Show je trots!
+93
Liadan
SarahKey
Jeanette
blondje1313
Pien
keverke26
Ibbeltje
*Troela*
Kaboutertje
Steep
Pussycat
TGR
meisje
Laced
koNijntje
Lavendel
Kat1980
Coco
Bloem86
mauwmauw
Paper Crown
mama van Mila
Lejow
Rush
sabje
Roodkapje
Ayla
Jade
Highway
Muppetje
mzcharlotte
Pandora
Fiebje
Flip Fluitketel
Caresses
Fearie
Theeleut
Novalee
L!ND@
Vancity_girl
Suus
Susan
ProudMom
xxjojootjexx
Alex
Nijntje
holaagirl
maiadebij
ekiaam87
Marin
Annie24
Océane
Sylvana
VeryCherry
Floor
Flower_L
kwak
Ugly Betty
smooch
Viva
mickey
Meeko
Smaragdje
Fiwen
Mizzie
Diese
Funk
nillis
Happydobby
Aggi
woezel
CCC
Lindsya
Lady4
PapillonRose
Thunder
Sjirafje
Schism
Star007
Makamba
PiP
-Ieniemienie-
schuddebuikje
Bruintje Beer
Limburg85
joyce0606
JD
Alyssa
Parisienne
moepie
studiebol
Mida4you
Printje
97 plaatsers
Pagina 18 van 20
Pagina 18 van 20 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20
Re: Show je trots!
Pien schreef:ja, ze is heel wijs!!! vind het echt bizar hoe snel alles gaat.... ze wil continu zitten en staan op schoot, liggen als een klein babytje bij je dat wil ze niet! dan zet ze een keel op..
+1 M. is geen baby meer hoor.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier precies hetzelfde, het is al zo erg dat hij echt alleen nog maar wil staan op schoot. Hij trekt zich meteen op als ik hem op schoot wil nemen tot staan. En als ik hem wil laten zitten, houdt hij zich zo stijf als een plank , dat lukt dus vaak gewoon niet eens. En maar lachen en springen als hij staat...Theeleut schreef:Hier net zo, ook al vanaf een maand of drie oud.Kruumel schreef:Hier ook zo!Steep schreef:Pien schreef:ja, ze is heel wijs!!! vind het echt bizar hoe snel alles gaat.... ze wil continu zitten en staan op schoot, liggen als een klein babytje bij je dat wil ze niet! dan zet ze een keel op..
Hallo, herkenbaar! Gillen, en als hij staat is het goed.. Geen babyhouding meer, zitten en staan..Soms best jammer.
Maakt niet uit waarom hij huilt, zodra hij staat lacht hij meteen van oor tot oor!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, hier echt precies het zelfde! Ik zeg altijd ben je weer aan het planken (op z'n engels)Liadan schreef:Hier precies hetzelfde, het is al zo erg dat hij echt alleen nog maar wil staan op schoot. Hij trekt zich meteen op als ik hem op schoot wil nemen tot staan. En als ik hem wil laten zitten, houdt hij zich zo stijf als een plank , dat lukt dus vaak gewoon niet eens. En maar lachen en springen als hij staat...Theeleut schreef:Hier net zo, ook al vanaf een maand of drie oud.Kruumel schreef:Hier ook zo!Steep schreef:Pien schreef:ja, ze is heel wijs!!! vind het echt bizar hoe snel alles gaat.... ze wil continu zitten en staan op schoot, liggen als een klein babytje bij je dat wil ze niet! dan zet ze een keel op..
Hallo, herkenbaar! Gillen, en als hij staat is het goed.. Geen babyhouding meer, zitten en staan..Soms best jammer.
Maakt niet uit waarom hij huilt, zodra hij staat lacht hij meteen van oor tot oor!
Liggen vind hij helemaal niet interessant, ja op zijn buik. Je legt hem neer en meneer heeft zich meteen omgedraaid, dat is hij al snel zat.
Ik heb hier een loopstoel en dat is wel een uitkomst hoor. 2 x per dag een minuut of 10 er in en meneer is zo blij als het kan
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
weer even met mijn mannetje pronken!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
mijn kleine kerstman:
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Joyce: wat een ukkie nog!!
En mauwmauw: wat heerlijk een eigen kerstmannetje Om op te vreten
En mauwmauw: wat heerlijk een eigen kerstmannetje Om op te vreten
@ Joyce: Wat een schatje! met zijn mooie grote ogen
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wat een leuke kinders Joyce, ik vind jouw baby zooo cute!
Hier mijn lieverd:
foto weg..
Hier mijn lieverd:
foto weg..
Laatst aangepast door Elodie op vr 9 dec 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
thanks meiden
star: wat een lekkere wangen, K begint ook al van die lekkere hamsterwangetjes te krijgen!
mauwmauw: wat lief koppie zeg! heerlijk zo'n eigen kerstmannetje!
elodie: wat een knapperd! mooi haar zeg! ben je zeker wel heel trots op, zo mooie blond koppie met krullen!
star: wat een lekkere wangen, K begint ook al van die lekkere hamsterwangetjes te krijgen!
mauwmauw: wat lief koppie zeg! heerlijk zo'n eigen kerstmannetje!
elodie: wat een knapperd! mooi haar zeg! ben je zeker wel heel trots op, zo mooie blond koppie met krullen!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Star, wat een mooi meisje!! En Elodie, die krullen zijn echt mooi... mijn zoon heeft ook krullen maar zijn haar moet niet te lang worden, dan zakt het uit.
Dit is de meest recente foto waar ze samen opstaan.. haha ik had ze opgehaald van het kdv en ze zijn de Club van Sinterklaas aan het kijken, helemaal uitgeteld. Niet quoten.
Dit is de meest recente foto waar ze samen opstaan.. haha ik had ze opgehaald van het kdv en ze zijn de Club van Sinterklaas aan het kijken, helemaal uitgeteld. Niet quoten.
Laatst aangepast door Arden op vr 9 dec 2011 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jee wat zijn ze al weer groot Arden, had ze al een hele tijd niet meer gezien!
Maar knappe kindjes heb!
Maar knappe kindjes heb!
Gast- Gast
Arden schreef:Star, wat een mooi meisje!! En Elodie, die krullen zijn echt mooi... mijn zoon heeft ook krullen maar zijn haar moet niet te lang worden, dan zakt het uit.
Ik heb de foto van je kinderen vanmiddag nog gezien.. mooie exemplaartjes hoor ;-)!
Bij mijn zoon gaat het ook wel een beetje hangen hoor. Het is lang geleden dat het kort was maar ook dan heeft ie niet héél veel krul. Dat had hij alleen toen ie voor het eerst haar kreeg. Ik denk dat jouw zoon meer krul heeft, bij die van mij wordt het steeds meer gewoon een slag.
Joyce, haha thanks. Ik vind dat idd wel mooi maar ik vind kinderen met lange stijlen haren ook heel schattig. Ik vind jongetjes met lange haren gewoon leuk...+ die van jou
Gast- Gast
Ezra's haar is nu ook te lang en op zich krult het nog steeds wel redelijk, maar het krult veel sterker als het korter is. Ik vind het zelf trouwens wel leuker staan als het wat langer is, kort haar vind ik al snel een beetje stijfjes, al zou er nu onderhand wel weer eens een stukje af mogen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedankt Elodie en Snoepy! Ik vind lang haar bij een jongetje vaak ook wel leuk, maar bij mijn zoon vind ik het niet mooi staan, alleen maar slordig als het te lang is.
Gast- Gast
Pippa schreef:Wat een heerlijke mannetje is het Elodie!
Wel leuk trouwens dat jullie zijn haren mooi vinden want die knip ik zelf..als niet kapster;)
Gast- Gast
Even spammen!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Elodie schreef:Pippa schreef:Wat een heerlijke mannetje is het Elodie!
Wel leuk trouwens dat jullie zijn haren mooi vinden want die knip ik zelf..als niet kapster;)
Relaxed juist dat je dat kan, toch? Ik ben vroeger ook altijd door mijn moeder geknipt, dan zat ik tenminste stil.
Gast- Gast
Haha steep hoe krijg je jouw mannetje tussen al die bladeren
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Haha steep hoe krijg je jouw mannetje tussen al die bladeren
Hij kan klimmen! Nee, mijn schoonvader hield m tussen de takken haha. We hadden het over struikrovers en dit was het resultaat
@schuddebuikje; Wat een heerlijk dromerige foto die onderste!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 18 van 20 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20
Pagina 18 van 20
Permissies van dit forum: