Goedemorgen!
+13
Oasis
Esperanza
Marin
Atelier Madame
Suus
silly-one
Chocoholic
dolfijntje24
Rovine
Lotus
GeKKiE
Burn
girli
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Ik ben wakker met buikpijn, dus dat is minder. Gelukkig krijg ik vandaag visite en zal het vast straks beter gaan!
Wat hebben jullie voor leuke dingen gepland vandaag?
Wat hebben jullie voor leuke dingen gepland vandaag?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik ga zo m'n bed uit. Ik moet rijden met m'n zusje korbalteam die een oefenwedstrijd hebben.
Vanmiddag ga ik even korfbal kijken bij het toernooi waar m'n beide ouders aan mee doen. En ergebs vind ik dat best vreemd, omdat dit het 1e toernooi is waar papa weer gaat spelen sinds zijn hartaanval.
Vanavond heb ik een feestje van m'n broer en z'n kameraden.
Fijne dag all!
Ik ga zo m'n bed uit. Ik moet rijden met m'n zusje korbalteam die een oefenwedstrijd hebben.
Vanmiddag ga ik even korfbal kijken bij het toernooi waar m'n beide ouders aan mee doen. En ergebs vind ik dat best vreemd, omdat dit het 1e toernooi is waar papa weer gaat spelen sinds zijn hartaanval.
Vanavond heb ik een feestje van m'n broer en z'n kameraden.
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goeiemorgen!
Ik zit al vanaf 7 uur beneden, was om 6 uur wakker.
Ik heb erg veel gehoest vannacht, heb er gewoon soort van spierpijn in mijn buik van...
Ik was het zat, dus lekker expeditie robinson kijken....
Weinig te doen vandaag; beetje opruimen, naar de markt en vanavond naar de open dag van de gevangenis!
Ik zit al vanaf 7 uur beneden, was om 6 uur wakker.
Ik heb erg veel gehoest vannacht, heb er gewoon soort van spierpijn in mijn buik van...
Ik was het zat, dus lekker expeditie robinson kijken....
Weinig te doen vandaag; beetje opruimen, naar de markt en vanavond naar de open dag van de gevangenis!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik heb niet zo lekker geslapen, helaas. Over een uurtje ga ik naar body balance. Als het lukt, wil ik daarna nog zumba doen, maar dat moet ik maar even zien. Niet lang daarna komt de misschien vriend van mijn moeder hier. Ik ken hem nog niet, dus dat is best een beetje spannend. Later komt de vriendin van mijn jongste broertje ook nog. En ik heb niemand.
Mijn moeder vind dat mijn stemming de sfeer in huis verpest. Dat ik alles overheers. Ze heeft weer totaal geen begrip voor me en vindt het mijn eigen schuld dat ik me zo voel. Dat zal dus leuk worden. Masker op en zien hoe lang ik het volhoud.
Ik wens jullie een fijne dag!
Ik heb niet zo lekker geslapen, helaas. Over een uurtje ga ik naar body balance. Als het lukt, wil ik daarna nog zumba doen, maar dat moet ik maar even zien. Niet lang daarna komt de misschien vriend van mijn moeder hier. Ik ken hem nog niet, dus dat is best een beetje spannend. Later komt de vriendin van mijn jongste broertje ook nog. En ik heb niemand.
Mijn moeder vind dat mijn stemming de sfeer in huis verpest. Dat ik alles overheers. Ze heeft weer totaal geen begrip voor me en vindt het mijn eigen schuld dat ik me zo voel. Dat zal dus leuk worden. Masker op en zien hoe lang ik het volhoud.
Ik wens jullie een fijne dag!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik werd om 7 uur wakker omdat ik mijn vriend kwijt was. Auto was ook weg, dus maar even gebeld. Hij zat balend in de auto om een band op te halen voor het concert wat hij vanavond organiseert. Die band had ongevraagd de boel omgeboekt, waardoor hij morgenochtend weer zo vroeg ze terug moet brengen, terwijl hij vannacht de hele nacht bezig is met vanalles. Maar toen was ik toch al wakker, dus er maar uitgekomen.
Ga zometeen de stad even in, het is nu nog rustig. Daarna een lekker relaxdagje voor mezelf. Vanavond ga ik naar Glow met wat vrienden, dat zijn lichtshows in de stad.
Ik werd om 7 uur wakker omdat ik mijn vriend kwijt was. Auto was ook weg, dus maar even gebeld. Hij zat balend in de auto om een band op te halen voor het concert wat hij vanavond organiseert. Die band had ongevraagd de boel omgeboekt, waardoor hij morgenochtend weer zo vroeg ze terug moet brengen, terwijl hij vannacht de hele nacht bezig is met vanalles. Maar toen was ik toch al wakker, dus er maar uitgekomen.
Ga zometeen de stad even in, het is nu nog rustig. Daarna een lekker relaxdagje voor mezelf. Vanavond ga ik naar Glow met wat vrienden, dat zijn lichtshows in de stad.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Mijn plannen zijn een teamuitje : wie is de mol spelen en lekker uiteten daarna .
Nobuc> jeej ook lekker dan, schrik je ook ff als hij weg is en de auto ook. Wij gaan overigens ook eten in de stad als het goed is misschien zie ik je nog ergens hahaha
Mijn plannen zijn een teamuitje : wie is de mol spelen en lekker uiteten daarna .
Nobuc> jeej ook lekker dan, schrik je ook ff als hij weg is en de auto ook. Wij gaan overigens ook eten in de stad als het goed is misschien zie ik je nog ergens hahaha
Gast- Gast
Goeiemorgen. Ik was vroeg wakker. Heb ook heel onrustig geslapen. Ik moet nog heel veel doen vandaag, maar volgens mij duurt het lang voordat ik op gang kom. Ben ook helemaal niet lekker en ben ook heel somber. Ben nog een maniertje aan het vinden om mezelf een beetje op te peppen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Morgen iedereen!
Ik ga rond een uur of 12 naar de stad met een vriendinnetje; laten we onze uitgroei doen en worden onze wenkbrauwen geverfd. Ook ga ik nog op zoek naar een leuk jurkje oid die ik 's avonds bij het stappen aan kan doen. M'n relatie is net uit, dus ik kan wel een leuke outfit (=zelfvertrouwen) gebruiken. Ik hoop dat 't stappen zorgt voor afleiding en dat ik toch een leuke avond krijg..
Ik ga rond een uur of 12 naar de stad met een vriendinnetje; laten we onze uitgroei doen en worden onze wenkbrauwen geverfd. Ook ga ik nog op zoek naar een leuk jurkje oid die ik 's avonds bij het stappen aan kan doen. M'n relatie is net uit, dus ik kan wel een leuke outfit (=zelfvertrouwen) gebruiken. Ik hoop dat 't stappen zorgt voor afleiding en dat ik toch een leuke avond krijg..
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik wist wel dat hij weg zou zijn de hele dag, maar niet dat hij om 7 uur al weg zou zijn, maar even gebeld om te checken of hij echt weg was. Heb hem wel vaker slaapdronken opgebeld met de vraag waar hij was terwijl hij naast me lag.
Ik hoop dat we vanavond wel wat zien bij Glow. Vorig jaar alle mooie shows gemist (zagen we pas later op youtube), wij vonden het al een suffe bedoening omdat 2 zonnebanken tegenover elkaar al als kunst beschouwd werden. Maar misschien komen we elkaar nog tegen!
Ik hoop dat we vanavond wel wat zien bij Glow. Vorig jaar alle mooie shows gemist (zagen we pas later op youtube), wij vonden het al een suffe bedoening omdat 2 zonnebanken tegenover elkaar al als kunst beschouwd werden. Maar misschien komen we elkaar nog tegen!
Rovine- Ratel
Goedemorgen,
Hier lekker geslapen, vandaag even wat in huis doen (voor de verandering) en voor de rest nog geen idee. Ik wilde naar het bos gaan misschien.
Gisteravond eindelijk na 2 dagen bieden op vakantieveilingen kaarten voor Mega Mindy weten te scoren. Dus Lise is helemaal blij!
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen, vandaag even wat in huis doen (voor de verandering) en voor de rest nog geen idee. Ik wilde naar het bos gaan misschien.
Gisteravond eindelijk na 2 dagen bieden op vakantieveilingen kaarten voor Mega Mindy weten te scoren. Dus Lise is helemaal blij!
Fijne dag all!
Gast- Gast
Nobucta schreef:Ik wist wel dat hij weg zou zijn de hele dag, maar niet dat hij om 7 uur al weg zou zijn, maar even gebeld om te checken of hij echt weg was. Heb hem wel vaker slaapdronken opgebeld met de vraag waar hij was terwijl hij naast me lag.
Ah ja maar dan nog Had hij niet een briefje achter kunnen laten of zo?
EN ben vorig jaar niet geweest. Weet ook niet eens hoe laat het officieel begint vanavond?
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ik was veel te vroeg wakker. gisteren om 10 uur op de bank ik slaap gevallen en om half 2 het bed maar opgezocht e toen was ik zo wakker dat ik nog een half uur heb liggen lezen.
Net maar even een rondje wezen hardlopen en dat ging best wel lekker. heerlijk eigenlijk zo vroeg hardlopen. Morgen weer ( kan de rest van de week niet meer ).
Straks nog douche en dan zie ik wel wat ik vandaag ga doen. Ik denk lekker aanrommelen hier in mijn kamer.
Fijne dag allemaal.
Ik was veel te vroeg wakker. gisteren om 10 uur op de bank ik slaap gevallen en om half 2 het bed maar opgezocht e toen was ik zo wakker dat ik nog een half uur heb liggen lezen.
Net maar even een rondje wezen hardlopen en dat ging best wel lekker. heerlijk eigenlijk zo vroeg hardlopen. Morgen weer ( kan de rest van de week niet meer ).
Straks nog douche en dan zie ik wel wat ik vandaag ga doen. Ik denk lekker aanrommelen hier in mijn kamer.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Nobucta schreef:Ik wist wel dat hij weg zou zijn de hele dag, maar niet dat hij om 7 uur al weg zou zijn, maar even gebeld om te checken of hij echt weg was. Heb hem wel vaker slaapdronken opgebeld met de vraag waar hij was terwijl hij naast me lag.
Ah ja maar dan nog Had hij niet een briefje achter kunnen laten of zo?
EN ben vorig jaar niet geweest. Weet ook niet eens hoe laat het officieel begint vanavond?
Denk dat hij gewoon vergeten is te vertellen, of dacht dat hij het wel verteld had. Hij heeft het nu al even zwaar genoeg, ze organiseren het met zijn zessen, maar hij draait voor zo'n beetje alles op.
Wij gaan rond 7 uur, ik zal zometeen even uitzoeken wanneer die shows beginnen, wil ze niet nog een keertje mislopen.
Rovine- Ratel
Nobuc> ooh vervelend dat alles op hem neerkomt dan. Snap wel dat je dan dingen kunt vergeten, als dat zo is.
En wij gaan eten volgens mij rond 7 uur of zo geloof ik. Weet ff niet precies.
En wij gaan eten volgens mij rond 7 uur of zo geloof ik. Weet ff niet precies.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo met mijn vriend de stad in om een outfit te zoeken voor het feest van zijn ouders Daarna gauw naar huis om mijn hardloopkleren aan te doen, want vanmiddag doe ik mee aan een loopje van 4 km En vanavond gaan we eten bij een tante van mijn vriend.
Fijne dag all!
Ik ga zo met mijn vriend de stad in om een outfit te zoeken voor het feest van zijn ouders Daarna gauw naar huis om mijn hardloopkleren aan te doen, want vanmiddag doe ik mee aan een loopje van 4 km En vanavond gaan we eten bij een tante van mijn vriend.
Fijne dag all!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
goedemorgen! Ben alweer twee uur aant werk, wel moeie beentjes nog van de laatste twee dagen.. ach hoef maar tot één gelukkig
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Theedoosje schreef:Chocoholic> je relatie uit??? Wanneer ??
Sinds donderdagavond, dus 't is nog behoorlijk vers. Thanks for the hug
Chocoholic- Prater
Chocoholic schreef:Theedoosje schreef:Chocoholic> je relatie uit??? Wanneer ??
Oh joh das nog heel vers. Heeft hij het uitgemaakt?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Chocoholic schreef:Theedoosje schreef:Chocoholic> je relatie uit??? Wanneer ??
Oh joh das nog heel vers. Heeft hij het uitgemaakt?
Nee, samen. 't Afgelopen jaar ging al niet zo lekker, we misten de connectie die we eerst hadden. En donderdagavond fietsten we samen naar m'n huis (hij zou 't weekend bij mij zijn) en toen vertelde hij dat hij zich kut voelde over onze relatie en dat hij niet wist wat hij ermee moest. En ik had geen zin meer in zijn twijfelperiodes, want die had ik zelf ook genoeg, dus dat kon ik er echt niet bij gebruiken. Dus toen we bij mij aankwamen is hij nog 5 min gebleven, maar 't was duidelijk dat we niet met elkaar door konden. En dat voelt heel rot; want ook al weet ik dat dit beter is (nu heb ik een kans om gelukkig te worden), hij was een heel goed/lief mens met wie ik altijd erg goed kon praten en ontzettend mee kon lachen.
Chocoholic- Prater
Oh ja dat is ook niet leuk als je opeens toch niet meer zo bj elkaar past als voorheen en dat er twijfels zijn. Het zal wel moeilijk zijn de eerste tijd Hoop dat je veel afleiding vind om je er doorheen te worstelen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga straks nog even naar de Hema met m'n moeder, en daarna naar Amsterdam met de trein. Daar nog even naar m'n vriend toe en daar omkleden voor de bruiloft. En vanavond dus bruiloftsfeest. Jeej zin in!
Ik ga straks nog even naar de Hema met m'n moeder, en daarna naar Amsterdam met de trein. Daar nog even naar m'n vriend toe en daar omkleden voor de bruiloft. En vanavond dus bruiloftsfeest. Jeej zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen,
Ik ben al weer een poosje wakker. Voor vandaag heb ik weinig plannen, ga lekker een beetje rustig aan doen. Ik ben de laatste tijd een beetje opgebrand lijkt het wel. Vanavond ben ik bij een vriendin, samen eten, beetje bijkletsen.
Fijne dag allemaal!
Lotus: wat naar dat je moeder je niet schijnt te begrijpen. Succes vandaag!
Chocoholic: sterkte en veel plezier vandaag.
Ik ben al weer een poosje wakker. Voor vandaag heb ik weinig plannen, ga lekker een beetje rustig aan doen. Ik ben de laatste tijd een beetje opgebrand lijkt het wel. Vanavond ben ik bij een vriendin, samen eten, beetje bijkletsen.
Fijne dag allemaal!
Lotus: wat naar dat je moeder je niet schijnt te begrijpen. Succes vandaag!
Chocoholic: sterkte en veel plezier vandaag.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Theedoosje schreef:Oh ja dat is ook niet leuk als je opeens toch niet meer zo bj elkaar past als voorheen en dat er twijfels zijn. Het zal wel moeilijk zijn de eerste tijd Hoop dat je veel afleiding vind om je er doorheen te worstelen.
Thanks, ik probeer inderdaad zoveel mogelijk afleiding te vinden. 't Stappen van vanavond is al een grote stap vooruit.
Dank je wel Esperanza!
Chocoholic- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: