Goedemorgen deze maandag!
+17
Suus
patjuhhh
Snoes
Jezzie
Caro
Oasis
Burn
Alex
MissBlunt
Lotus
Mida4you
love
SleepingBeauty
silly-one
Middleme
May
GeKKiE
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen deze maandag!
Nee, nog niet. Maar het is wel de bedoeling dat hij dit jaar nog weggaat.Theedoosje schreef:
Snoes een nieuwe auto? Zijn jullie die ene al kwijt?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Nee, nog niet. Maar het is wel de bedoeling dat hij dit jaar nog weggaat.Theedoosje schreef:
Snoes een nieuwe auto? Zijn jullie die ene al kwijt?
Dat zou een mooi bedrag op kunnen leveren denk ik zo
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal, Ik heb heerlijk geslapen, alleen wel vroeg wakker, om kwart voor 6 al, pff en daarna niet veel meer geslapen maargoed. Dadelijk aankleden, met de hond wandelen eten, inpakken, en dan straks tussen de middag gaan mijn vriend, mijn hondje en ik lekker een midweekje naar zee. Zo'n zin in. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
He bah Caro, wat erg. Sterkte.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Oh Caro, wat heftig, heel veel sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sterkte Caro, wat vreselijk zo´n onzekere tijd
Ik heb om 1 uur tentamen maar ik heb er geen vertrouwen in
Ik heb om 1 uur tentamen maar ik heb er geen vertrouwen in
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Poetsen en heb totaal geen zin weet niet of ik het ga redden vandaag haha.
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Caro: Wat erg! Sterkte..
Ik heb helemaal geen zin in vanmiddag. Vrijdag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt zonder een echt goede reden (vind ik dan). Het staat al op het bord blijkbaar, dus zal er vanmiddag wel vragen over krijgen oid, maar weet echt niet wat ik moet zeggen aangezien ik er niet achter sta. Ga iig even rond de tafel. Heb nog vakantie uren over en die wil ik nu dus inzetten. Moet in principe nog 3 week, maar wat mij betreft is dit mijn laatste week en ga ik op zoek naar wat anders. Ik heb echt geen zin om 3 week de schone schijn op te gaan houden..
Femme: Succes met je tentamen!
@ all: Fijne dag!
Ik heb helemaal geen zin in vanmiddag. Vrijdag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt zonder een echt goede reden (vind ik dan). Het staat al op het bord blijkbaar, dus zal er vanmiddag wel vragen over krijgen oid, maar weet echt niet wat ik moet zeggen aangezien ik er niet achter sta. Ga iig even rond de tafel. Heb nog vakantie uren over en die wil ik nu dus inzetten. Moet in principe nog 3 week, maar wat mij betreft is dit mijn laatste week en ga ik op zoek naar wat anders. Ik heb echt geen zin om 3 week de schone schijn op te gaan houden..
Femme: Succes met je tentamen!
@ all: Fijne dag!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen!
Caro: Ongelooflijk veel sterkte toegewenst, ik hoop heel hard dat je vader er weer bovenop komt.
Caro: Ongelooflijk veel sterkte toegewenst, ik hoop heel hard dat je vader er weer bovenop komt.
Gast- Gast
Ja, dat weet ik wel zeker haha . Maar eerst (serieuze) geïnteresseerden hebben. Er mailen genoeg mensen met interesse, maar die zijn meestal gewoon uit op een 'testritje', maar daar trappen wij niet in .Theedoosje schreef:Dat zou een mooi bedrag op kunnen leveren denk ik zo
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja, dat weet ik wel zeker haha . Maar eerst (serieuze) geïnteresseerden hebben. Er mailen genoeg mensen met interesse, maar die zijn meestal gewoon uit op een 'testritje', maar daar trappen wij niet in .Theedoosje schreef:Dat zou een mooi bedrag op kunnen leveren denk ik zo
Ja snap dat ze een testrit willen...wauw wat een bak! Maar snap ook wel dat je niet iedereen zo maar laat rijden.
Gast- Gast
Nee, precies. Buiten mijn vriend en ik heeft er ook nooit iemand anders in die auto gereden, omdat J. gewoon héél zuinig is op die auto (wat logisch is ook). Dus we gaan er dan ook echt geen wildvreemden in laten rijden die er bij voorbaat al niet de prijs voor willen betalen die wij ervoor willen hebben.Theedoosje schreef:
Ja snap dat ze een testrit willen...wauw wat een bak! Maar snap ook wel dat je niet iedereen zo maar laat rijden.
Snoes- Lady Post-a-lot
Heel veel sterkte Caro, ik hoop dat je je vader nog lang bij je mag houden!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Snoes schreef:Nee, precies. Buiten mijn vriend en ik heeft er ook nooit iemand anders in die auto gereden, omdat J. gewoon héél zuinig is op die auto (wat logisch is ook). Dus we gaan er dan ook echt geen wildvreemden in laten rijden die er bij voorbaat al niet de prijs voor willen betalen die wij ervoor willen hebben.Theedoosje schreef:
Heel logisch. Ik duim dat er gauw wel een koper is
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen, deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag
» Goedemorgen op deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen op deze maandag!