driewielertje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
driewielertje
over n maandje word A. al weer 1... en nu willen we graag een driewieler geven... maar ik zie door de bomen het bos niet meer. er zijn zo veel verschillende fietsjes. sommigen hebben ook wisselende informatie, de een noemt een pucky driewieler vanaf 1 jaar en een andere site heeft er bij dezelfde staan vanaf 2 jaar... ik vind die van smart trikes niet zo heel erg mooi maar daar zit wel weer een beugel omheen waardoor ze wat steviger zitten voor mn gevoel (ze kan trouwens al wel heel goed zitten). de pucky heeft alleen maar een drie punt gordeltje die je los moet kopen. zit nu ook erg te twijfelen of ik hem via internet moet kopen of dat we toch in de winkel kopen.... welke driewieler hebben jullie? en waar heb je die gekocht? ik weet dat ze bij de intertoys vaak staan van smart trikes maar zoals die van pucky ed... waar zou je die in het echt kunnen bekijken? iemand nog tips waar je ze in amersfoort kunt kijken aangezien we daar morgen een dagje gaan winkelen... wie heeft er ervaring met een driewieler via internet bestellen? heb nu wel een grappige gezien op internet maar moet nog even wat meer info weten over deze
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: driewielertje
Wij hebben wel deze:
En ik vind hem eigenlijk heel erg leuk haha.
En ik vind hem eigenlijk heel erg leuk haha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik bedoelde meer van de grote met zonne luifel ed....
die jij plaatst had ik nog niet zo gezien. bevalt hij goed? en qua stevigheid ed?
die jij plaatst had ik nog niet zo gezien. bevalt hij goed? en qua stevigheid ed?
duckie- Ratel
[/URL]
[/URL]
Iets anders zie ik nu
[/URL]
Iets anders zie ik nu
Pussycat- Ratel
wat een leuke fotos zeg... ja die vind ik wat minder, ivm de zonnekap ed... maar hij ziet er wel comfortabel uit. vind je dochter het leuk?
bevalt hij verder goed? is hij stevig?
bevalt hij verder goed? is hij stevig?
duckie- Ratel
Zonnekap kan je er ook gewoon af laten. Ik vind hem juist wel handig met straks weer de zomer. Dan zit ze in ieder geval met d'r hoofdje steeds uit de zon.
Ze zit er goed en stevig in naar mijn idee. Rijd ook lekker.
En volgens mij vind zij hem ook wel leuk haha. Ze zat wel steeds te lachen in ieder geval, maar je ziet ook zoveel meer als in een buggy natuurlijk, ze kan lekker om d'r heen kijken zo.
Ze zit er goed en stevig in naar mijn idee. Rijd ook lekker.
En volgens mij vind zij hem ook wel leuk haha. Ze zat wel steeds te lachen in ieder geval, maar je ziet ook zoveel meer als in een buggy natuurlijk, ze kan lekker om d'r heen kijken zo.
Pussycat- Ratel
hahaha ja ze kan zeker meer zien ja... hier zit ze nu al voor op de fiets en dat vind ze al een groot feest hahaha. maar voor dr verjaardag willen we graag een driewielertje maar we moeten ze eerst maar eens in het echt gaan bekijken/testen en wat info opzoeken en ervaringen van anderen lezen
duckie- Ratel
Inderdaad wij hebben deze ook gewoon in de winkel gekocht. Dat vind ik wel een voordeel hoor dat je ze gelijk kunt proberen/voelen/bekijken.
Haha voor op de fiets vindt mijn dochter ook helemaal te gek haha elke vogel die ze ziet gaat ze naar wijzen en schreeuwen haha.
Of in het winkelwagentje dan ze probeert soms andersom te gaan zitten omdat ze anders niet alles kan zien
Geweldig toch hé? Hoe die wereld ineens open gaat. Wij hadden deze 3wieler eigenlijk ook voor haar verjaardag willen geven, maar mama kon niet wachten
Haha voor op de fiets vindt mijn dochter ook helemaal te gek haha elke vogel die ze ziet gaat ze naar wijzen en schreeuwen haha.
