Vakantie(s) 2012!
+16
Caro
Sterre
Polly
Lady Starstruck
Mermaid
Nora
TukTuk
Inge
Arwyn
Suus
Jasmine
Raindrop
Pompoen
Marin
Travelgurly
silly-one
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vakantie(s) 2012!
Sterre schreef:Ik ga in mei een lang weekend naar Istanbul met vriendinnen Verder willen met vriend en ik een West coast trip maken in USA, langs San Fransicso, LA en de nationale parken. We moeten dat alleen nog plannen (en dat is best lastig met m'n werk).
Istanbul is echt top met vriendinnen! Ik ben in september met een vriendin geweest, zo leuk :-).
En ook hier een roadtrip naar CA, voor ongeveer 4 weken. Daarnaast gaan we nog skieen met vrienden, jaarlijks reisje Disneyland Parijs met de familie, weekendje weg naar Sevilla met (andere) vrienden en voor de rest staat het nog open...
We zullen nog wel een keer een weekendje samen doen, naar Londen/ Parijs/ Stockholm oid..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan eind maart voor 9 dagen naar Aruba!
En aan het einde van jaar zullen we waarschijnlijk ook nog een keer op vakantie gaan maar het plannen daarvan komt wel na Aruba..
En aan het einde van jaar zullen we waarschijnlijk ook nog een keer op vakantie gaan maar het plannen daarvan komt wel na Aruba..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Meer dan een heel vaag idee voor de wintersport heb ik niet, wel jammer om niks in het vooruitzicht te hebben.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Aankomende kerst tot begin januari gaan we naar duitsland met de camper en mijn vriend zijn vader + vriendin (zie het zoooo niet zitten!) Dus ik ben aan het pleiten voor het huren van hotelkamers.
En ik wil in mei/juni echt supergraag met mijn vriend naar de USA. Hij ziet het niet zo zitten, maar ik wil het hem zo graag laten zien, dus hoop hem nog te kunnen overtuigen. En dan in de zomervakantie waarschijnlijk weer met de camper. Dan wordt het iets van noorwegen, zweden of denemarken naar een vriend van me.
En ik wil in mei/juni echt supergraag met mijn vriend naar de USA. Hij ziet het niet zo zitten, maar ik wil het hem zo graag laten zien, dus hoop hem nog te kunnen overtuigen. En dan in de zomervakantie waarschijnlijk weer met de camper. Dan wordt het iets van noorwegen, zweden of denemarken naar een vriend van me.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Hier staat de Filipijnen op de planing. Mijn man is getuige van zijn vriend die in daar gaat trouwen. Is rond 23 juni.
Verder hebben we nog geen planning van de overige vakantie's
Verder hebben we nog geen planning van de overige vakantie's
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@ Daisy, Zweden is mooi!! Ben er ook geweest (i.c.m. Noorwegen), 5 jaar geleden, wil er altijd nog eens naar terug!
On topic: wij gaan volgende week een weekje met zijn drietjes naar Gran Canaria en in april met zijn tweetjes een weekendje weg in NL. Echt op vakantie in de zomer wordt hem niet, aangezien ik dan hoogzwanger ben en/of al ben bevallen!
On topic: wij gaan volgende week een weekje met zijn drietjes naar Gran Canaria en in april met zijn tweetjes een weekendje weg in NL. Echt op vakantie in de zomer wordt hem niet, aangezien ik dan hoogzwanger ben en/of al ben bevallen!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie 2012
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012