Bacardi Breezer Watermeloen !!!
+3
Novalee
Prosecco
Calimero
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bacardi Breezer Watermeloen !!!
Hallo,
ben nu een aantal weken terug van Bulgarije, en daar hadden ze Bacardi breezer watermeloen die was erg lekker, alleen in Nederland is die nergens te krijgen.
Weet iemand van jullie waar ik hem nog kan score ?
ik hoor het graag
Groetjes Calimero
ben nu een aantal weken terug van Bulgarije, en daar hadden ze Bacardi breezer watermeloen die was erg lekker, alleen in Nederland is die nergens te krijgen.
Weet iemand van jullie waar ik hem nog kan score ?
ik hoor het graag
Groetjes Calimero
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Re: Bacardi Breezer Watermeloen !!!
In het buitenland zijn altijd meer verschillende smaken te krijgen. Ik ben dus bang dat ze die hier niet hebben.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Klinkt lekker!! Hier in Nederland zijn maar weinig smaken. Laatst keek ik eens in dat schap, nou, het was echt armoedig.
Dat spul heb ik echt al jaaaaren niet meer gedronken trouwens. In onze vriendenkring is het plotseling wel weer hip om van die grote flessen Smirnoff neer te zetten op feestjes. Ook lekker Maar als je likeurtjes on the rocks gewend bent, klokt het ietwat te gemakkelijk weg
Dat spul heb ik echt al jaaaaren niet meer gedronken trouwens. In onze vriendenkring is het plotseling wel weer hip om van die grote flessen Smirnoff neer te zetten op feestjes. Ook lekker Maar als je likeurtjes on the rocks gewend bent, klokt het ietwat te gemakkelijk weg
Gast- Gast
Volgens mij was die vroeger wel in Nederland verkijgbaar. Er staat me iets bij dat ik die wel eens heb gedronken, maar die herinnering is niet heel scherp meer
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Wist niet eens dat die smaak bestond, maar het klinkt in ieder geval wel goed.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij ben ik op mijn 15e zelfs nog vereeuwigd met een bacardi breezer watermeloen in mijn hand, iets te trots kijkend . Die vond ik toen geloof ik wel het lekkerst! Al een jaar of 10 niet meer gedronken, dus ik heb geen idee of ze nog ergens verkrijgbaar zijn.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Die hadden ze hier jaren terug ook. Dat vond ik nog de lekkerste smaak van allemaal. Volgens mij hebben ze die nu niet meer.
Trouwens, die 'lekkere' lolly's van Chup 'a Chup, met smaken als chocolade-banaan kan ik ook nergens meer vinden. Alleen nog maar fruitsmaken.
Trouwens, die 'lekkere' lolly's van Chup 'a Chup, met smaken als chocolade-banaan kan ik ook nergens meer vinden. Alleen nog maar fruitsmaken.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb laatst in Duitsland ook vele smaken zien staan in de schappen, naar mijn idee ook meer dan hier in Nederland.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb ze hier ook al jaren niet meer gezien. Is ook alweer 10 jaar geleden dat ik die dingen in de kroeg verkocht.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: