Oudejaarsloterij
+51
Ugly Betty
Gigi_
Ambivalence
GeKKiE
banjer49
Coccinelle
Biancos
Cherry Darling
Papillon
mzcharlotte
Ella
Sugarfall
Zora
Joontjuh
Mizz_S
marjoleinnn
SnowWhite
Shopelle
Eris
patjuhhh
Zonnetje
Sneeuwwitje
Cherique
Suus
Blond
ekiaam87
Jeanette
Catwoman79
SleepingBeauty
Fairlight
Flinder
Toet
Cheesegirl
Inge
bonita87
Rev3rie
Sjaantje
Bliss
Vanilla Queen
Phileine
Lejow
_Lacey_
Joli86
Monte
Zwerver
Dikkie Dik
Arwyn
Summerlovin
Lady4
Pepper
Prosecco
55 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Oudejaarsloterij
Wie doet er mee?
Kleine kans op een grote prijs, met zo'n grote loterij, maar toch is het leuk.
Ik heb een heel lot gekocht.
En jij?
En overmorgen even komen melden of je wat gewonnen hebt!
Kleine kans op een grote prijs, met zo'n grote loterij, maar toch is het leuk.
Ik heb een heel lot gekocht.
En jij?
En overmorgen even komen melden of je wat gewonnen hebt!
Gast- Gast
Re: Oudejaarsloterij
Ik heb op m'n werk onverwachts een soort kerstpakketje gekregen en daar zat een half lot in. Ik vind het zoo leuk!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ja ik doe ook mee! Eigenlijk elk jaar wel met de Oudejaarsloterij.
Heb als eindcijfer een 6.
Heb als eindcijfer een 6.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vlieg morgen ook nog even naar de winkel, vind het toch altijd wel leuk
Gast- Gast
Wat kost een lot? Misschien koop ik er morgen ook nog wel even één, doe es gek.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wij hebben een aantal halve loten.
Ieder jaar heeft er wel iemand geluk. Hopelijk dit jaar wij. Jammer dat de kans zo klein is..
Ieder jaar heeft er wel iemand geluk. Hopelijk dit jaar wij. Jammer dat de kans zo klein is..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb volgens mij een 1 als eindcijfer.
Hoe werkt dat eigenlijk met die eindcijfers? Daar zijn de prijzen als eerste op te winnen toch? En dan naarmate je meer cijfers goed hebt, hoe groter de geldprijs? Ik heb nog nooit meegedaan dus ik weet het niet.
Hoe werkt dat eigenlijk met die eindcijfers? Daar zijn de prijzen als eerste op te winnen toch? En dan naarmate je meer cijfers goed hebt, hoe groter de geldprijs? Ik heb nog nooit meegedaan dus ik weet het niet.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Wat kost een lot? Misschien koop ik er morgen ook nog wel even één, doe es gek.
Een half lot kost 15 euro, een heel lot 30. Ik heb een hele gekocht, ook onder het mom van doe eens gek.
Gast- Gast
Thanks!Marin schreef:Lady4 schreef:Wat kost een lot? Misschien koop ik er morgen ook nog wel even één, doe es gek.
Een half lot kost 15 euro, een heel lot 30. Ik heb een hele gekocht, ook onder het mom van doe eens gek.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik denk dat ik er morgen wel een ga halen, weet alleen nog niet of ik een halve of een hele haal..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Ik heb volgens mij een 1 als eindcijfer.
Dit klopt helemaal! En als alleen je eindcijfer goed is win je iets van 5 euro ofzo. Dus lang de prijs van je lot niet.
Maar iedereen in dit topic gaat natuurlijk voor de hogere prijzen .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
wij hebben 2 halve loten met verschillende eindcijfers onder het mom van "met de helft van de jackpot nemen we ook genoegen"
Gast- Gast
Summerlovin schreef:Marin schreef:Ik heb volgens mij een 1 als eindcijfer.
Dit klopt helemaal! En als alleen je eindcijfer goed is win je iets van 5 euro ofzo. Dus lang de prijs van je lot niet.
En is er dan maar 1 eindcijfer wat alle prijzen wint, of is daar nog diversiteit in? Stel dat nummer 1 dus als eindcijfer wint, is dat dan voor ALLE prijzen en heeft iedereen die 2 t/m 9 als eindcijfer heeft per definitie al pech, of zit er nog net iets meer spanning in?
Gast- Gast
We hebben er ook eentje, een hele.
Eindcijfer 14...
Ben benieuwd!
Eindcijfer 14...
Ben benieuwd!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Marin schreef:Summerlovin schreef:Marin schreef:Ik heb volgens mij een 1 als eindcijfer.
En is er dan maar 1 eindcijfer wat alle prijzen wint, of is daar nog diversiteit in? Stel dat nummer 1 dus als eindcijfer wint, is dat dan voor ALLE prijzen en heeft iedereen die 2 t/m 9 als eindcijfer heeft per definitie al pech, of zit er nog net iets meer spanning in?
Daar zit wel meer spanning in, kijk maar eens naar deze trekkings uitslag: https://www.staatsloterij.nl/cspublish/Satellite?c=Page&childpagename=Staatsloterij%2FStaatsTwoColumnsLayout&cid=1221558288819&p=1221558169926&packedargs=Combination%3DStaats_Combination%26Fraction%3DStaats_Fraction%26hasJackpotOption%3DhasJackpotOption%26hasNumberChoice%3DhasNumberChoice%26numberChoice%3DStaats_numberChoice%26onClickTrue%3DStaatsOnClick%26withJackpot%3DStaats_withJackpot&pagename=StaatsWrapper&rendermode=previewnoinsite
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wij hebben er geen, maar ik zei net tegen mijn vriend dat ik er toch wel een wilde.......
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dus minstens 3 cijfers goed en dan heb je de prijs van je lot terug(en misschien nog een tientje winst). Maar iedereen gaat natuurlijk voor meer
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wij hebben 3 loten gekregen, als we die niet hadden gekregen, hadden we waarschijnlijk zelf een half lot gekocht..
Ben benieuwd, wel laten weten of jullie wat gewonnen hebben he?!
Ben benieuwd, wel laten weten of jullie wat gewonnen hebben he?!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vraag me af he, kopen jullie ze dan ook bij een "speciaal iemand" of maakt dat jullie niet uit?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik doe iedere maand automatisch mee met de Staatsloterij. Inclusief de trekking op Koninginnedag en die met Oudjaar.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
wc-eend schreef:Ik vraag me af he, kopen jullie ze dan ook bij een "speciaal iemand" of maakt dat jullie niet uit?
Wat is een speciaal iemand? Ik heb de mijne gewoon bij de AH gekocht. Ze vroeg ook of ik een voorkeur voor een nummer had, maar het is toch puur geluk.
Gast- Gast
Ik heb zelf 3 halve loten gekocht (een twee, een zes en een acht). Ik heb ook 2 halve loten gekregen (een vijf en een negen).
Ik ben blij met een kleine prijs: € 10.000 is al genoeg
Ik ben blij met een kleine prijs: € 10.000 is al genoeg
Gast- Gast
Wij hebben ook een lot
Ook eindcijfer 1 hahaha
Ik kom het zondag wel even melden wat we gewonnen hebben
Ook eindcijfer 1 hahaha
Ik kom het zondag wel even melden wat we gewonnen hebben
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659