Geslachtsbepaling
+18
sheila123
Flower_L
PapillonRose
Liadan
Teddyaapje
Roodkapje
ekjir@M
joyce0606
LindaK
M@niek
Bloem86
Lejow
Pussycat
Fearie
Tania
Rouge
Susan
Floor
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Geslachtsbepaling
Razz_ schreef:Flower_L schreef:wij wisten het ook bij de 20wkn echo. Volgende keer wil ik het niet weten...toch wel beetje spijt van gehad.
Ja joh? Waarom dan?
Omdat we toen best impulsief besloten hebben om het geslacht te willen weten....en na paar weken had ik gevoel dat het daardoor minder speciaal zou zijn (bevalling etc). Nu ben ik daar ook heel stellig in...wil niet weten.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben netjes gewacht tot de 20 weken echo
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Liadan schreef:Ben je weer zwanger? Wat leuk, gefeliciteerd! Ik heb nog regelmatig aan je gedacht.Rouge schreef:Volgens de NUB theorie kun je het al met 13 weken met vrij veel zekerheid zien, maar moet je wel iemand hebben die er verstand van heeft. Wij hadden een vrouw die met 12 weken bij ons heeft gezegd wat zij dacht dat het gaat worden, ze zei dat ze het zelden fout had...maar een week later had ze had al beter kunnen zien. Wij willen met 17 weken wel geslachtsbepaling doen, ben zo benieuwd of het klopt wat ze zei!
Oh wat lief van je, bedankt Ik ben inderdaad weer zwanger, 13 weken! Probeerde wel een ticker te plaatsen maar lukte niet helemaal.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
We hadden met 16w4d de geslachtsbepalende echo.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als je het eerder wil weten dan 20 weken dan moet je het zelf betalen? Of zit dat ook in de verzekering ofzo?
Laatst aangepast door Puggle op za 22 okt 2011 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij mij was het bij de nekplooimeting te zien. Dat is rond de 12 weken? Op de 3d echo is het gewoon duidelijk te zien, zelfs voor mij.
Maar goed, bij mij hadden ze wel 2x kans om het te kunnen zien!
Maar goed, bij mij hadden ze wel 2x kans om het te kunnen zien!
Gast- Gast
Puggle schreef:Maar als je het eerder wil weten dan 20 weken dan moet je het zelf betalen? Of zit dat ook in de verzekering ofzo?
Dat is dan een pretecho of een geslachtsbepaling en dat betaal je zelf.
Gast- Gast
Met de 12 weken echo vroeg mijn man het aan de vk. Ik zei nog dat ze het helemaal niet kon zien. Ze zei dat ze al wel had gekeken en dat ze dacht dat het een jongen zou zijn, maar we kregen garantie tot aan de deur.
Bij de 20 weken echo bleek het inderdaad een jongen te zijn.
Bij de 20 weken echo bleek het inderdaad een jongen te zijn.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Bij een 2e zou ik als het kan het ook eerder zien.
Ik ben er altijd heel erg van dat ik wil weten hoe dingen gaan.
Als ik zwanger zou zijn van een jongetje moet ik in Utrecht bevallen en anders kan ik voor een thuis op poliklinische bevalling in de buurt gaan.
Ik ben er altijd heel erg van dat ik wil weten hoe dingen gaan.
Als ik zwanger zou zijn van een jongetje moet ik in Utrecht bevallen en anders kan ik voor een thuis op poliklinische bevalling in de buurt gaan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Arden schreef:Puggle schreef:Maar als je het eerder wil weten dan 20 weken dan moet je het zelf betalen? Of zit dat ook in de verzekering ofzo?
Dat is dan een pretecho of een geslachtsbepaling en dat betaal je zelf.
Oké bedankt
Gast- Gast
Wij hebben met 16 weken een pretecho met geslachtbepaling gedaan. Omdat we (vooral ik) erg nieuwsgierig waren en omdat een extra echo sowieso leuk is. Maar N. wilde niet echt meewerken. Ze lag met haar benen strak bij elkaar en de navelstreng en haar handjes ervoor De echoscopiste was aan het eind 80% zeker van een meisje. Maar omdat ze vooral aan het begin erg twijfelde moesten we van haar nog een keer (gratis) terugkomen. We kregen toen heel kort ook het hoofdje enzo te zien, maar we stonden wel met zo'n 5 minuten weer buiten.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geslachtsbepaling
» Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?
» Geslachtsbepaling voor 20 weken echo
» Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?
» Geslachtsbepaling voor 20 weken echo
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: