Mijn kat...
+8
Lejow
Shisha
Tazz
CCC
PluDan
Jeanette
Shy
missy.
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn kat...
chococupcake schreef:missy. schreef:aniet schreef:@ missy: misschien helpt het als je een baksteen of iets anders zwaars onderin je prullenbak doet zodat ie niet meer omvalt..
Kijk aan zulke tips heb ik wat , had er zelf niet aangedacht. Vannochtend lag de prullenbak weer om, gelukkig zat de inhoud er vandaag nog wel in.
Of de vuilnisbak altijd leegmaken voordat je naar bed gaat... Heb je het sowieso niet...
Maak jij hem elke dag leeg dan?
Gast- Gast
Ja vrijwel elke dag ja... Soms vergeten we het natuurlijk, maar word nu ook heel naar van luchtjes ed. Dus dan let ik er extra op... Maar als je elke ochtend de zooi moet opruimen, zou ik ervoor kiezen elke dag even de vuilniszak eruit te halen... Op een gegeven moment zou ik er niet meer zo vrolijk van worden..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Haha toch wel Theedoosje?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat weet ik zelf eigenlijk ook nietJerry schreef:Shygirl85 schreef:Ooh gadverdamme! Dat is balen zeg, wij hebben hier zo'n hele grote prullenbak die staat heel stevig dus omgooien kan de kat hem niet.missy. schreef:heeft vannacht de prullenbakken in de keuken om gegooit en de inhoud door de hele huiskamer verspreid
Had ik net gister alles stofgezogen en gedweild kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Hebben jullie nog wat te klagen?
Ik heb wel te klagen dat de vuilniszakken op zijn en ik heb net boodschappen gedaan!
Ik heb ook wat te klagen:
Waarom quote jij de openingspost?
En nou echt klagen;
Heb een hele grote berg met was die nog gewassen, opgehangen, opgevouwen en opgeruimd moet worden
(wel na een week zonvakantie, dus dat maakt de last wat lichter... Of misschien juist niet omdat het contrast nu zo groot is, hahahah )
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe krijg ik mijn contacten en agenda op mijn computer
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: