Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Tomboy of meisjemeisje

+23
Rush
Parisienne
luenca
Alex
Toet
TukTuk
Arwyn
Jeanette
Blond
Salander
Susan
Bliss
Error
CCC
Caresses
Eris
Zininzon
Davinia
Spring
Oasis
Snoes
Antibes
Pompoen
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

N.a.v. Tomboy of meisjemeisje - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Tomboy of meisjemeisje

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 8:36

Beide. Ik vond het heerlijk om met de poppen/barbies te spelen, maar ik ging ook rustig een middag een hut bouwen. Nu ben ik een meisjemeisje.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Tomboy of meisjemeisje - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Tomboy of meisjemeisje

Bericht  Parisienne zo 30 okt 2011 - 12:18

Ik was (en ben nog steeds) echt een 'meisjemeisje'.. en ik vind het heerlijk! I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 18:39

Vroeger was ik een mix van beide. Ik speelde met de barbies/poppen maar ging ook hutten bouwen, fikkie stoken en voetballen. Later is dat wel veranderd en nu ben ik toch wel een meisjemeisje.

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 30 okt 2011 - 20:52

Ik was vroeger echt een meisjemeisje. Poppen, barbies, knutselen met veel glitters, etc.

Ik ging in m`n puberteit wel heel veel met jongens om en ben toen ook wel even een tomboy geweest, maar nu ben ik weer gewoon een meisjemeisje. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caramba zo 30 okt 2011 - 21:02

Ik was vroeger een mix van beide. Als ik alleen was speelde ik graag met poppen en barbies. Als ik buiten was, speelde ik alleen maar met jongens. Hutten bouwen, kattenkwaad uithalen, politieachtervolging spelen etc.
Deed aan ballet, maar ging liever voetballen.

Nu ben ik nog steeds een mix van beide. Ik draag wel rokjes of jurkjes, maar draag liever een broek.
Make-up draag ik wel, maar het blijft alleen bij oogpotlood en mascara.
Nu ben ik nog 1 van de weinige meiden tussen de mannen. En vind het ook fijner tussen de mannen.

Ik werk in de zorg, maar werk is tegen woordig voor zowel mannen als vrouwen.
Toch neig ik meer naar tomboy dan naar meisje-meisje.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 21:12

Toen ik echt jong was beide. Ik speelde gerust met autootjes en dergelijke.

Vanaf dat ik een jaar of 7 was werd ik wel echt een meisje/meisje, barbies, poppen etc.

Mijn vriend vind mij nu nog steeds echt een meisje/meisje.. maar dat vind ik wel meevallen haha :P

Okee ik haat dingen als scouting, bossen, als mijn handen vies worden van buiten, beesten, insecten en gore troep.. maar ben ik dan gelijk een meisje meisje?

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 30 okt 2011 - 21:36

Een mix denk ik. Ik hield vroeger helemaal niet van poppen, speelde altijd met autootjes en lego en klom graag in bomen. Maar ik was wel heel verlegen en helemaal niet stoer ofzo.

Nu vind ik het wel heel leuk om er leuk uit te zien, maar ben niet heel erg bezig met make up. Ik zit graag bier te drinken met jongens, maar een wijntje met mijn vriendinnen vind ik ook supergezellig smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 22:23

Ik was grotendeels een tomboy. Wij woonden bij het bos. Ik was altijd in het bos te vinden, hutten bouwen, in bomen klimmen, op m'n crossfiets door het bos crossen. Hoe wilder hoe mooier. Ik heb ook altijd met jongens gespeeld. De meisjes uit mijn klas vond ik maar truttig en braaf, omdat ze nooit kattenkwaad durfden uit te halen.

Toch had ik ook wel een hoop barbies en kon ik daar ook uren mee spelen. Alleen heb ik op den duur van alle barbies het haar af geknipt laughcry Zonde als ik er achteraf over nadenk.

Nu is het denk ik meer 50/50..

Gast
Gast

Bericht  Rovine zo 30 okt 2011 - 22:26

Een mannenberoep heb ik dan wel. Onlangs belde er iemand voor "de afdeling mechanica". Toen de secretaresse zei dat ze me wel door zou verbinden naar mij (ik ben in mijn eentje die hele afdeling) riep hij uit "je bedoelt een meisje?!". Ik merk in mijn werk ook wel dat veel mannen het vreemd vinden tegen mij aan te lopen, meestal zijn het mannelijke veertigers die mijn beroep uitoefenen.

Vroeger was ik volgens mij wel een redelijk meisje-meisje maar kwam dat niet echt tot uiting. Ik was het enige meisje op onze basisschool, heb enkel broers en op de middelbare school een technisch vakkenpakket, waardoor ik altijd tussen de jongens zat. Ik speelde wel met barbies, maar bijvoorbeeld tutten met make-up kwam pas na mijn 18e, het gebeurde gewoon amper om me heen.

Enerzijds zie ik me wel als een meisje-meisje, kleren kopen, jurkjes dragen, met make-up tutten, taarten bakken, sims spelen, wijvenprogramma's kijken op tv. Maar toch heb ik wel het idee dat ik een bepaalde nuchterheid heb waardoor ik ook dat mannelijke wel een beetje heb. Dat is ook wel nodig in mijn werk, moet toch duidelijk uitkijken om mijn professionaliteit te bewaren zonder mezelf te verliezen of er krampachtig mee bezig te zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush zo 30 okt 2011 - 22:36

Dat laatste heb ik ook Nobucta. Ik zou m`n berichtje nog aanpassen dat ik misschien nog wel een beetje een tomboy ben, maar jij verwoord het eigenlijk beter.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lady Starstruck zo 30 okt 2011 - 22:39

Ik speelde vroeger veel met poppen, ik waste hun haren enzo. Maar ik speelde wel weer veel met mijn buurjongens. Ik denk dat ik vroeger meer een meisje-meisje was.

Nu schaar ik mijzelf toch meer aan de tomboy kant eigenlijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 22:42

Vroeger was ik een paardenmeisje en nu ben ik een mix. Qua uiterlijk wel een meisjemeisje maar qua innerlijk denk ik meer een tomboy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: