Glossybox
+30
Feline
Rose
Blair
madam
Zwerver
mo-lola
Gympie
Sugarfall
Schaapke
Red Velvet
Caroow
Shy
luna86
Arwyn
aardbeitje
Caresses
Pussycat
Liz
Rush
ThinkPink
loura
Jerry
SnowWhite
PapillonRose
Makamba
Sanner
Ellebel
Jeanette
Kaboutertje
Possom
34 plaatsers
Pagina 9 van 13
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Re: Glossybox
Fashionbox vind ik een beetje duur. Maar dat komt vooral omdat ik veel armbanden enzo niet pas, omdat ze te groot zijn voor m`n smalle polsjes. Sieraden enzo is wel leuk, maar het moet je smaak maar zijn.
Gisteren met veel pijn en moeite de Blendbox besteld, maar wat een klachten allemaal zeg. Er wordt zelfs gedacht dat het fake is, dus ben benieuwd!
Gisteren met veel pijn en moeite de Blendbox besteld, maar wat een klachten allemaal zeg. Er wordt zelfs gedacht dat het fake is, dus ben benieuwd!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb een sneek peek video bekeken van de glossybox.
En vind de inhoud heeeel leuk.
Vooral 1 product!!
Edit:
O nee!! De inhoud van de boxen kan natuurlijk verschillen:O
Nou hoop ik zo dat dat ene hele leuke product wel in mijn glossybox zit!
En vind de inhoud heeeel leuk.
Vooral 1 product!!
Edit:
O nee!! De inhoud van de boxen kan natuurlijk verschillen:O
Nou hoop ik zo dat dat ene hele leuke product wel in mijn glossybox zit!
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Als iemand hier iets heeft met de naam Jungle Passion en het geen mooie kleur vindt, dan wil ik 'm wel ruilen. Ik heb best veel te ruil
Rush- Lady Post-a-lot
Aaaaaah, ik was net niet thuis toen mijn glossybox bezorgd werd, nou maar wachten tot morgen
madam- Prater
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb 'm ook alweer binnen. Ben er wel echt blij mee! Zitten écht dingen in die ik allemaal ga gebruiken.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben er ook mega blij mee, op 1 ding na is ook alles full size. Ja, de box heeft mij wederom verrast! Vraag me soms wel 's af hoe ze dat doen, deze maand zat er voor bijna €50,00 aan beautyproducten in. Hoe financieren ze dat voor al die mensen?
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Deze glossybox had ik wel willen hebben...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Het zijn promotie artikelen, die krijgen ze dus gratis of tegen een klein bedrag van de merken! Enorm goede marketing truc!Babydoll schreef:Ik ben er ook mega blij mee, op 1 ding na is ook alles full size. Ja, de box heeft mij wederom verrast! Vraag me soms wel 's af hoe ze dat doen, deze maand zat er voor bijna €50,00 aan beautyproducten in. Hoe financieren ze dat voor al die mensen?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil nu eigenlijk ook die fashionbox bestellen, maar wil eerst ervaringen erover horen.
Blair- Kletskop
De bezorger zou vandaag voor de tweede keer langskomen om mijn glossybox te bezorgen, maar hij is gewoon niet geweest boehoe!
@ babydoll: Ik heb de fashionbox besteld, ik ben weer te nieuwsgierig hihi. Maar duurt zo lang nog tot augustus.
@ babydoll: Ik heb de fashionbox besteld, ik ben weer te nieuwsgierig hihi. Maar duurt zo lang nog tot augustus.
madam- Prater
madam schreef:De bezorger zou vandaag voor de tweede keer langskomen om mijn glossybox te bezorgen, maar hij is gewoon niet geweest boehoe!
Wat vervelend zeg, geven ze hem dan niet af bij de buren? Wat ze hier ook doen is hun 06 nr achterlaten en dan moet je voor 18:00 bellen, en dan spreken ze een tijdstip voor diezelfde dag nog af.
Blair- Kletskop
Ik wil de beautybox ook!! Alleen is juni al uitverkocht, balen! Hebben jullie hier een abbo op die boxen of bestellen jullie eenmalig?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een abo op glossybox, maar die kun je gewoon maandelijks opzeggen.
Blair- Kletskop
Is het niet altijd een abbo?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Babydoll schreef:madam schreef:De bezorger zou vandaag voor de tweede keer langskomen om mijn glossybox te bezorgen, maar hij is gewoon niet geweest boehoe!
Wat vervelend zeg, geven ze hem dan niet af bij de buren? Wat ze hier ook doen is hun 06 nr achterlaten en dan moet je voor 18:00 bellen, en dan spreken ze een tijdstip voor diezelfde dag nog af.
De postbode is vandaag langs geweest ipv van gister, vet balen. Hij heeft dit keer wel een 06 nummer achter gelaten, maar ik was na 18:00 uur thuis. Nou staat er op dat ie maandag weer komt, maar dat betwijfel ik met 2de pinksterdag. Ik wacht af.
@Rush: Heb jij nog een abbo op de beautybox of truly yours? Ik ben namelijk benieuwd wat daar in zit.
madam- Prater
Ja BB moet nog komen dinsdag, die is me nog nooit tegen gevallen. Truly Yours heb ik vandaag opengemaakt. Leuke producten, maar het viel een beetje tegen. De vorige was wel super. Op de sites van beide boxen kan je precies zien wat erin gezeten heeft!
Rush- Lady Post-a-lot
Wanneer worden je glossydots bijgeschreven als je de feedback over de producten hebt ingevuld? Weet iemand dat?
madam- Prater
Ergens aan het begin van de maand geloof ik.madam schreef:Wanneer worden je glossydots bijgeschreven als je de feedback over de producten hebt ingevuld? Weet iemand dat?
Rush- Lady Post-a-lot
Heb de fashionbox ook besteld, dalijk komt de 1e uit en heb ik mega veel spijt, dus voor die €15,00 wil ik m graag zien!
Blair- Kletskop
Rush schreef:Ergens aan het begin van de maand geloof ik.madam schreef:Wanneer worden je glossydots bijgeschreven als je de feedback over de producten hebt ingevuld? Weet iemand dat?
Thanks. Ik wacht nog even af.
madam- Prater
madam schreef:Rush schreef:Ergens aan het begin van de maand geloof ik.madam schreef:Wanneer worden je glossydots bijgeschreven als je de feedback over de producten hebt ingevuld? Weet iemand dat?
Thanks. Ik wacht nog even af.
Moet je wel alles op tijd hebben ingevuld, want daarna krijg je geen GD meer, tenminste dat is bij mij een keer het geval geweest.
Blair- Kletskop
De glossybox is verzonden
madam- Prater
Haha je bent me voor. Wilde al vragen; ''heeft iemand hem al?''
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Bij mij word ie altijd rond 13:00 geleverd de dag na hun email.
Blair- Kletskop
Ik ben vandaag weg, dus zie het pas vanavond of anders morgen...
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Pagina 9 van 13
Permissies van dit forum: