Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+6
Marin
silly-one
Suus
bolus26
Middleme
Lotus
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus ma 24 okt 2011 - 17:08

Goedemorgen,

Hebben jullie lekker geslapen? Ik heb redelijk geslapen. Alleen wat te vroeg wakker helaas. Ik heb een drukke dag vandaag. Om 8.30 naar mijn psychiater, om 9.00 tweede deel intake (spannend pale ), om 10.30 vooroverleg met de cliëntenraad, daarna wat eten met de CR (weet nog steeds niet goed wat ik daarmee moet) en van 13.00-14.30 vergadering met CR en RvB. Daarna naar huis en dan doe ik niets meer, want ik denk dat ik dan op ben.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Middleme ma 24 okt 2011 - 17:24

Spannende dag Lotus, succes!

Ik heb vandaag weer stage, lekker weer een dag voor de klas staan. Zo eerst aankleden, ontbijten en spullen pakken en dan vertrek ik om half 8. Krijg vanmiddag ook mn definitieve beoordeling,maar dat zit wel goed.

Verder weinig doen vandaag, hoop weer veelte kunnen kletsen met die leuke jongen smile. Morgen lekker dagje vrij!

Fijne dag!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 18:35

Goedemorgen!

Ik heb vandaag weer stage tot half 4. De dag verloopt anders dan anders, want we krijgen leerkrachten uit het buitenland bij ons op bezoek. Die zijn hier een week om te kijken hoe het hier in Nederland allemaal werkt. Wel leuk, maar ik ben best wel nerveus! Aan het aan de van de middag komen de ouders nog op school voor een kleine opvoering van mij klas. Ik ben benieuwd. Hoop dat ik genoeg te doen heb, want ik ben zo vreselijk moet dat ik bijna in slaap val! :P

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 24 okt 2011 - 19:15

ik heb net mn cursus afgezegt omdat ik mij heel erg beroerd voel, alleen als ik ga liggen wordt t nog erger dus vrees dat t een lekker lamlendig dagje wordt.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 19:32

Morning!
Hier opzich redelijk geslapen, alleen is het een flinke ziekenboeg hier thuis (voor de verandering) Amé heeft weer koorts, Lise moet om 10 over 10 naar de dokter omdat ze waarschijnlijk een hersenschudding heeft. Ik heb zelf volgens mij een beginnende oorontsteking aan beide oren. Mas ligt nog te meuren.
Dus mijn plannen vandaag zijn: met Lise naar de dokter, ik zou onze kledingkast uit gaan mesten en nog meer puin weggooien boven ui de cv kast.
Voor de rest geen idee dus!

Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 19:53

Goedenmorgen

Heb niet goed geslapen, tussendoor wakker geweest met pijn aan keel en hoesten. Heb daarna ook niet echt fijn meer geslapen.
Gelukkig kan ik vandaag ook thuis blijven, het is niet zo druk op het werk. Heb zo'n lieve collega's.

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 24 okt 2011 - 20:04

Goedemorgen!
Ik heb wel goed geslapen. Ik heb zometeen een leuke workshop, maar vanmiddag heb ik een afspraak met mijn begeleider waar ik nogal tegenop zie. Vanavond lekker zingen Very Happy
Fijne dag allen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly-one ma 24 okt 2011 - 20:05

Ik heb beter geslapen als verwacht. Gisteren met een heerlijke verkouden kop gaan slapen en met een dikke kruik tegen me aan ( zodat ik 's nachts goed ga zweten vind ik heerlijk als ik ziek aan het worden ben). Nu nog wel verkouden maar al iets meer adem t.o.v. gisteren.

Vandaag verder met puinruimen hier ( kledingkast uitmesten) en vanavond komen er vrienden eten om de wintersport te plannen en eventueel boeken. Heb daar super veel zin in, even een weekje weg.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:11

Weetjewel> een hersenschudding? Wat is er gebeurd?? Beterschap met je ziekenboeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:48

Pluhhh wat een rotmorgen.

Mijn moeder belt me vlak voor ik naar werk ging dat mijn oma is overleden, dus ik zit hier echt compleet niks te doen. Het is nu gewoon even wachten tot mijn collega me komt aflossen want dan ga ik mooi naar huis.
Kan me toch niet concentreren.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 20:53

He bah Zero wat naar! Gecondoleerd en sterkte!

Ik ben net wakker en heb om half 12 rijles. Verder staat vandaag op het programma: Banen zoeken, m'n zus helpen met haar NYC reis voor te bereiden en met m'n moeder bijkletsen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Chocoholic ma 24 okt 2011 - 20:54

Ah, gecondoleerd Zero hug

Ik zit weer op m'n stage tot kwart voor 5, ik was alweer om 7 uur op. Vandaag komt m'n supervisor van school voor 't eerst langs, ben benieuwd hoe dat gaat lopen en wat mijn begeleider van stage te vertellen heeft. Rolling Eyes Fijne dag iedereen!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:58

Zero gecondoleerd hug

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 24 okt 2011 - 21:05

Gecondoleerd Zero! Hoop dat je collega inderdaad snel komt om de boel over te nemen!

Goedemorgen,

ik had gisterenavond toen ik thuis kwam de stuiteritus en helaas heeft dat geresulteerd in een vreselijke nacht. Duurde lang voor ik in slaap viel, heb ook lang liggen dommelen en om 4 uur was ik klaarwakker, toen ben ik er maar uit gegaan tot 5.30 u en toen ben ik weer gaan slapen, maar toen ben ik nog tig keer wakker geworden. Bluh, zenuwen en ik zijn niet geschikt voor elkaar.

Ik hoef vandaag alleen maar om 15.30 u naar de fysio, verder weet ik niet wat ik ga doen vandaag. Heb heel hard gewerkt de laatste dagen dus ik vind het ook wel prima als ik vandaag wat minder doe. In ieder geval ga ik liedjes uitzoeken die ik goed ken en akkoorden zoeken voor mijn eerste zangles van donderdag.
En een partij oefenen voor koor, ik heb gisteren geruild met iemand, helemaal blij want ik had per ongeluk voor de verkeerde partij gekozen en die was echt te hoog, maar mijn partij was heel klein dus vond dat ik niet zo maar weg kon. Nu lekker de partij in studeren die wél lekker zingt, ik was echt helemaal blij gisteren!

Fijne dag allemaal!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Lady4 ma 24 okt 2011 - 21:50

Goedemorgen,

Zero, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Wat een verdrietig nieuws. Was ze ziek of is ze vrij onverwachts gestorven?

Vandaag mijn tweede vrije dag, heerlijk! Vanmiddag ga ik met een goede vriendin mee naar de open dag van haar dagbehandeling. Ze zit een jaar in therapie en ik ben heel blij dat ik nu eens een kijkje kan gaan nemen voor mijn eigen beeldvorming. Vanavond ga ik met vier vriendinnen op kraamvisite bij een andere vriendin.

Fijne dag all en beterschap voor alle zieken en Weetjewel plus aanhang. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 22:16

Zero, gecondoleerd meid.

Ik ben net een halfuurtje wakker. Wat heerlijk om vakantie te hebben!
Vandaag gaan mijn vriend en ik een filmmarathon houden haha Very Happy

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 22:27

Dankjullie wel meiden!

@lady4 ; ze heeft een hersenbloeding gehad en is d.m.v euthanasie gestorven. Ze had al alzheimer en wilde dit eigenlijk al niet. Het was voor iedereen ook eigenlijk een soort 'opluchtig', ook voor oma, maar alsnog verdrietig natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 22:27

Veel plezier SNoes! Very Happy Lekker hoor vakantie smile

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 22:29

Theedoosje schreef:Veel plezier SNoes! Very Happy Lekker hoor vakantie smile
Dankjewel! We waren er ook echt even aan toe hoor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 22:32

Snoes schreef:
Theedoosje schreef:Veel plezier SNoes! Very Happy Lekker hoor vakantie smile
Dankjewel! We waren er ook echt even aan toe hoor!

Ja dat geloof ik. Nu hebben jullie ff goed tijd voor elkaar wat nu denk ik extra fiijn is smile

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 24 okt 2011 - 23:17

Zero schreef:
Dankjullie wel meiden!

@lady4 ; ze heeft een hersenbloeding gehad en is d.m.v euthanasie gestorven. Ze had al alzheimer en wilde dit eigenlijk al niet. Het was voor iedereen ook eigenlijk een soort 'opluchtig', ook voor oma, maar alsnog verdrietig natuurlijk.

Heftig hoor. Wel fijn dat ze hier zelf een keuze in heeft gehad, dmv euthansaie. Nogmaals, sterkte!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:36

Zero gecondoleerd.

Ik zat net bij de dokter, komt de man van het postkantoor binnen, is zijn vader (90) echt net overleden. Hij was medicijnen halen, maar was al te laat.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:37

Wat heftig weetjewel Sad

Hoe gaat het trouwens met de hersenschudding? Is het hersenschudding?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:40

Theedoosje schreef:Wat heftig weetjewel Sad

Ja ze heeft een hersenschudding. Vandaag lekker rustig aan en morgen mocht ze proberen naar te school te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:41

Weetjewel schreef:
Theedoosje schreef:Wat heftig weetjewel Sad

Ja ze heeft een hersenschudding. Vandaag lekker rustig aan en morgen mocht ze proberen naar te school te gaan.

Wat was er eigenlijk gebeurd? (vroeg het al ergens maar weet niet meer welk topic) Heeft ze er veel last van?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: