N.a.v. Tomboy of meisjemeisje
+23
Rush
Parisienne
luenca
Alex
Toet
TukTuk
Arwyn
Jeanette
Blond
Salander
Susan
Bliss
Error
CCC
Caresses
Eris
Zininzon
Davinia
Spring
Oasis
Snoes
Antibes
Pompoen
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
N.a.v. Tomboy of meisjemeisje
Naar aanleiding van een topic in Zwangerschap en mama's over speelgoedwapens:
Was jij vroeger een 'tomboy' of een echt 'meisjemeisje'?
En nu, is daar verandering in gekomen?
Was jij vroeger een 'tomboy' of een echt 'meisjemeisje'?
En nu, is daar verandering in gekomen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: N.a.v. Tomboy of meisjemeisje
Een tomboy (hutten bouwen, door het bos struinen, barbies hielden het niet lang uit) die paardreed..
Ben nu nog steeds een beetje een middenmoot denk ik, ben nooit een meisjemeisje geweest of geworden. Maar ik ben ook niet echt een tomboy.
Ben nu nog steeds een beetje een middenmoot denk ik, ben nooit een meisjemeisje geweest of geworden. Maar ik ben ook niet echt een tomboy.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik was vroeger echt een meisjemeisje, met barbies/poppen spelen, heerlijk!
Dat is overigens niet veranderd, ik ben nu ook echt nog een meisjemeisje
Dat is overigens niet veranderd, ik ben nu ook echt nog een meisjemeisje
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik denk een mix van beide. Ik heb hutten gebouwd en speurtochten verzonnen door de bossen, maar ook een hele verzameling barbies met bijbehorende accesoires gehad.
Nu ben ik nog steeds een mix
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:Ik denk een mix van beide. Ik heb hutten gebouwd en speurtochten verzonnen door de bossen, maar ook een hele verzameling barbies met bijbehorende accesoires gehad.
+1
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik was dus echt een enorme tomboy, wild, altijd buiten aan het spelen. Ik voetbalde het liefst met mijn buurjongens en haalde ook flink wat kattenkwaad met ze uit. Ik had wel thuis ook poppen en daar speelde ik ook echt wel mee. Maar barbies vond ik dan weer niks, daar had ik er één van om met mijn zusje te spelen.
Ik speelde ook heel graag met mijn timmerset of ik ging in de werkplaats iets in elkaar solderen.
Ik ben in mijn puberteit enorm in de ontkennende fase geweest over het feit dat ik een meisje was, borsten had en dat soort ongein. Inmiddels ben ik trots op dat ik een vrouw ben en kleed ik me daar ook echt naar. Ik draag jurkjes, tut me op (als ik iets heb). Maar in sommige opzichten blijf ik nog een beetje een vent. Ik ben best wel handig, rijd graag auto, vind voetballen nog steeds leuk en ik houd van stoer en hard. Maar ik vind het ook erg leuk dat ik een vrouw ben ;-).
Ik speelde ook heel graag met mijn timmerset of ik ging in de werkplaats iets in elkaar solderen.
Ik ben in mijn puberteit enorm in de ontkennende fase geweest over het feit dat ik een meisje was, borsten had en dat soort ongein. Inmiddels ben ik trots op dat ik een vrouw ben en kleed ik me daar ook echt naar. Ik draag jurkjes, tut me op (als ik iets heb). Maar in sommige opzichten blijf ik nog een beetje een vent. Ik ben best wel handig, rijd graag auto, vind voetballen nog steeds leuk en ik houd van stoer en hard. Maar ik vind het ook erg leuk dat ik een vrouw ben ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pff, ik was een mix van beiden. Ben opgegroeid op de boerderij, dus vond trekkers helemaal geweldig! Kon me uren vermaken met het spelen van trekkers, spelen in hooi, boomhutten bouwen en wilde altijd met m'n vader mee als hij met de trekker op pad ging. Maar ook kon ik gerust uren zoet zijn met het spelen van barbie's.
Inmiddels is het nog steeds hetzelfde. Ik ben heel erg van de make up en kleding, vooral als ik weg ga. Maar op de andere dagen loop ik make-uploos in oude kleren over de boerderij te struinen en allemaal vieze klusjes te doen en ga ik nog graag mee met een rondje op de trekker.
Inmiddels is het nog steeds hetzelfde. Ik ben heel erg van de make up en kleding, vooral als ik weg ga. Maar op de andere dagen loop ik make-uploos in oude kleren over de boerderij te struinen en allemaal vieze klusjes te doen en ga ik nog graag mee met een rondje op de trekker.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik denk vroeger 70% meisjemeisje en nu 70% tomboy
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Oooh ja!! Hutten bouwen deed ik ook heel graag! En in bomen klimmen, haha alleen was ik dan wel weer een meisje hoor, want ik durfde er dan vaak niet meer uit :-P.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zininzon schreef:Ik denk vroeger 70% meisjemeisje en nu 70% tomboy
Waarom is dat veranderd denk je?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Oh, ik had wel veel barbies, maar vond ze niet echt interessant. Mijn zus kon daar uren mee spelen, maar ik vond ze oersaai. Heb ook heel wat op mijn kop gekregen voor haren knippen van babies (of van mijn zus haar superdure make-up-kop-pop)..
Heb me trouwens nooit tomboy-like gekleed. Als kind wel ja, maar dat was voornamelijk omdat jeans praktischer waren met buitenspelen. Ik was op mijn 14e wel met uiterlijk bezig met mascara en doorzichtige lipgloss ofzo.
Heb me trouwens nooit tomboy-like gekleed. Als kind wel ja, maar dat was voornamelijk omdat jeans praktischer waren met buitenspelen. Ik was op mijn 14e wel met uiterlijk bezig met mascara en doorzichtige lipgloss ofzo.
Antibes- Ratel
тыквашка schreef:Ik was dus echt een enorme tomboy, wild, altijd buiten aan het spelen. Ik voetbalde het liefst met mijn buurjongens en haalde ook flink wat kattenkwaad met ze uit. Ik had wel thuis ook poppen en daar speelde ik ook echt wel mee. Maar barbies vond ik dan weer niks, daar had ik er één van om met mijn zusje te spelen.
+1.
Volgens mij gingen mijn ouders er al vanuit dat ik lesbisch was ofzo...skatekleding aan, in denial over vrouwelijke vormen enzo lol. Maar dat bleek dus toch niet zo te zijn.
(nu wacht ik op de discussie dat niet per definitie dat met je seksuele voorkeur te maken heeft...i know...tis een voorbeeld)
Gast- Gast
Ik was een tomboy. En ben een van de weinige op dit forum dat ook een tomboy beroep heeft. Maar vind mezelf geen tomboy meer. Ben echt geen meisje wat de hele dag zit te boeren of te schijten. Gedraag me netjes en ben zeker niet associaal in uitspraak. Gewoon een meisje/vrouw. Een wat stoerder/avontuurlijk type zeg maar, maar niet mannelijk. Een meisje-meisje meisje zal ik nooit worden.
Gast- Gast
Antibes schreef:Een tomboy (hutten bouwen, door het bos struinen, barbies hielden het niet lang uit) die paardreed..
Helemaal plus 1. Incl 't paardrijden.
Gast- Gast
Cimic schreef:Ik was een tomboy. En ben een van de weinige op dit forum dat ook een tomboy beroep heeft. Maar vind mezelf geen tomboy meer. Ben echt geen meisje wat de hele dag zit te boeren of te schijten. Gedraag me netjes en ben zeker niet associaal in uitspraak. Gewoon een meisje/vrouw. Een wat stoerder/avontuurlijk type zeg maar, maar niet mannelijk. Een meisje-meisje meisje zal ik nooit worden.
Wat doe je dan?
Antibes- Ratel
Bazinga schreef:Antibes schreef:Een tomboy (hutten bouwen, door het bos struinen, barbies hielden het niet lang uit) die paardreed..
Helemaal plus 1. Incl 't paardrijden.
Had jij op de manege ook problemen met de meisje-meisjes die flink vals konden zijn? =P Ik was jongens gewend en vond die veeeel makkelijker om mee te spelen haha!
Antibes- Ratel
Cimic schreef:Ben militair, das redelijk tot zeer tomboy dacht ik zo.
Haha, dat denk ik wel ja!
Antibes- Ratel
Spring schreef:Oasis schreef:Ik denk een mix van beide. Ik heb hutten gebouwd en speurtochten verzonnen door de bossen, maar ook een hele verzameling barbies met bijbehorende accesoires gehad.
+1
+1
Gast- Gast
Cimic schreef:Ben militair, das redelijk tot zeer tomboy dacht ik zo.
Ik heb ook best een mannenberoep maar dat hoeft toch nog niets te zeggen? Als ik vrij ben hou ik wel van met make up klooien en taarten bakken. Van die meisje-meisje-dingen . Heb jij geen meisje-meisje-kant? Niet dat dat slecht is ofzo hoor, vraag het me gewoon af .
Gast- Gast
Zusje schreef:Spring schreef:Oasis schreef:Ik denk een mix van beide. Ik heb hutten gebouwd en speurtochten verzonnen door de bossen, maar ook een hele verzameling barbies met bijbehorende accesoires gehad.
+1
+1
+1
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ertussen in (vroeger en nu en iets meer neiging naar meisjes meisje).
Hield zowel van hutten bouwen en lego als van barbies en poppen.
Hield zowel van hutten bouwen en lego als van barbies en poppen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zusje schreef:Cimic schreef:Ben militair, das redelijk tot zeer tomboy dacht ik zo.
Ik heb ook best een mannenberoep maar dat hoeft toch nog niets te zeggen? Als ik vrij ben hou ik wel van met make up klooien en taarten bakken. Van die meisje-meisje-dingen . Heb jij geen meisje-meisje-kant? Niet dat dat slecht is ofzo hoor, vraag het me gewoon af .
Dat wil zeker niks zeggen.
Mijn vriend lees nu mee en vindt dat helemaal geen meisje-meisje ben. Tenminste geen jurkjes, rokjes, nagellak/make-up en kook meisje. Ik heb wel jurkjes, maar toch blijft het niet Cimic. Maar daarintegen ben ik dan wel weer gek op kleren, schoenen sjaaltjes en tassen. Ik ben echt een sjaaltjesmeisje mij zul je dan ook weinig zonder sjaal zien. Tutten doe ik op zijn tijd zeker wel. Samen met vriendinnen een dagje beautyshoppen, heerlijk daar hoef geen man bij te zijn.
Gast- Gast
Vroeger was ik echt een meisjemeisje, en nu nog steeds
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk om te lezen Cimic . Ik ben benieuwd in hoeverre ik ook nog meisje-meisje kan blijven met mijn nieuwe baan haha .
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: