Waarom zei Phileine nou sorry?
+6
PluDan
SuperGrover
jena
Filoria
Susan
TGR
10 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Waarom zei Phileine nou sorry?
Ik vond die Max best een klootzak namelijk.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Waarom zei Phileine nou sorry?
Volgens mij zegt ze niet alleen maar sorry tegen Max, maar tegen iedereen die ze heeft beledigd gedurende haar verblijf. In het boek dan tenminste.
Laatst aangepast door Susan op zo 23 okt 2011 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Volgens mij zegt ze niet alleen maar sorry tegen Max, maar tegen iedereen die ze heeft beledigd gedurende haar verblijf.
Dat snap ik dan wel weer, ze was ook wel een trut.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Susan schreef:Volgens mij zegt ze niet alleen maar sorry tegen Max, maar tegen iedereen die ze heeft beledigd gedurende haar verblijf.
Dat snap ik dan wel weer, ze was ook wel een trut.
Nou ik had tegen niemand sorry gezegd
Edit: Ja sorry dat jullie zo stom zijn.
TGR- Kletskop
Ik vond die Max ook best wel een klootzak, maar Phileine was ook een trut.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vond die Max ook best wel een klootzak, maar Phileine was ook een trut.
Misschien moet ik de film nog maar eens kijken/Misschien moet ik het boek maar eens lezen Ik zie niet zo goed wat Phileine nou zo fout deed.
TGR- Kletskop
Ik vond haar nogal onaardig tegen iedereen, constant sarcastische opmerkingen e.d. Ik vind haar wel gaaf, maar ze was wel een trutTGR schreef:Storm schreef:Ik vond die Max ook best wel een klootzak, maar Phileine was ook een trut.
Misschien moet ik de film nog maar eens kijken/Misschien moet ik het boek maar eens lezen Ik zie niet zo goed wat Phileine nou zo fout deed.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vond haar nogal onaardig tegen iedereen, constant sarcastische opmerkingen e.d. Ik vind haar wel gaaf, maar ze was wel een trutTGR schreef:Storm schreef:Ik vond die Max ook best wel een klootzak, maar Phileine was ook een trut.
Ja, wat Storm zegt.
Gast- Gast
Zusje schreef:Het is maandagochtend; doe niet zo stom.
Doe zelf niet zo stom, stommerd.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik vond haar nogal onaardig tegen iedereen, constant sarcastische opmerkingen e.d. Ik vind haar wel gaaf, maar ze was wel een trutTGR schreef:Storm schreef:Ik vond die Max ook best wel een klootzak, maar Phileine was ook een trut.
Ja, wat Storm zegt.
En de mensen waar ze sarcastisch over deed verdienden dat niet een klein beetje?
TGR- Kletskop
Neuh, ik vind van niet. D'r beste vriendin en die Belgische snol hooguit.TGR schreef:Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik vond haar nogal onaardig tegen iedereen, constant sarcastische opmerkingen e.d. Ik vind haar wel gaaf, maar ze was wel een trutTGR schreef:Storm schreef:Ik vond die Max ook best wel een klootzak, maar Phileine was ook een trut.
Ja, wat Storm zegt.
En de mensen waar ze sarcastisch over deed verdienden dat niet een klein beetje?
Gast- Gast
Sommigen meer dan anderen, maar de meesten wel. ( Ik heb de film ook al een hele tijd geleden gezien dus ik zou hem eigenlijk net als jij nog eens moeten bekijken. Past dat niet in onze date van 5 nov? )
Gast- Gast
Ik vind Phileine én Max stom. Ik vind die hele film stom. Ik vind die hele Ronald Giphart stom!
Die film, het boek en eigenlijk al zijn boeken (heb er drie gelezen, vraag me niet waarom) gaan over vervelende, omhooggevallen en neppe mensen, die de hele tijd grappig doen, in sexy lingerie rondlopen en overal wilde seks hebben. En mensen die dat niet kunnen waarderen zijn dan preuts.
Ik ben totaal niet preuts, maar het leven draait nu eenmaal niet alléén om mooi en hip zijn en seks hebben. Hij houdt geloof ik wel van het idee dat je alles kunt maken als je er maar sexy uitziet. Beter een sexy klootzak, dan een lelijk oprecht iemand.
Niet dus. Blegh.
Die film, het boek en eigenlijk al zijn boeken (heb er drie gelezen, vraag me niet waarom) gaan over vervelende, omhooggevallen en neppe mensen, die de hele tijd grappig doen, in sexy lingerie rondlopen en overal wilde seks hebben. En mensen die dat niet kunnen waarderen zijn dan preuts.
Ik ben totaal niet preuts, maar het leven draait nu eenmaal niet alléén om mooi en hip zijn en seks hebben. Hij houdt geloof ik wel van het idee dat je alles kunt maken als je er maar sexy uitziet. Beter een sexy klootzak, dan een lelijk oprecht iemand.
Niet dus. Blegh.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wel een beetje eens met Filoria
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Ik hou van de sarcasme in de boeken van Ronald Giphart. Eigenlijk is niets erin serieus, dat blijkt uit alles. Dus juist die vréselijk knappe mensen met die vréselijk wilde seks, waarin hij vaak ook nog 'zichzelf' als personage in het boek plaatst, vind ik onderdeel van de hele sarcastische toon van zijn boeken.
Maar Phileine vond ik wel een trut, maar Max een klootzak. Alleen die ene jongen met aids en zijn vriend, die hadden het niet verdiend. Daarvoor is het terecht dat ze sorry zegt, m.i.
Maar Phileine vond ik wel een trut, maar Max een klootzak. Alleen die ene jongen met aids en zijn vriend, die hadden het niet verdiend. Daarvoor is het terecht dat ze sorry zegt, m.i.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben gek op sarcasme, maar dan wel als het geuit wordt door enigzins sympathieke personen.
Filoria- Ratel
En dat was niet sarcastisch bedoeld.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ik ben gek op sarcasme, maar dan wel als het geuit wordt door enigzins sympathieke personen.
Dat is waar. Het maakt nogal wat uit of iemand verder een leuk en ook positief persoon kan zijn of dat het iemand is die altijd alleen maar loopt te kankeren op alles.
Gast- Gast
Filoria- Ratel
Dijn82 schreef:Filoria schreef:Ik ben gek op sarcasme, maar dan wel als het geuit wordt door enigzins sympathieke personen.
Dat is waar. Het maakt nogal wat uit of iemand verder een leuk en ook positief persoon kan zijn of dat het iemand is die altijd alleen maar loopt tekankerenmopperen op alles.
TGR- Kletskop
Ik heb het boek niet gelezen en de film niet gezien, maar ik geloof niet dat ik er veel aan mis dus ik houd het lekker zo.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Waarom?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Waarom?
» Waarom?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Waarom?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: