Wat is een leuke kinderdvd?
+11
Printje
Dolphinne
Darius
loesje
RYW
Flip Fluitketel
L!ND@
Bruintje Beer
Silver
Susan
Roos
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is een leuke kinderdvd?
Ik wil graag een dvd voor mijn zoontje kopen voor 5 december.
Hij vind uki helemaal leuk, maar ik wil wat anders voor hem op dvd kopen.
Wat is leuk voor deze leeftijd? Iemand een suggestie?
Hij vind uki helemaal leuk, maar ik wil wat anders voor hem op dvd kopen.
Wat is leuk voor deze leeftijd? Iemand een suggestie?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is een leuke kinderdvd?
Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Gast- Gast
Hier wordt momenteel het meeste gekeken naar Lotte en Max, daar leren ze heel veel woorden en gebaren van. Yrsa kan bijna alle woorden gebaren die erin voorkomen. Op 16 november komt een nieuwe dvd ervan uit, die ga ik ook bestellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bumba, Mijn neefje van bijna 2 is daar helemaal gek van.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Susan schreef:Hier wordt momenteel het meeste gekeken naar Lotte en Max, daar leren ze heel veel woorden en gebaren van. Yrsa kan bijna alle woorden gebaren die erin voorkomen. Op 16 november komt een nieuwe dvd ervan uit, die ga ik ook bestellen.
Zou mijn zoontje daar nog niet te klein voor zijn? En zou het de spraakontwikkeling niet tegen houden, die gebaren? Vraag ik me even af..
Roos- Prater
Roos schreef:
Zou mijn zoontje daar nog niet te klein voor zijn? En zou het de spraakontwikkeling niet tegen houden, die gebaren? Vraag ik me even af..
Ik heb gelezen dat baby's vanaf 7 maanden gebaren kunnen oppikken, en het schijnt juist goed te zijn voor de taalontwikkeling. Op die manier kunnen kinderen vroeger communiceren. Je moet natuurlijk wel altijd het woord erbij gebruiken, niet alleen het gebaar, maar dat doen ze in het filmpje ook.
Ezra sprak met ruim drie jaar nog maar heel weinig woorden omdat hij autistisch is en omdat hij een tijdlang minder goed heeft gehoord, maar toen hij Lotte en Max ging kijken heeft hij in een week tijd zo'n 15 nieuwe woorden geleerd. Nu weet hij vrijwel alle woorden die op de dvd worden behandeld, hij zingt mee met de liedjes, het is echt ontzettend stimulerend.
Susan- Lady Post-a-lot
Bumba, teletubbies, het zandkasteel, bobo, dat zijn een paar die mijn zoontje leuk vind op dit moment.
Gast- Gast
Mijn dochter is helemaal zoet met de theatershow van Woezel en Pip. Verder vindt ze het Zandkasteel ook helemaal super.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Nijntje, Bumba, het zandkasteel en sesamstraat zijn hier favoriet
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Woezel en pip en bibbeltje big.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Wat er hier in trek was, was: Mickey Mouse, Bumba, Zandkasteel en Nijntje.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Nou, ik vind het Mickey Mouse Clubhuis persoonlijk wel een gradatie erger dan Hopla.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:RYW schreef:Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Nou, ik vind het Mickey Mouse Clubhuis persoonlijk wel een gradatie erger dan Hopla.
Ja, maar als Mickey doodgaat is het zo erg voor Ben en ik probeer hem ook onwijs hard te sturen naar die oude Mickey Mouse filmpjes, met dank aan YouTube, dus met een beetje geluk kunnen we dan de nieuwe Clubhouse-'ik heb speed en helium gebruikt en daarom klink ik zo' Mickey achter ons laten
RYW- Ratel
RYW schreef:Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Hopla hebben we ooit gekregen en als ik het geweten had, had ik m ongeopend in de kast laten staan...
Maar gelukkig zijn het hier maar periodes dat ze het leuk vinden, momenteel kijken ze hier het liefst naar de show van K3.
Gast- Gast
RYW schreef:Susan schreef:RYW schreef:Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Ja, maar als Mickey doodgaat is het zo erg voor Ben en ik probeer hem ook onwijs hard te sturen naar die oude Mickey Mouse filmpjes, met dank aan YouTube, dus met een beetje geluk kunnen we dan de nieuwe Clubhouse-'ik heb speed en helium gebruikt en daarom klink ik zo' Mickey achter ons laten
Ja precies. Nooit meer 'Miesta, Moesta, Mickey Mouse!', nooit meer 'De oren zeggen ja, hoera!', nooit meer de Jippiedans, wat een bevrijding.
Susan- Lady Post-a-lot
hier is kinderen voor kinderen, kabouter plop en K3 erg in trek hij gaat sinds kort een beetje zelf zittend dansen op deze muziek. oja en hopla vind hij ook wel erg leuk en Bert en Ernie van sesamstraat
Laatst aangepast door loesje op vr 11 nov 2011 - 1:41; in totaal 1 keer bewerkt
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Susan schreef:RYW schreef:Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Ja....mmc is echt erg. En leuk dat laurens het vindt....
Muisdoeding, muisdoeding, hier komt het muisdoeding....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
On topic: ik koop geen dvd's van tvseries. Vaak kun je ze wel gratis krijgen bij de luiers ofzo, en anders kijken ze via youtube of ik neem het op op de harde schijf van de tv. We hebben wel de dvd van kikker de musical, pluk vd petteflet, nils holgerson en de zevensprong en de snorkels. Maar die laatsten vonden wij zelf leuk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Susan schreef:RYW schreef:Susan schreef:RYW schreef:Arden schreef:Nijntje, Hopla (vreselijk irritant maar ze vinden het hier geweldig), Nijntje musicals, Zandkasteel, Thomas de trein
Aaaah, Hopla moet dood!
Ja precies. Nooit meer 'Miesta, Moesta, Mickey Mouse!', nooit meer 'De oren zeggen ja, hoera!', nooit meer de Jippiedans, wat een bevrijding.
Nou, serieus. Wat heeft die Mickey gebruikt dat hij dat soort kreten uitbraakt? Echt, ik mag lijen dat Toedels een keertje een grote automatisch afgaande bom komt brengen en dat Mickey dan met een Muisdoeding-veilig-kinderschaartje het juiste draadje moet doorknippen.
RYW- Ratel
Darius schreef:On topic: ik koop geen dvd's van tvseries. Vaak kun je ze wel gratis krijgen bij de luiers ofzo, en anders kijken ze via youtube of ik neem het op op de harde schijf van de tv. We hebben wel de dvd van kikker de musical, pluk vd petteflet, nils holgerson en de zevensprong en de snorkels. Maar die laatsten vonden wij zelf leuk.
Ik koop ze zelf ook nooit, kijk ze via youtube of download ze.
Oh woezel en pip vind hij ook leuk.
Gast- Gast
Normaal zou ik ze ook niet zo snel kopen. Uki kijkt hij altijd via de ipad, maar het leek me wel een leuk cadeautje.
Een heleboel van wat jullie zeggen, zegt mij helemaal niks...
Bedankt voor de tips!
Een heleboel van wat jullie zeggen, zegt mij helemaal niks...
Bedankt voor de tips!
Roos- Prater
Hier is bob de bouwer, takels sterke verhalen (van cars), het zandkasteel, kikker en toen hij jonger was bumba grote favoriet.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Woezel en pip in de tovertuin, de theatershow, is hier DE hit.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» wat is een leuke pop?
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke b&b
» wat is een leuke pop?