nog lekker zwangerschapszwemmen en was die extra beweging wel fijn. Want stukken lopen ging echt niet meer zo lekker, maar zwemmen was heerlijk! Ademhalingsoefeningen o.i.d. hebben we niet gedaan.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsgym oid?
» Zwangerschapsgym/yoga?
» Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?
» Zwangerschapsgym/yoga?
» Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: