spenen
+3
loesje
snoezel
_Mashimaro_
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
spenen
Verkleurde spenen moet je toch weg gooien
En dan misschien nog een dommere vraag waar ik zelf het antwoord niet op kan bedenken. Hoe kan het dat de speen verkleurd, terwijl mijn zoon alleen nog maar flesvoeding krijgt?
En dan misschien nog een dommere vraag waar ik zelf het antwoord niet op kan bedenken. Hoe kan het dat de speen verkleurd, terwijl mijn zoon alleen nog maar flesvoeding krijgt?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: spenen
Doe je m toevallig in de vaatwasser?
Whahaha, flessen en spenen kwamen er hier regelmatig oranje uit nadat we lekker pasta hadden gegeten met tomatensaus
Whahaha, flessen en spenen kwamen er hier regelmatig oranje uit nadat we lekker pasta hadden gegeten met tomatensaus
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Nee, ik doe ze in de sterilisator of ik kook ze uit. Het is ook maar 1 speen die verkleurd is.
_Mashimaro_- Fluisteraar
hoelang heb je de speen al? ik verving a zijn speen om de 5 weken.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
bedoel je echt verkleurd? of dof? als ik de spenen uitkookt worden ze vaak wat doffer
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Pfff, ik weet niet precies hoelang ik deze speen al heb. Ik heb er laatst wel een paar nieuwe bijgekocht, maar of dat deze is...?
De speen is echt verkleurd (geelachtig). Doffer was me inderdaad al wel opgevallen, maar dat leek me niet zo erg.
De speen is echt verkleurd (geelachtig). Doffer was me inderdaad al wel opgevallen, maar dat leek me niet zo erg.
_Mashimaro_- Fluisteraar
Misschien heeft het te maken met de samenstelling van jullie kraanwater? Dat er een reactie ontstaat met de speen? (Ik roep ook maar wat).
Gast- Gast
loesje schreef:hoelang heb je de speen al? ik verving a zijn speen om de 5 weken.
Oh god moet dat? Ik gebruik de spenen voor mijn zoontje al 10 weken en kook ze elke dag uit in de magnetron. Geen verkleuring of niks.....maar waarom zou je een speen na 5 weken vervangen? Of is dat een stomme vraag?
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vervang hier de spenen om de 2 maanden ofzo. Tegenwoordig wel eerder, want Y. bijt er gaatjes in met zijn tandjes
Wbt de verkleuring: hebben we hier ook. Sommie spenen zijn dof, maar ook een paar gelig, maar dat zijn precies de spenen waarin we thee gaven toen Y. alleen maar thee uit de fles wilde. Het is voor mij geen reden om ze weg te gooien.
Wbt de verkleuring: hebben we hier ook. Sommie spenen zijn dof, maar ook een paar gelig, maar dat zijn precies de spenen waarin we thee gaven toen Y. alleen maar thee uit de fles wilde. Het is voor mij geen reden om ze weg te gooien.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Sjirafje schreef:loesje schreef:hoelang heb je de speen al? ik verving a zijn speen om de 5 weken.
Oh god moet dat? Ik gebruik de spenen voor mijn zoontje al 10 weken en kook ze elke dag uit in de magnetron. Geen verkleuring of niks.....maar waarom zou je een speen na 5 weken vervangen? Of is dat een stomme vraag?
nee joh, om de vijf weken is helemaal niet nodig! Zolang de spenen niet kapot zijn en geen barstjes hebben kun je ze nog gewoon gebruiken. Wij hebben de speen die we nu gebruiken al wel een half jaar ofzo.
en tegen verkleuringen kun je eens proberen om 'm met puur afwasmiddel af te wassen, daar worden onze spenen weer heel mooi helder van.
Gast- Gast
5 weken vind ik ook wel een beetje teveel van het goede. Verkleuren doet ie niet, is wel dof geworden.
Uitkoken doe ik momenteel 1x in 2 weken. Voor de rest afwassen en omspoelen. Morgen gaat ie weer mee in de vaatwasser.
Uitkoken doe ik momenteel 1x in 2 weken. Voor de rest afwassen en omspoelen. Morgen gaat ie weer mee in de vaatwasser.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: