Potverdikkie!
+6
Angela_1986
Spring
Pompoen
Inge
Lejow
Shisha
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Potverdikkie!
Mijn vriend had van de week 2 chocoladeletters meegenomen met de boodschappen. 1 voor hem en 1 voor mij. Die van hem had hij al binnen een dag op en die van mij lag nog onaangebroken in de kast.
Nu kom ik net thuis van het werk en ik had wel zin in een stukje maar hij heeft die van mij ook opgegeten!
Nu heb ik geen chocola.
Jullie nog stoute mannen in huis?
Nu kom ik net thuis van het werk en ik had wel zin in een stukje maar hij heeft die van mij ook opgegeten!
Nu heb ik geen chocola.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Potverdikkie!
Shisha schreef:Mijn vriend had van de week 2 chocoladeletters meegenomen met de boodschappen. 1 voor hem en 1 voor mij. Die van hem had hij al binnen een dag op en die van mij lag nog onaangebroken in de kast.
Nu heb ik geen chocola.
zo ken ik er nog eentje. Laatst zat ik in de trein terug naar huis, helemaal zin in mijn ijsmars die ik 2 dagen ervoor 's avonds niet wilde, kom ik thuis, doe de vriezer open, ijsmars op.
Gast- Gast
Ohhhh dat lijkt mijn vriend wel!! Als ik iets heb waarvan ik zeker wil zijn dat het er nog is als ik thuis kom, moet ik het eigenlijk verstoppen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
aiii balen.
Mijn vriend houdt helemaal niet van zoetigheid, chips, koekjes, ijs etc.
Heerlijk nu ik aan het lijnen ben dat we ook bijna niks in huis hebben dus :-D
Mijn vriend houdt helemaal niet van zoetigheid, chips, koekjes, ijs etc.
Heerlijk nu ik aan het lijnen ben dat we ook bijna niks in huis hebben dus :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wij hebben tegenwoordig niks lekkers meer in huis, maar daarvoor gebeurde dit soort dingen ook vaak. Dan had ik me verheugd op iets en niks hoor, foetsie. Maar als ik tegen hem zei dat ik dat graag op wilde eten en of hij het kon bewaren dan deed hij dat wel...een paar dagen in ieder geval...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Is dat man-eigen ofzo? En dan ook nog durven te zeggen: Ja, anders is het straks over datum.
Jij eet dat toch nooit op....
Kerels, haha.
Jij eet dat toch nooit op....
Kerels, haha.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Dat is balen! Ik zou je vriend naar de winkel sturen om 'n nieuwe te halen, alleen voor jou...
Ik heb geen 'stoute mannen' meer in huis maar mijn vader en broertje hadden hier ook 'n handje van. En die zijn ook nog zo leuk dat ze de (zo goed als) lege verpakking in de kast laten liggen.
Ik heb geen 'stoute mannen' meer in huis maar mijn vader en broertje hadden hier ook 'n handje van. En die zijn ook nog zo leuk dat ze de (zo goed als) lege verpakking in de kast laten liggen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Haha. Mijn vriend houdt niet zo van chocola, meer van chips en koek en ik meer van chocola dus eigenlijk komt dat goed uit haha.
Alleen niet voor mijn lijn...
Alleen niet voor mijn lijn...
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dat heb ik nou niet. Voordeel van alleen wonen
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Hier is dat altijd net andersom
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Hier is dat altijd net andersom
+1
Maar toch stuurde ik hem naar een tankstation ( terwijl ik zelf nooit zou gaan )
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: