Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met:

+16
sharky
Pussycat
Lejow
Mizzie
Fiebje
studiebol
L!ND@
Happydobby
joyce0606
Muppetje
Smaragdje
JD
**_pearl_**
Annie24
maiadebij
Pien
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is het met: - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met:

Bericht  Lejow di 8 nov 2011 - 18:54

Wat lief dat je er naar vraagt Pien!

Het gaat nog niet helemaal super, gister mijn eerste 'zieke' dag gehad. Heb de hele dag op de bank gehangen, gelegen en gezeten. En maak nog steeds nachten van 12/13 uur slaap. Om nog steeds moe wakker te worden. Ook blijf ik nog steeds misselijk, en voel ik me meer down, dan echt gelukkig en genietend.
Echt veel schot zit er dus niet in de zaak.
Moet zo weer naar mijn werk en ik blijf er tegen op zien.Begon de ochtend met hartkloppingen en kokhalzen na het eten van mijn ontbijt.. (gelukkig bleef het er in) Kan het ook niet zo goed omschrijven wat ik allemaal voel, het beste woord wat overeenkomt is denk ik: Blehhhhhhhhhhhhh

En hoe is het met jou zelf? Kun je de bevalling al een beetje een plekje geven?

En joyce, succes vandaag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat di 8 nov 2011 - 19:57

@ lejow wat schrikkelijk hé? Zo heb ik me ook 9 maanden lang gevoeld. Al ging het op het einde wel beter hoor. Waar ik eerst elke dag moest spugen werd dat een paar keer per week cheers laughcry en had ik ook wel meer energie.
Maar ik vond het ook heel zwaar hoor, maar toch wil ik nog een keer zwanger worden haha Very Happy al hoop ik wel dat ik dan minder misselijk ben en meer energie heb. Ik hoop dat jij je ook gauw beter gaat voelen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  sharky di 8 nov 2011 - 23:48

Laurientje85 schreef:Naar Sharky...

Leuk dat je naar me vraagt! Met mij gaat alles goed, rond en gezond zullen we maar zeggen Wink . Ben inmiddels 20 weken zwanger, heb vorige week de 20 wekenecho gehad en alles was goed met ons kindje. Het geslacht was helaas niet te zien omdat we een nogal eigenwijs kindje hebben wat heel beweeglijk was, maar nu we hebben gezien dat alles goed is met ons kindje is het helemaal niet meer belangrijk wat zijn geslacht is. Heb helaas veel last van mijn bekken, zo erg zelfs dat ik me deze week ziek heb gemeld. Ben een optimist en zie mezelf volgende week weer gewoon werken, ook al zegt iedereen om me heen dat dat wel eens niet het geval kan zijn. Heb een bekkenband gekregen en hoop dat als de ergste pijn door middel van rust weggaat, ik met behulp van de bekkenband gewoon weer lekker kan gaan werken. Maar momenteel is het zo erg dat ik niet op mijn ene been kan staan, en aangezien ik een beroep heb waarbij je veel moet staan/lopen is dat nu even geen optie.
Ik zal in het 'vanaf 20 weken topic' wat vaker gaan reageren, ik lees trouw mee.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Pien wo 9 nov 2011 - 23:37

Beegee en Studiebol, fijn dat het goed gaat met jullie kiddies!! Hopelijk mogen ze snel mee naar huis, dan kan het echte genieten gaan beginnen en kunnen jullie misschien ook wat meer aan jezelf gaan denken!! Het is echt slopend om heen en weer te moeten naar het ziekenhuis steeds, wij hebben dat gelukkig maar 3 dagen gehoeven maar daar was ik al van gesloopt...

Lejow, vervelend joh dat je je zo klote voelt. Werk je nog wel? Heb je de arbo arts al ingeschakeld? Zorg echt dat je op tijd stopt hoor, je gaat er zelf anders helemaal aan onder door. Helemaal met de stress rondom je moeder en haar vriend/ man er nog eens bij! Denk goed aan jezelf!!

@PM en Lejow, ik kan nog steeds niet zonder tranen terug denken aan de bevalling. Het begint wel minder te worden, maar heb het erg moeilijk met dingen die ik mezelf in mijn hoofd heb gehaald. O.a. dat als ze mij gewoon veel sneller ingeleid hadden E niet in het vruchtwater gepoept zou hebben en het daardoor ook een stuk minder moeilijk gehad zou hebben, ik zie het als mijn lichaam die gefaalt heeft en daar baal ik van! Hoe kan een lichaam met 43 weken nou nog niet klaar zijn voor een bevalling, dat is een vraag die ik mezelf heel vaak stel en ook aan VK en gyns, maar helaas... geen van allen hebben een antwoord voor me!

Verder gaat het opzich heel goed, ik ben sinds 2 weken weer aan het werk voor 4 dagen per week en ik vind het heerlijk! Heb wel veel minder tijd om hier te zijn maar dat vind ik echt niet erg. Lees alles bij en blijf volkomen op de hoogte. Met E gaat het ook super goed, ze heeft nu alleen wel al een weekje moeite met 's nachts slapen (het alleen zijn denken wij) en loopt te klooien met haar flessen. Maar.... dat komt allemaal wel weer goed!! Vandaag heb ik lekker vrij dus ga ik volop genieten van haar!

@PM, hoe is het inmiddels met jou zelf? Kom je al wat meer toe aan rust? Geef je nog steeds volledig BV?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow do 10 nov 2011 - 0:48

Ja ik werk ma-wo-vr deze 2 weken. De arbo arts is nog niet ingeschakeld, omdat ik nu nog 'normaal' sta ziekgemeld. De 22e moet ik terug naar de dokter en dan gaan we kijken hoe of wat.
De man van mijn moeder gaat ineens erg goed, hij is zowaar thuis gekomen vandaag!! Dus dat is weer ietsje minder stress.. Alleen gaat het met mijn moeder nu weer minder goed.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya do 10 nov 2011 - 0:56

Lejow, ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je ondanks alles wel geniet van je zwangerschap.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  frolic do 10 nov 2011 - 1:28

maiadebij schreef:naar frolicje en haar prachtige kindjes

Hey wat lief ! Hier gaat het allemaal zijn gangetje met zn ups en zn downs .. met de kindjes gaat het ook geweldig M.iek is alweer 1 en T.eun word bijna 3 !!

En met jou en de kindjes ??

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  maiadebij do 10 nov 2011 - 1:53

frolic schreef:

Hey wat lief ! Hier gaat het allemaal zijn gangetje met zn ups en zn downs .. met de kindjes gaat het ook geweldig M.iek is alweer 1 en T.eun word bijna 3 !!

Jeetje Miek ook alweer 1 jaar! Waren we zo dicht bij elkaar uitgerekend dan? J.ennah is 14 maanden en N.adeem wordt ook bijna 3 jaar, gaat snel he? Hier gaat alles ook zijn gangetje, J.ennah is een heerlijke uitdager dus N.adeem heeft het druk met haar Laughing.
Hebben jullie weer een beetje je draai gevonden en alles een plek kunnen geven?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow do 10 nov 2011 - 2:04

Lindsya schreef:Lejow, ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je ondanks alles wel geniet van je zwangerschap.

Dank je wel!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  frolic do 10 nov 2011 - 2:05

maiadebij schreef:
frolic schreef:

Jeetje Miek ook alweer 1 jaar! Waren we zo dicht bij elkaar uitgerekend dan? J.ennah is 14 maanden en N.adeem wordt ook bijna 3 jaar, gaat snel he? Hier gaat alles ook zijn gangetje, J.ennah is een heerlijke uitdager dus N.adeem heeft het druk met haar Laughing.
Hebben jullie weer een beetje je draai gevonden en alles een plek kunnen geven?

Haha leuk he die broer-zus liefde , net verzuchtte T.eun nog .. Muus is hard gegroeid he mama .. hug

Mis "ons" topic wel s dan waren we toch altijd op de hoogte he !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  koNijntje do 10 nov 2011 - 2:57

james..
die was toch spontaan zwanger na mislukte ivf-poging(en)?
het zou zomaar kunnen dat ze hier nog wel reageert, ben een beetje verstrooid de laatste weken.. maar ik vroeg het me ineens af..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Flower_L do 10 nov 2011 - 2:59

koNijntje schreef:james..
die was toch spontaan zwanger na mislukte ivf-poging(en)?
het zou zomaar kunnen dat ze hier nog wel reageert, ben een beetje verstrooid de laatste weken..

Die is onder een nieuwe naam nog weleens actief...
zie je pm. Weet niet of ze naam hier wil hebben.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2