Of in het winkelwagentje dan ze probeert soms andersom te gaan zitten omdat ze anders niet alles kan zien
Geweldig toch hé? Hoe die wereld ineens open gaat. Wij hadden deze 3wieler eigenlijk ook voor haar verjaardag willen geven, maar mama kon niet wachten
Pussycat- Ratel
hahaha dat is heel herkenbaar, ik kan ook niet altijd wachten.. heb nu een verzameling little people staan wat voor 5 dec of kerst is maar 1 ding speelt ze al mee maar die is maar voor de helft de andere helft, de rijbaan zit er niet aan tis puur alleen de glijbaan met geluid (maar pak het gewoon tegen die tijd weer in denk ik, kan nu nog).
ja je merkt bijna per dag dat ze meer ontdekken, idd... had haar laatst ook voor t eerst in de winkelwagen en dat was ook mega interessant. ook draaien ja om maar niets te missen. ze vind dat kettingkje ook heel leuk en lekker want ze wil em steeds in de mond doen...
ik denk dat we morgen gewoon maar eens wat gaan testen in de winkel,. alleen bij intertoys hebben ze volgens mij alleen de smart trikes en wil ook graag wat andere zien dus vandaar nog ff kijken waar ze nog meer hebben...
ja je merkt bijna per dag dat ze meer ontdekken, idd... had haar laatst ook voor t eerst in de winkelwagen en dat was ook mega interessant. ook draaien ja om maar niets te missen. ze vind dat kettingkje ook heel leuk en lekker want ze wil em steeds in de mond doen...
ik denk dat we morgen gewoon maar eens wat gaan testen in de winkel,. alleen bij intertoys hebben ze volgens mij alleen de smart trikes en wil ook graag wat andere zien dus vandaar nog ff kijken waar ze nog meer hebben...
duckie- Ratel
Yrsa heeft de Puky Ceety. Duur, maar echt iedere cent waard.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
vanaf welke leeftijd zat de op de pucky? want ik lees verschillende dingen over vanaf welke leeftijd... en hoe zit het met de bandjes, stevigheid en duwstang van de pucky? en waar heb je de pucky gekocht? want ben op zoek naar winkels waar je ze in het echt kunt zien/testen
duckie- Ratel
A. heeft er net eentje gekregen voor haar verjaardag, van Puky. Gekocht via internet, en hij bevalt echt prima! Ze is helemaal wild van haar driewieler!
Wij hebben de variant van Prinses Lillifee, die heeft namelijk luchtbanden en dat rijdt veel fijner dan plastic (en maakt ook geen lawaai zoals bij sommige wielen van goedkoper plastic). Hierbij hebben we een driepuntsgordeltje los erbij gekocht, die is trouwens prima erop te monteren. Ook hebben we de disc-o-feet erbij gekocht, een voetenplankje voor kindjes vanaf 1 jaar omdat ze in het begin nog niet bij de pedalen kunnen. Ik vind het een fijne fiets, ook erg degelijk omdat de wielen luchtbanden hebben en het frame van metaal is ipv plastic zoals bij een hoop fietsjes.
Deze hebben wij:
http://www.driewielers.nl/puky/prinses-lillifee-p-7.html?osCsid=lu3df46v647j7f9mclf0vkegp5
Ook bij deze site besteld, binnen 2 dagen in huis en heel tevreden over zowel de service als de fiets.
Wij hebben de variant van Prinses Lillifee, die heeft namelijk luchtbanden en dat rijdt veel fijner dan plastic (en maakt ook geen lawaai zoals bij sommige wielen van goedkoper plastic). Hierbij hebben we een driepuntsgordeltje los erbij gekocht, die is trouwens prima erop te monteren. Ook hebben we de disc-o-feet erbij gekocht, een voetenplankje voor kindjes vanaf 1 jaar omdat ze in het begin nog niet bij de pedalen kunnen. Ik vind het een fijne fiets, ook erg degelijk omdat de wielen luchtbanden hebben en het frame van metaal is ipv plastic zoals bij een hoop fietsjes.
Deze hebben wij:
http://www.driewielers.nl/puky/prinses-lillifee-p-7.html?osCsid=lu3df46v647j7f9mclf0vkegp5
Ook bij deze site besteld, binnen 2 dagen in huis en heel tevreden over zowel de service als de fiets.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
die heb ik idd ook gezien en vind ik erg mooi, maar ik zie ze ook vaak staan dat ze pas vanaf 2 jaar zijn dus vind het zo lastig.... wil em graag in het echt zien en kijken hoe ze er op zit... dan zou ik idd ook een gordeltje + voetenplankje willen ja...
PR, zit A er goed in? vind ze het leuk?
PR, zit A er goed in? vind ze het leuk?
duckie- Ratel
De Puky Ceety is speciaal voor hele kleintjes, Yrsa heeft 'm omdat ze zo klein van stuk is. De rugleuning is hoger, er zitten vijfpuntsgordels op en de duwstang is ook erg fijn. Ik loop er zo mee naar de stad en terug.
Gordeltje en voetenplankje zitten er bij, bij die andere modellen niet. De Puky Ceety is ook voor kleinere kindjes.
Gordeltje en voetenplankje zitten er bij, bij die andere modellen niet. De Puky Ceety is ook voor kleinere kindjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
A. zit er prima in, en ze vindt het geweldig Hier een foto van A. op haar fietsje:
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
oeee wat leuk zeg....!!!
duckie- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: