Herfst fototopic!
+10
Leine
Jezzie
_Femme
Esperanza
silly-one
Marin
Dennenappel
PluDan
Snoes
_Muppit
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Herfst fototopic!
Lily schreef:hoe bedoel je F5?
oow bij mij als ik ze verkleind heb komen ze soms erg groot...maar als ik op F5 klik staan ze goed.
Maar heb ze verkleind bij photobucket.
Gast- Gast
Mooie foto's allemaal. Dennenappel waar is die eerste foto genomen? Het komt me zo bekend voor, maar ik kom er niet op.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je Joy! Deze zijn gemaakt met een geleende camera. Hierdoor weinig aan de instellingen e.d. gedaan. Helaas begon het al schemerig te worden en bevatten veel foto's te veel ruis.
@ , ja het was echt een aparte paddenstoel om te zien. Deze had ik nog niet eerder gezien.
@Muppet; mooie foto's. Ik vind die van de lampion leuk, jammer dat net die ene tak ervoor zit.
@Joy, de tweede foto! Prachtig! Zo mooi intens rood, super!
@Sunprincess; wat is Janneman toch een prachtkereltje!
@Zusje & Snowwhite ; mooie rode paddenstoel, die heb ik dit jaar nog niet gezien.
@Theedoosje; door jouw foto's wil ik weer terug naar het bos!
@UglyBetty; Blokzijl! Klopt het met je gedachten?
Vanmiddag ben ik opnieuw het bos in geweest, zo kijken of er wat moois tussen zit. Ook moet ik nog de foto's van vorige week bewerken. Ik hou van de herfst en het bos (vanmiddag werd dat verstoord, toen een kerel achter mij aan bleef zitten, het gehele bos door. Zeer irritant)
@ , ja het was echt een aparte paddenstoel om te zien. Deze had ik nog niet eerder gezien.
@Muppet; mooie foto's. Ik vind die van de lampion leuk, jammer dat net die ene tak ervoor zit.
@Joy, de tweede foto! Prachtig! Zo mooi intens rood, super!
@Sunprincess; wat is Janneman toch een prachtkereltje!
@Zusje & Snowwhite ; mooie rode paddenstoel, die heb ik dit jaar nog niet gezien.
@Theedoosje; door jouw foto's wil ik weer terug naar het bos!
@UglyBetty; Blokzijl! Klopt het met je gedachten?
Vanmiddag ben ik opnieuw het bos in geweest, zo kijken of er wat moois tussen zit. Ook moet ik nog de foto's van vorige week bewerken. Ik hou van de herfst en het bos (vanmiddag werd dat verstoord, toen een kerel achter mij aan bleef zitten, het gehele bos door. Zeer irritant)
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Denneappel> ik wilde zeggen wat houd je tegen, maar aangezien het donker is heb je niet zoveel aan de mooie kleuren en zo allemaal
Gast- Gast
Nee, nu zie je weinig weer en ben vanmiddag al geweest Binnen een week is het meeste weg, dus nu nog zoveel mogelijk genieten!
Dennenappel- Kletskop
Lily schreef:ziet er mooi uit daar TD, ik heb er geen van dit jaar maar dit zijn ze van vorig jaar (waarom zijn ze toch zo groot :S hoe maak ik ze kleiner?):
Leuk Lilly! Waar zijn deze genomen? Komen me erg bekend voor!
Sorry voor het openen van nog een topic, had de vorige niet gezien/kon m niet vinden!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
in een natuurgebied in het dorpje waar ik woon (brabant) nouwja de helft van het wandelgebied ligt in nederland en de helft in belgie haha. Maar het is een mooie omgeving ja
Gast- Gast
Ik heb er weer een paar van vorige week:
Vanmiddag waarschijnlijk wederom naar het bos, vriend is onverwacht vrij
Vanmiddag waarschijnlijk wederom naar het bos, vriend is onverwacht vrij
Dennenappel- Kletskop
Theedoosje schreef:Woow denneappel die van die paddenstoelen! Welke camera heb jij?
Een die kapot is! Ik heb een Panasonic Lumix DMC-FZ20 met kuren (zoomfunctie werkt niet goed, waardoor ik hem soms vier keer aan en uit moet zetten voordat ik een foto kan maken) en een Panasonic Lumix DMC-FZ18 (nieuwere, alleen is hiervan opeens de accu of camera kapot. De accu is binnen een uur volledig leeg helaas).
Best leuk om paddenstoelen op de foto te zetten, alleen wordt ik zo vies van op de grond liggen (met mijn licht beige jas die ik van het wasrek schoon pakte).
Dennenappel- Kletskop
Dennenappel schreef:Theedoosje schreef:Woow denneappel die van die paddenstoelen! Welke camera heb jij?
Een die kapot is! Ik heb een Panasonic Lumix DMC-FZ20 met kuren (zoomfunctie werkt niet goed, waardoor ik hem soms vier keer aan en uit moet zetten voordat ik een foto kan maken) en een Panasonic Lumix DMC-FZ18 (nieuwere, alleen is hiervan opeens de accu of camera kapot. De accu is binnen een uur volledig leeg helaas).
Best leuk om paddenstoelen op de foto te zetten, alleen wordt ik zo vies van op de grond liggen (met mijn licht beige jas die ik van het wasrek schoon pakte).
haha ja vies wordt je er wel van i know haha.
En oh oke balen dat ie kapot is. Ik zou ook ooit een spieglreflex willen...heb nu gewoon een simpele digitale Konica Minolta dimage G530 ..deze:
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: