Goedemorgen deze oudejaarsdag!
+15
Blond
Kabouter
Tyrael
Caroow
SleepingBeauty
Pien
Bosjesvrouw
Sarah1985
minoessepoes
BJA
Blair
Flinder
Hoochie
Jordana
Silver
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen deze oudejaarsdag!
Goedemorgen
Ik ben net al glijdend over de stoep/weg gegaan. Hier is het echt erg wat betreft sneeuw die er nog ligt. Het is gewoon spekglad
Hier wordt trouwens al volop geknald, bij jullie ook al zo erg?
Iig iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Ik ben net al glijdend over de stoep/weg gegaan. Hier is het echt erg wat betreft sneeuw die er nog ligt. Het is gewoon spekglad
Hier wordt trouwens al volop geknald, bij jullie ook al zo erg?
Iig iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb echt beroerd geslapen. Was met hele andere dingen bezig in mijn hoofd.
Wij gaan dadelijk naar mijn schoonzusje omdat ze jarig is. Daarna even wat drinken met vrienden en bij mijn moeder langs. Hopelijk mag ze vandaag naar huis, maar waarschijnlijk wordt het opnieuw O&N in het ziekenhuis voor haar. Ik heb eigenlijk ook nog steeds geen idee wat ik nou vanavond ga doen.
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!
Wij gaan dadelijk naar mijn schoonzusje omdat ze jarig is. Daarna even wat drinken met vrienden en bij mijn moeder langs. Hopelijk mag ze vandaag naar huis, maar waarschijnlijk wordt het opnieuw O&N in het ziekenhuis voor haar. Ik heb eigenlijk ook nog steeds geen idee wat ik nou vanavond ga doen.
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen (met de kat op mijn voeten). Om kwart over 9 opgestaan. Net eventjes aan mijn paper gewerkt. Straks lunchen met een vriendin, en verder zie ik wel.
Vanavond naar een vriendin, om daar O&N te vieren. En 's nachts natuurlijk een leuk feestje maken
Heerlijk geslapen (met de kat op mijn voeten). Om kwart over 9 opgestaan. Net eventjes aan mijn paper gewerkt. Straks lunchen met een vriendin, en verder zie ik wel.
Vanavond naar een vriendin, om daar O&N te vieren. En 's nachts natuurlijk een leuk feestje maken
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd Plumke!
Goedemorgen!
Ik hang lekker op de bank met de laptop van mijn vriend. Hoef helemaal niks vandaag
Helaas dooit het, maar we gaan vanmiddag toch nog even kijken of het nog mogelijk is om te schaatsen en anders even de stad in. Zin in vanavond
Goedemorgen!
Ik hang lekker op de bank met de laptop van mijn vriend. Hoef helemaal niks vandaag
Helaas dooit het, maar we gaan vanmiddag toch nog even kijken of het nog mogelijk is om te schaatsen en anders even de stad in. Zin in vanavond
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen! Ik heb een drukke oudjaarsdag, want het huis is nog een troep, alles moet nog worden schoongemaakt, half verbouwd en we gaan nog tapas maken. Om 19.30h komen er vier vrienden eten en borrelen en ze blijven ook slapen. Na 12 uur gaan we naar een feestje in de stad.
Mijn vriend is nu boodschappen aan het doen en ik ben begonnen met opruimen. Het lukt vast wel, maar relaxt is anders . Gewoon afgelopen week te druk geweest met leuke dingen, haha.
Fijne NYE!
Mijn vriend is nu boodschappen aan het doen en ik ben begonnen met opruimen. Het lukt vast wel, maar relaxt is anders . Gewoon afgelopen week te druk geweest met leuke dingen, haha.
Fijne NYE!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
succes ermee, maar jullie kunnen het tenminste samen doen, ik moet het zo goed als alleen doen . het enige dat mijn man doet is de rollade en de kipjes... maar dat betekend dan wel weer dat ik daarna de keuken opnieuw kan poetsen.. aangezien hij er vast en zeker een vette bende van zal maken!!Sterre schreef:
Mijn vriend is nu boodschappen aan het doen en ik ben begonnen met opruimen. Het lukt vast wel, maar relaxt is anders
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen deze laatste nacht. ik doe nu lekker rustig aan en vanavond werken van half4 tot 22.00 dan naar huis douchen enzo en dan thuis oud en nieuw vieren. fijne dag allemaal
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
plumke schreef:Goedemorgen,
Vannacht heerlijk geslapen. Wel vroeg wakker, want moet het een en ander hier nog doen voordat er bezoek komt.
Vandaag jarig!! 27 alweer.
Iedereen een fijne dag en een goede jaarwisseling gewenst.
Gefeliciteerd!! Fijne dag!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
@Plumke; gefeliciteerd! Fijne dag!
Ik heb onwijs slecht geslapen vannacht. Toen ik gisteravond naar bed ging kreeg ik ineens erge hartkloppingen en dat ging eigenlijk de hele nacht door. Heb vanmorgen 2 uurtjes geslapen. Even kijken hoe ik de dag verder doorkom. Ik denk even carbidschieten en dan fijn en warm naar binnen.
Fijne jaarwisseling allemaal.
Ik heb onwijs slecht geslapen vannacht. Toen ik gisteravond naar bed ging kreeg ik ineens erge hartkloppingen en dat ging eigenlijk de hele nacht door. Heb vanmorgen 2 uurtjes geslapen. Even kijken hoe ik de dag verder doorkom. Ik denk even carbidschieten en dan fijn en warm naar binnen.
Fijne jaarwisseling allemaal.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen deze morgen
» Goedemorgen deze woensdagmorgen!
» Goedemorgen op deze zaterdag!
» Goedemorgen op deze dinsdagochtend!