Schoencadeautjes
+15
woezel
Darius
chipa
Kat1980
pindaatje
-Ieniemienie-
PapillonRose
Flip Fluitketel
nillis
Lindsya
Susan
moepie
Liadan
VeryCherry
Parisienne
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Schoencadeautjes
Morgen komt 'ie weer in het land: Sinterklaas!
Hebben jullie al wat ideetjes voor schoencadeautjes? Ga morgenavond/-nacht wel even (stiekem) onze schoenen zetten en vullen. Mijn vriend weet van niks, is elk jaar weer een verassing als ik dat doe. Maar het hoort er gewoon bij vind ik Wat doen jullie er dus in? Zowel voor je kindje als voor jezelf en je partner.
Hebben jullie al wat ideetjes voor schoencadeautjes? Ga morgenavond/-nacht wel even (stiekem) onze schoenen zetten en vullen. Mijn vriend weet van niks, is elk jaar weer een verassing als ik dat doe. Maar het hoort er gewoon bij vind ik Wat doen jullie er dus in? Zowel voor je kindje als voor jezelf en je partner.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Schoencadeautjes
Ik ga zo even op schoencadeautjesjacht. Voor mezelf weet ik het nog niet, voor mijn vriend ook niet. Mijn zoontje krijgt een HotWheels-auto van €1,99 en een kleur/spelletjesboek over Sinterklaas
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Voor ons heb ik niks klaarliggen, voor Yara en Kian heb ik wat kleine dingen in de kast liggen:
- een etui
- gekleurde pennen
- gummetjes
- een bal
- stickers van dora
- houten autootje
En verder krijgen ze gewoon een mandarijntje in hun schoen
- een etui
- gekleurde pennen
- gummetjes
- een bal
- stickers van dora
- houten autootje
En verder krijgen ze gewoon een mandarijntje in hun schoen
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
voor onze dochter hebben wij het boekje "bobbi viert sinterklaas" en slofjes.
Voor onszelf niks.
Voor onszelf niks.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ja, ik heb al wel wat dingen liggen die ik bij de Action heb gekocht, een klein theeserviesje voor Yrsa en een etui met kleurtjes van het Mickey Mouse Clubhuis voor Ezra, en nog wat dingen, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zag in de folder van Intertoys leuke schoenkadootjes staan van Cars dus ik ga dadelijk even kijken.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Wij doen nog niet aan schoen zetten. T is net 1 jaar en heeft het toch nog niet door. We vieren wel sinterklaas bij mijn ouders.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij doen ook nog niet aan schoentjes zetten, vind haar daar nog iets te jong voor. We gaan wel sinterklaas vieren bij mijn schoonouders en moeder, maar dat is meer een traditie (met surprise's e.d.) en omdat we grotere neefjes en nichtjes hebben.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Oh, ik zette Ezra's babyschoentje al toen hij een paar weken oud was, vond ik gewoon leuk om te doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik ga ook haar schoentje zetten. Ze krijgt een heel klein voertuigje van Little People in haar schoen. Verder moet ik nog even kijken, als ik haar schoentje nog een keer zet dan moet ik nog even wat leuks verzinnen. Misschien iets van een CD met sinterklaasliedjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
M:
- een boekje van Yip en sinterklaas
- Sokken van Hello Kitty
T
- badboekje van woezel en pip
- Bijtring
- een boekje van Yip en sinterklaas
- Sokken van Hello Kitty
T
- badboekje van woezel en pip
- Bijtring
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Voor onze dochter
- een klein doosje Hello Kitty duplo
- een koker met 3 LP-poppetjes.
- een koker met 3 LP-poppetjes.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Voor J hebben we playmobil poppetjes liggen en voor T kleine kartonnen boekjes. Voor onszelf doen we niks.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
pindaatje schreef:
Dat is ook wel leuk voor Yrsa. En dan voor Ezra een klein doosje Playmobil.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Oh, ik zette Ezra's babyschoentje al toen hij een paar weken oud was, vond ik gewoon leuk om te doen.
+1 ga ik ook gewoon doen dit jaar. Vind het zo leuk! Doe trouwens ook ieder jaar bij mijn man wat in zijn schoen.
Vorig jaar was hij aan het mopperen want hij dacht dat de kat iets smerigs in zijn schoen had gedaan maar dat was dus een fondant muis:)
Doe denk ik een bijtring oid voor F.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik had toen zo'n klein badboekje van Difrax voor Ezra. Ik weet niet meer wat ik in Yrsa's schoen deed toen ze baby was, alleen nog wat ik voor pakjesavond had gekocht.
Susan- Lady Post-a-lot
+1Susan schreef:Oh, ik zette Ezra's babyschoentje al toen hij een paar weken oud was, vond ik gewoon leuk om te doen.
T is dan ook pas iets van 8 weken.
Heb voor hem een badboekje en een bijtring.
Die gaat hij vast een kee rgebruiken dit jaar.
Voor M deed ik het ook toen ze een half jaar was.
Ze kreeg toen ook iets van een badboekje.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik zet N.'s schoentje ook, vind dat gewoon leuk om te doen, ook al snapt ze er niks van. Vorig jaar ook gedaan, de jaren ervoor deed ik het voor mijn vriend en mij. Gewoon voor de leuk!
Parisienne- Ratel
Gewoon een autootje denk ik, vindt laurens helemaal geweldig! Pepijn weet ik nog niet, ik denk sokjes, die zijn allemaal alweer te klein.
Zetten jullie elke zaterdag tot pakjesavond de schoen? Ooo, ik kan niet wachten, laurens begint sinterklaas nu echt te begrijpen!
Zetten jullie elke zaterdag tot pakjesavond de schoen? Ooo, ik kan niet wachten, laurens begint sinterklaas nu echt te begrijpen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier voor de jongens cars stickertjes en dan voor E een klein boekje.
En voor de jongens een canvas doek van cars om te schilderen en dan 1 voor E voor de voetjes/handjes.
1x zakje chocomunten en dan krijgt E wel een potje fruit.
Wil hier ook gewoon 1x in het weekend de schoen laten zetten.
En voor de jongens een canvas doek van cars om te schilderen en dan 1 voor E voor de voetjes/handjes.
1x zakje chocomunten en dan krijgt E wel een potje fruit.
Wil hier ook gewoon 1x in het weekend de schoen laten zetten.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Voor S. hebben:
Een boekje over sinterklaas.
Potloden
Foam puzzel
Voor D. zetten we wel een schoentje maar meer voor het idee voor S.
Rammelaar
Badstofboekje
Voor de rest wat pepernoten, chocolademunten en wat fruit.
Een boekje over sinterklaas.
Potloden
Foam puzzel
Voor D. zetten we wel een schoentje maar meer voor het idee voor S.
Rammelaar
Badstofboekje
Voor de rest wat pepernoten, chocolademunten en wat fruit.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Heb voor N. voor morgenavond in haar schoentje twee kleine speelsetjes met keukenaccessoires (2 pannen, spiegelei, pollepels, sneetje brood, worstjes, etc.).
Hoe vaak we onze schoen zetten (m.a.w. mama doet het stiekem 's avonds laat ) weet ik nog niet voor dit jaar. Ik kijk even of ik nog wat kleine cadeautjes tegenkom. Als N. ouder is mag ze 2 keer per week haar schoentje zetten (woensdag en zaterdag).
Hoe vaak we onze schoen zetten (m.a.w. mama doet het stiekem 's avonds laat ) weet ik nog niet voor dit jaar. Ik kijk even of ik nog wat kleine cadeautjes tegenkom. Als N. ouder is mag ze 2 keer per week haar schoentje zetten (woensdag en zaterdag).
Parisienne- Ratel
Mijn zoontje mag elk weekend tot 5 december zijn schoen zetten Laatste jaar dat hij er in gelooft, toch best wel jammer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Darius schreef:Gewoon een autootje denk ik, vindt laurens helemaal geweldig! Pepijn weet ik nog niet, ik denk sokjes, die zijn allemaal alweer te klein.
Ik ben ook zo benieuwd wat F ervan zal vinden! Mama vindt het iig erg leuk, haha.
Wij doen 1x de schoen zetten en dat is morgenavond, als ze het meer begrijpt mag ze het elke zaterdag doen.
Ik haal voor onszelf een chocoladeletter, morgenavond gaan we dus met zijn drietjes onze schoen zetten
Wij hebben ook het boekje 'Bobbi viert Sinterklaas gehaald'.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn zoontje mag morgenavond ook zijn schoen zetten.
Heb een paar houten treintjes van Thomas de trein. Daar doe ik er dan eentje van in zijn schoen met een paar pepernoten in een plastic zakje.
En heb nog een dvd van het Zandkasteel, die krijgt hij ook een keertje.
Ik weet nog niet precies hoe vaak hij zijn schoen mag zetten. Morgen nog even overleggen met zijn papa, daar mag hij hem nl ook nog zetten.
Heb een paar houten treintjes van Thomas de trein. Daar doe ik er dan eentje van in zijn schoen met een paar pepernoten in een plastic zakje.
En heb nog een dvd van het Zandkasteel, die krijgt hij ook een keertje.
Ik weet nog niet precies hoe vaak hij zijn schoen mag zetten. Morgen nog even overleggen met zijn papa, daar mag hij hem nl ook nog zetten.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: