N.a.v. Tomboy of meisjemeisje
+23
Rush
Parisienne
luenca
Alex
Toet
TukTuk
Arwyn
Jeanette
Blond
Salander
Susan
Bliss
Error
CCC
Caresses
Eris
Zininzon
Davinia
Spring
Oasis
Snoes
Antibes
Pompoen
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: N.a.v. Tomboy of meisjemeisje
Wat ga je dan doen zusje? Ik ben dan wel vanplan om volgend jaar van baan te wisselen. Wil heel graag de zorg in. Das dan wel meer meisje-meisje
Gast- Gast
Oasis schreef:Ik denk een mix van beide. Ik heb hutten gebouwd en speurtochten verzonnen door de bossen, maar ook een hele verzameling barbies met bijbehorende accesoires gehad.
Nu ben ik nog steeds een mix
+1
Ik had ook een grote verzameling (meisjes) lego haha.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Cimic schreef:Wat ga je dan doen zusje? Ik ben dan wel vanplan om volgend jaar van baan te wisselen. Wil heel graag de zorg in. Das dan wel meer meisje-meisje
Haha ja das wel meisje-meisje inderdaad . Ik zeg liever niet wat ik ga doen aangezien het zo specifiek is dat het gelijk duidelijk is voor welk bedrijf ik werk. Gaat me dan iets te ver . Alvast succes met de grote wissel!
Gast- Gast
Ik was vroeger ook meer een tomboy. Speelde met lego, klom in bomen, was altijd buiten aan t spelen. Had volgens mij wel een paar barbies, maar heb daar niet veel mee gespeeld.
Inmiddels ben ik wel een stuk meer meisje-meisje geworden, hou van shoppen, sieraden, schoenen, make-up etc. In sommige dingen ben ik dan weer wat meer een vent , zo ben ik niet echt zorgzaam en heb ik niks met koken/bakken en dat soort dingen. Een beetje van beide dus.
Inmiddels ben ik wel een stuk meer meisje-meisje geworden, hou van shoppen, sieraden, schoenen, make-up etc. In sommige dingen ben ik dan weer wat meer een vent , zo ben ik niet echt zorgzaam en heb ik niks met koken/bakken en dat soort dingen. Een beetje van beide dus.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Allebei niet. Ik vind het belangrijk om er verzorgd uit te zien en me leuk te kleden, maar ik kan niet uit mijn dak gaan van kleren, schoenen, tassen, make-up, speciale merken shampoo, et cetera. Ik sta niet uren voor de spiegel, ik heb niks met dure merken kleding of cosmetica. Maar ik voel me ook totaal niet one of the guys.
Ook als kind was ik geen jongensmeisje dat van voetballen hield, en ook geen meisjesmeisje dat veel met barbies en poppen speelde en een kammetje en spiegeltje op zak had. Ik vond boompje klimmen wel leuk, maar speelde ook wel eens met poppen. Niet echt een duidelijk beeld dus.
Ook als kind was ik geen jongensmeisje dat van voetballen hield, en ook geen meisjesmeisje dat veel met barbies en poppen speelde en een kammetje en spiegeltje op zak had. Ik vond boompje klimmen wel leuk, maar speelde ook wel eens met poppen. Niet echt een duidelijk beeld dus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook op paardrijden gezeten, een paar maanden, maar ik vond het zo afschuwelijk dat ik zelfs als verjaardagswens had dat ik er vanaf mocht.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb er altijd tussenin gezeten. Ik speelde met barbies maar zag er als ik naar buiten ging, binnen een uur niet meer uit. Ik voetbalde ook en speelde veel met mijn oudere broer maar zat ook op paardrijden.
Nu nog steeds. Over het algemeen kan ik beter met mannen overweg maar de laatste jaren ben ik me ook meer bewust van mijn vrouwelijkheid en vinf ik het ook leuk die uit te dragen.
Nu nog steeds. Over het algemeen kan ik beter met mannen overweg maar de laatste jaren ben ik me ook meer bewust van mijn vrouwelijkheid en vinf ik het ook leuk die uit te dragen.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik heb ook op paardrijden gezeten, een paar maanden, maar ik vond het zo afschuwelijk dat ik zelfs als verjaardagswens had dat ik er vanaf mocht.
Echt? Wat vond je niet leuk dan?
Ik vond de meiden op de manege stom, maar de paarden waren geweldig en dan vooral illegaal rijden in de wei en springen. Dressuur vond ik af en toe wel saai haha.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
meisjemeisje. Ik had speelgoed dat echt typisch voor meisjes was, op mijn boerderij met legopoppetjes na. Maar daar speelde ik dan weer mee als een echt meisje.
Gast- Gast
Euh wij hadden onze eigen Tinkers dus ik had niet echt last van nare meisjes... Maar ik ken 't type wel We hadden gewoon stallen gehuurd achter een manege en daar had ook een meisje een Arabier staan, idioot mooi dier, waar gewoon níks mee gedaan werd :/ Was een draver, een hele goed en belachelijk dure, maar dat meisje vond mooi voor de box staan belangrijker dan vies worden
Gast- Gast
тыквашка schreef:Zininzon schreef:Ik denk vroeger 70% meisjemeisje en nu 70% tomboy
Waarom is dat veranderd denk je?
Vroeger werd ik aangekleed door mijn moeder (roze, roze en nog eens roze). Ik denk dat ik na mijn 10e geen roze meer aan heb gehad, want als er een kleur is die ik niet mooi vind...
Ik denk dat mijn ouders mij ook wel traditioneel als meisje hebben opgevoed, met poppen, serviesje, barbies etc. Toen mijn broertje wat ouder werd (hij is 4 jaar jonger dan ik) kwam er wat meer jongensspeelgoed in huis en had ik ook een favo autootje waarmee ik speelde.
Ik zit sinds mijn 6e bij scouting (inmiddels al jaren bij het bestuur) en daardoor ben ik wel een wat stoerder type denk ik. Ik kan mezelf gewoon erg goed redden en stort me daarom wel eens in een avontuur. Maar verder houd ik ook van rokjes en gelakte nagels (alleen dan geen roze ).
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Snoes schreef:Ik was vroeger echt een meisjemeisje, met barbies/poppen spelen, heerlijk!
Dat is overigens niet veranderd, ik ben nu ook echt nog een meisjemeisje
+1
Gast- Gast
Antibes schreef:Susan schreef:Ik heb ook op paardrijden gezeten, een paar maanden, maar ik vond het zo afschuwelijk dat ik zelfs als verjaardagswens had dat ik er vanaf mocht.
Echt? Wat vond je niet leuk dan?
Ik vond de meiden op de manege stom, maar de paarden waren geweldig en dan vooral illegaal rijden in de wei en springen. Dressuur vond ik af en toe wel saai haha.
Ik vond het vooral doodeng. Niet in het begin, toen we alleen nog met stappen en draven bezig waren, maar bij de eerste keer galopperen was ik voorover gevallen en 'hing' ik dus om de nek van het paard. Daarna ben ik nog wel doorgegaan, maar ik ben nooit over de angst heen gekomen, zelfs jaren later niet, toen ik via school nog heb paardgereden.
Susan- Lady Post-a-lot
[quote="Spring"]
+1
Oasis schreef:Ik denk een mix van beide. Ik heb hutten gebouwd en speurtochten verzonnen door de bossen, maar ook een hele verzameling barbies met bijbehorende accesoires gehad.
Nu ben ik nog steeds een mix
+1
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
God ik werd vroeger ook aangekleed door mijn stiefmoeder; JUK! Allemaal Oilily (ofzo) bende. Serieus; een witte jas met grote roze rozen erop. Are you freakin' kidding me? :/ En ik weet nog heel goed de laatste keer dat ze me een jurkje aan deden...
Bij ons op 't schoolplein stond een klimrek in de vorm van een appel. En bovenop de appel kon je zitten! Dat deed ik altijd, want daar was 't stuur van onze Powerranger-voertuig En ik was natuurlijk de gele powerranger die altijd stuurde.. Maar die dag was 't heel erg heet en dat stukje appel bleek allemaal teer bovenop te hebben waaar ik dus in ging zitten. Met als gevolg... Dat m'n jurkje vast zat aan de appel en ik dus geen kant op kon.. Hoefde ook niet, want ik durfde mooi m'n stiefmoeder niet onder ogen te komen
Bij ons op 't schoolplein stond een klimrek in de vorm van een appel. En bovenop de appel kon je zitten! Dat deed ik altijd, want daar was 't stuur van onze Powerranger-voertuig En ik was natuurlijk de gele powerranger die altijd stuurde.. Maar die dag was 't heel erg heet en dat stukje appel bleek allemaal teer bovenop te hebben waaar ik dus in ging zitten. Met als gevolg... Dat m'n jurkje vast zat aan de appel en ik dus geen kant op kon.. Hoefde ook niet, want ik durfde mooi m'n stiefmoeder niet onder ogen te komen
Gast- Gast
Meisjemeisje
Roze was mijn favoriete kleur, altijd met Barbies in de weer (ik had een giga collectie), reed paard en zat op ballet, al vroeg gek op mijn moeders make-up en parfum en sieraden, hoge hakken, en meer van dat soort dingen.
Inmiddels is het meer een mix geworden.
Roze was mijn favoriete kleur, altijd met Barbies in de weer (ik had een giga collectie), reed paard en zat op ballet, al vroeg gek op mijn moeders make-up en parfum en sieraden, hoge hakken, en meer van dat soort dingen.
Inmiddels is het meer een mix geworden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Zininzon schreef:тыквашка schreef:Zininzon schreef:Ik denk vroeger 70% meisjemeisje en nu 70% tomboy
Waarom is dat veranderd denk je?
Vroeger werd ik aangekleed door mijn moeder (roze, roze en nog eens roze). Ik denk dat ik na mijn 10e geen roze meer aan heb gehad, want als er een kleur is die ik niet mooi vind...
Ik denk dat mijn ouders mij ook wel traditioneel als meisje hebben opgevoed, met poppen, serviesje, barbies etc. Toen mijn broertje wat ouder werd (hij is 4 jaar jonger dan ik) kwam er wat meer jongensspeelgoed in huis en had ik ook een favo autootje waarmee ik speelde.
Ik zit sinds mijn 6e bij scouting (inmiddels al jaren bij het bestuur) en daardoor ben ik wel een wat stoerder type denk ik. Ik kan mezelf gewoon erg goed redden en stort me daarom wel eens in een avontuur. Maar verder houd ik ook van rokjes en gelakte nagels (alleen dan geen roze ).
Ik kreeg als klein meisje ook roze jurkjes aan en dat soort dingen. Ik kreeg als kind wel meisjeskleding, wel wat stoerder soms dan de tuttige dingen, maar wel echt meisjesachtig. Maar daardoor voelde ik me nog geen meisjemeisje! Scheelt wel dat mijn ouders ook niet zo hokjesdenkerig zijn en dat ik rustig met mijn papa mee ging klussen aan de boot. Hij had ook alleen maar twee meisjes en mijn zusje is echt een enorm meisjemeisje. Wij gingen ook vaak zeilen en dan denderde ik lekker 's avonds met mijn laarzen door de blubber, voetballen, ravotten en vooral lekker vies worden!
En roze...ja ik heb dus ook een gruwelijke hekel aan roze!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Charlie schreef:тыквашка schreef:Ik was dus echt een enorme tomboy, wild, altijd buiten aan het spelen. Ik voetbalde het liefst met mijn buurjongens en haalde ook flink wat kattenkwaad met ze uit. Ik had wel thuis ook poppen en daar speelde ik ook echt wel mee. Maar barbies vond ik dan weer niks, daar had ik er één van om met mijn zusje te spelen.
Ik speelde ook heel graag met mijn timmerset of ik ging in de werkplaats iets in elkaar solderen.
Ik ben in mijn puberteit enorm in de ontkennende fase geweest over het feit dat ik een meisje was, borsten had en dat soort ongein. Inmiddels ben ik trots op dat ik een vrouw ben en kleed ik me daar ook echt naar. Ik draag jurkjes, tut me op (als ik iets heb). Maar in sommige opzichten blijf ik nog een beetje een vent. Ik ben best wel handig, rijd graag auto, vind voetballen nog steeds leuk en ik houd van stoer en hard. Maar ik vind het ook erg leuk dat ik een vrouw ben ;-).
+1.
Volgens mij gingen mijn ouders er al vanuit dat ik lesbisch was ofzo...skatekleding aan, in denial over vrouwelijke vormen enzo lol. Maar dat bleek dus toch niet zo te zijn.
(nu wacht ik op de discussie dat niet per definitie dat met je seksuele voorkeur te maken heeft...i know...tis een voorbeeld)
Ja ik ook, skatekleding, grote wijde truien, haar afgeknipt en in alle kleuren van de regenboog geverfd. Als ik nu foto's van toen zie denk ik: jeetje wat was ik toen eigenlijk een ongelukkig meisje!
Wanneer ging jij je wat vrouwelijker kleden?
Ik vind het wel grappig eigenlijk dat vrouwen die wat mannelijker zijn snel bestempeld worden als lesbisch terwijl er genoeg vrouwen ken die supervrouwelijk zijn, echte meisjemeisjes, die op vrouwen vallen. En ook stoere types trouwens die op vrouwen vallen, maar het zegt dus inderdaad dat het weinig met je seksuele voorkeur te maken heeft. Haha maar daarover hoef ik verder geen discussie hoor ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik neig naar tomboy.
Ik ben opgegroeid op de boerderij en we woonden buiten de stad. Mijn enige buurkinderen waren twee jongens en dat waren mijn grootste maatjes. Altijd buiten ravotten in het bos, in het lange gras en in de (soms droge) sloten. Ook speelden we enorm veel op de hooizolder en maakten we tig hutten. Op een gegeven moment waren we idolaat van Pipi Langkous en gingen we, a la Villa Kakelbont, aan de daksgoten hangen en overspringen van obstakel naar obstakel. Superspannend!
Maar ik speelde ook wel met poppen (tot mijn twaalfde!!) barbies en my little ponies. Alleen was ik meer buiten dan binnen te vinden. Ook in de middelbare schooltijd, was ik totaal geen meisjemeisje. Make-up, haar, kleding.. het boeide me niet! Dat kwam pas rond m'n 18e ofzo.
Ik ben opgegroeid op de boerderij en we woonden buiten de stad. Mijn enige buurkinderen waren twee jongens en dat waren mijn grootste maatjes. Altijd buiten ravotten in het bos, in het lange gras en in de (soms droge) sloten. Ook speelden we enorm veel op de hooizolder en maakten we tig hutten. Op een gegeven moment waren we idolaat van Pipi Langkous en gingen we, a la Villa Kakelbont, aan de daksgoten hangen en overspringen van obstakel naar obstakel. Superspannend!
Maar ik speelde ook wel met poppen (tot mijn twaalfde!!) barbies en my little ponies. Alleen was ik meer buiten dan binnen te vinden. Ook in de middelbare schooltijd, was ik totaal geen meisjemeisje. Make-up, haar, kleding.. het boeide me niet! Dat kwam pas rond m'n 18e ofzo.
Gast- Gast
Ik ben altijd een 'meisjemeisje' geweest. Ik was altijd in de weer met barbie's, verkleden, opmaken en poppen. Nu hou ik nog steeds van kleding, make-up, schoenen en dat soort dingen, dus ben in dat opzicht niet veranderd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben van kleins af aan al een combinatie, haha.
Opgegroeid met 2 broers, dus ik klom in bomen, ging voetballen ed, maar ik had ook Barbies.
Nu nog steeds. Ik leef uit mijn broekzakken bijvoorbeeld en neem nooit een tasje oid mee voor bijvoorbeeld mijn telefoon (alles in die broekzakken als het kan!), maar draag tegenwoordig wel steeds vaker jurkjes en rokjes.
Heb gewoon van allebei wat
Opgegroeid met 2 broers, dus ik klom in bomen, ging voetballen ed, maar ik had ook Barbies.
Nu nog steeds. Ik leef uit mijn broekzakken bijvoorbeeld en neem nooit een tasje oid mee voor bijvoorbeeld mijn telefoon (alles in die broekzakken als het kan!), maar draag tegenwoordig wel steeds vaker jurkjes en rokjes.
Heb gewoon van allebei wat
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ook een mix, maar toch meer richting tomboy denk ik. Speelde wel met poppen, maar nooit met barbies oid, maar wel altijd met mijn houten trein en lego etc.
En ben nog steeds niet echt een meisjemeisje, maar probeer het tegenwoordig met kleding wel steeds meer.
En ben nog steeds niet echt een meisjemeisje, maar probeer het tegenwoordig met kleding wel steeds meer.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik was allebei een beetje. Speelde heel veel buiten; huttenbouwen, bomenklimmen, voetballen, in de weilanden, 's winters altijd op de sloot die nog maar net bevroren was (en dan 3 keer op een dag er door heen zakken) Maar ik heb ook altijd al interesse gehad in make-up en kleding, speelde met barbies en poppen en hield van knutselen en kleuren.
Nu ben ik nog steeds een mix. Ik vind mijn uiterlijk belangrijk, kan uren lang bezig zijn met mijn make-up/haar/kleding hou bijvoorbeeld van uitgebreid koken en lekker eten met een wijntje er bij. Maar ik ben ook nog steeds wel een beetje stoer, ik ben helemaal niet snel vies van dingen en hou wel van avontuurlijke dingen doen.
Nu ben ik nog steeds een mix. Ik vind mijn uiterlijk belangrijk, kan uren lang bezig zijn met mijn make-up/haar/kleding hou bijvoorbeeld van uitgebreid koken en lekker eten met een wijntje er bij. Maar ik ben ook nog steeds wel een beetje stoer, ik ben helemaal niet snel vies van dingen en hou wel van avontuurlijke dingen doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Snoes schreef:Ik was vroeger echt een meisjemeisje, met barbies/poppen spelen, heerlijk!
Dat is overigens niet veranderd, ik ben nu ook echt nog een meisjemeisje
Dit geldt ook voor mij.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ik ben n echt meisjemeisje van top tot teen !!
altijd al geweest ook
altijd al geweest ook
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: