is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
+74
S@nneke
yes1984
chocolate
blauwwitrood
Jezzie
Parisienne
Makamba
Suus
ekiaam87
MADDIE
Weegschaal
Spring
Dolphinne
Chelle
studiebol
Jade
Darius
Happy
Le Chat Noir
Monte
lief
miss piggy
Limburg85
moepie
Fiebje
Steep
sanne-84
Caresses
TGR
Alyssa
liesje
Alex
PapillonRose
Lejow
snoezel
Tiara
Diese
Creabea_28
Jelin
Floor
Aimee
Koffieleut
piene1983
smooch
*Lookie*
Rouge
sharky
Ugly Betty
Novalee
Vancity_girl
Annie24
Pussycat
Paper Crown
Amber-
mickey
Monnie
L!ND@
Shy
Clapperdie
meisje
SarahKey
Flower_L
Bruintje Beer
Jasmine
Happydobby
Pien
Earane
Tania
CCC
Papillio
Supertalentje
Sylvana
joyce0606
Muppetje
78 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
Wat leuk dat je er weer bent! Vroeg het me al af in het 'hoe is het met... topic'chocolate schreef:Muppetje schreef:chocolate schreef:Dankjewel
Wat een lieve reacties
Ik reageer straks in het andere topic,wil geen topicvervuiler worden!
T is mijn topic, en ik vind t niet erg
Ah dat is lief
Maar ik vind t wel erg
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat leuk dat je er weer bent! Vroeg het me al af in het 'hoe is het met... topic'chocolate schreef:Muppetje schreef:chocolate schreef:Dankjewel
Wat een lieve reacties
Ik reageer straks in het andere topic,wil geen topicvervuiler worden!
T is mijn topic, en ik vind t niet erg
Ah dat is lief
Maar ik vind t wel erg
Ik lees het nu. Wat lief
Heb even in het topic voor een kindje in 2011 gereageerd.l, dan kun je het daar lezen.
Ben nu via m'n mobiel aan het reageren wat niet echt ideaal is
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Wat erg! Je gevoel klopte dus toch. Ik had je zo graag een mooie echo en een lief kindje gegund.
Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.
Heel veel sterkte!
Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.
Heel veel sterkte!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
jeetje muppetje, ik lees het nu pas. wat vreselijk, ik had het niet verwacht. sterkte!!!
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Knuffel, ik las het... Veel sterkte de komende tijd...
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal.
Vandaag is het zover en gaan we terug naar het ziekenhuis. Ik vind het zo eng, ik wil eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel, want ik wel het kwijt. Gisteren zat ik te Googelen, wat je ook nooit moet doen, ik vond verhalen van vrouwen die dit ook hadden met een echo met acht weken, waarbij er later wel een levend kindje was. Maar dat kan toch helemaal niet? Misschien waren zij minder ver, wat bij mij, door de ovulatie testen eigenlijk niet kan.
Ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat de artsen het beste met me voor hebben en nooit iets zouden afbreken als er nog kans zou zijn.
Ik vind het zo moeilijk, deze zwangerschap was zo gewenst. Maar ik weet ook dat het domme pech is, dus als het weet mag gaan we het nog een keer proberen.
Jullie steun doet me echt goed, bedankt daarvoor
Vandaag is het zover en gaan we terug naar het ziekenhuis. Ik vind het zo eng, ik wil eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel, want ik wel het kwijt. Gisteren zat ik te Googelen, wat je ook nooit moet doen, ik vond verhalen van vrouwen die dit ook hadden met een echo met acht weken, waarbij er later wel een levend kindje was. Maar dat kan toch helemaal niet? Misschien waren zij minder ver, wat bij mij, door de ovulatie testen eigenlijk niet kan.
Ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat de artsen het beste met me voor hebben en nooit iets zouden afbreken als er nog kans zou zijn.
Ik vind het zo moeilijk, deze zwangerschap was zo gewenst. Maar ik weet ook dat het domme pech is, dus als het weet mag gaan we het nog een keer proberen.
Jullie steun doet me echt goed, bedankt daarvoor
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Allereerst wil ik je heel erg veel sterkte wensen!! Denk goed om jezelf!
Ook ik heb hetzelfde meegemaakt. Wij kwamen er met 7 weken achter. Ik moest toen wel na een week terugkomen voor een echo, om voor de zekerheid toch nog te kijken of er iets gegroeid was.
Helaas was dit niet zo. Ik kon geen pillen krijgen, maar wel curretage. Uiteindelijk wilde ik het uit zichzelf laten komen, maar na 3,5 heb ik toch een spoedcurretage gehad. Ik snap dus wel dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt. Dan kun je het voor jezelf een klein beetje proberen af te sluiten.
Ik heb er veel te lang mee doorgelopen.
Nogmaals heel erg veel sterkte en hele dikke knuffel!
Ook ik heb hetzelfde meegemaakt. Wij kwamen er met 7 weken achter. Ik moest toen wel na een week terugkomen voor een echo, om voor de zekerheid toch nog te kijken of er iets gegroeid was.
Helaas was dit niet zo. Ik kon geen pillen krijgen, maar wel curretage. Uiteindelijk wilde ik het uit zichzelf laten komen, maar na 3,5 heb ik toch een spoedcurretage gehad. Ik snap dus wel dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt. Dan kun je het voor jezelf een klein beetje proberen af te sluiten.
Ik heb er veel te lang mee doorgelopen.
Nogmaals heel erg veel sterkte en hele dikke knuffel!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik snap best hoe je je voelt, ik heb vorig jaar een miskraam gehad.
Het is heel erg naar, daarom nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.
Als je je hart wilt luchten dan mag je me een PM sturen meid.
XxX Gaby
Het is heel erg naar, daarom nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.
Als je je hart wilt luchten dan mag je me een PM sturen meid.
XxX Gaby
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Heb pilletjes meegekregen, had een hele aardige wat oudere echte gynaecoloog, eerder vaak in opleiding enzo. Ze was heel lief voor me, mag voortaan bij haar blijven komen. Ze heeft nog eens gekeken, en er was echt niets, alleen een vruchtzak en dooier, ze had echt geen hoop verder. Woensdag moet ik terug komen, denk dat ik op zn vroegst donderdag weer ga werken.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat heftig zeg muppetje!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie wens binnenkort alsnog in vervulling mag gaan .
Denk nu eerst maar even aan jezelf!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie wens binnenkort alsnog in vervulling mag gaan .
Denk nu eerst maar even aan jezelf!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Doe het inderdaad lekker rustig aan Muppetje, het hakt er gewoon echt in zoiets naars.
Ik heb ook de vervelende gewoonte mezelf helemaal naar te maken door verhalen op internet (heb mezelf nu echt een Googleverbod opgelegd voor dingen die ik eigenlijk niet wil weten), maar dat kan gewoon echt niet, dat het hartje met 8 weken ineens wel klopt.
Mijn gyneacoloog zei dat het hartje bij een gezonde baby klopt met 5,5 week. Dan wordt er meestal nog een ruime speling genomen voor de eerste echo, voor het geval iemand inderdaad later zwanger is geworden dan gedacht. Dat klopt bij jou niet met ovulatie en positief testen, dus ga vooral niet zulke dingen denken, zodat je je later misschien nog schuldig gaat voelen.
Ik heb ook de vervelende gewoonte mezelf helemaal naar te maken door verhalen op internet (heb mezelf nu echt een Googleverbod opgelegd voor dingen die ik eigenlijk niet wil weten), maar dat kan gewoon echt niet, dat het hartje met 8 weken ineens wel klopt.
Mijn gyneacoloog zei dat het hartje bij een gezonde baby klopt met 5,5 week. Dan wordt er meestal nog een ruime speling genomen voor de eerste echo, voor het geval iemand inderdaad later zwanger is geworden dan gedacht. Dat klopt bij jou niet met ovulatie en positief testen, dus ga vooral niet zulke dingen denken, zodat je je later misschien nog schuldig gaat voelen.
Gast- Gast
Doe het idd rustig aan. Ook al voel je je lichamelijk (nu nog) prima, dit is best een hele klap om te verwerken.
Ik ben toen weer voor het eerst sinds tijden ziek gemeld. Maar 1 week in totaal, had ook een week vakantie, dus was wel twee weken thuis, maar achteraf was dat heel goed. Doorlopen is niet altijd het beste.
Wat 'fijn' dat je al zo snel in het ziekenhuis terecht komt. Als ik je berichtje vanochtend had gelezen wou ik ook vertellen dat je eerst nog een echo krijgt bij de gyn. Al houd je toch nog ergens hoop, verdriet komt hard aan als je écht geen levend vruchtje ziet.
Ik hoop dat de pilletjes hun werk gaan doen. Curretage is ook iets waar complicaties van kan komen en afwachten, ja dat vind ik zelf zo cru
De pilletjes deden hier goed hun werk.
Ik ben achteraf blij dat de gyn hier sowieso rond dat termijn nog eerst pilletjes voorschrijft. Al heb ik pijn gehad en zag ik er als een berg tegenop, je kunt wel thuis in je eigen omgeving blijven en eventueel afscheid nemen.
Nogmaals heel veel sterkte
Ik ben toen weer voor het eerst sinds tijden ziek gemeld. Maar 1 week in totaal, had ook een week vakantie, dus was wel twee weken thuis, maar achteraf was dat heel goed. Doorlopen is niet altijd het beste.
Wat 'fijn' dat je al zo snel in het ziekenhuis terecht komt. Als ik je berichtje vanochtend had gelezen wou ik ook vertellen dat je eerst nog een echo krijgt bij de gyn. Al houd je toch nog ergens hoop, verdriet komt hard aan als je écht geen levend vruchtje ziet.
Ik hoop dat de pilletjes hun werk gaan doen. Curretage is ook iets waar complicaties van kan komen en afwachten, ja dat vind ik zelf zo cru
De pilletjes deden hier goed hun werk.
Ik ben achteraf blij dat de gyn hier sowieso rond dat termijn nog eerst pilletjes voorschrijft. Al heb ik pijn gehad en zag ik er als een berg tegenop, je kunt wel thuis in je eigen omgeving blijven en eventueel afscheid nemen.
Nogmaals heel veel sterkte
Meid, heel veel sterkte en neem de tijd voor het verwerken
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Als ik scheld, dan mag het blijkbaar niet!
» Eenden voeren mag blijkbaar niet!
» Dit is niet normaal geloof ik..
» Dit is toch niet normaal?
» Toch niet normaal.
» Eenden voeren mag blijkbaar niet!
» Dit is niet normaal geloof ik..
» Dit is toch niet normaal?
» Toch niet normaal.
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: