Mijn kat...
+8
Lejow
Shisha
Tazz
CCC
PluDan
Jeanette
Shy
missy.
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn kat...
heeft vannacht de prullenbakken in de keuken om gegooit en de inhoud door de hele huiskamer verspreid
Had ik net gister alles stofgezogen en gedweild kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Hebben jullie nog wat te klagen?
Had ik net gister alles stofgezogen en gedweild kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Re: Mijn kat...
Ooh gadverdamme! Dat is balen zeg, wij hebben hier zo'n hele grote prullenbak die staat heel stevig dus omgooien kan de kat hem niet.missy. schreef:heeft vannacht de prullenbakken in de keuken om gegooit en de inhoud door de hele huiskamer verspreid
Ik heb wel te klagen dat de vuilniszakken op zijn en ik heb net boodschappen gedaan!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha, wat een actie van je kat! Ik zou daar ook niet blij mee zijn Ik heb eigenlijk niets te klagen!
Gast- Gast
Ik heb niks te klagen, maar dat is wel heel vervelend inderdaad! Maar toch, stiekem, moet ik er wel een beetje om lachen. Niet omdat jij met de zooi zit, maar dat zo'n beestje dat doet.
Gast- Gast
Ja oh oh het is me er eentje. Kan er nu ook wel om lachen maar vanochtend heb ik hem maar snel naar buiten gedaan was zo boos.
missy.- Fluisteraar
Blegh, word ik wakker, heb ik flinke wallen onder mijn ogen! Amper kunnen slapen door mijn verkoudheid.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
missy. schreef:Ja oh oh het is me er eentje. Kan er nu ook wel om lachen maar vanochtend heb ik hem maar snel naar buiten gedaan was zo boos.
Whahahaha, dat kan ik mij voorstellen. Katten zijn super leuke en lieve beesten, maar soms ook niet .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
missy. schreef:Ja oh oh het is me er eentje. Kan er nu ook wel om lachen maar vanochtend heb ik hem maar snel naar buiten gedaan was zo boos.
Haha ja ik snap dat je boos bent als je dat zo op het eerste oog ziet.
Gast- Gast
Hahaha fijn is dat he... Op zo'n moment ben je echt niet blij... Hier ooit eens meegemaakt met spare-ribs botjes, die blijkbaar in mijn vuilnisbak zaten van vriendlief... Ze werd helemaal gek en rende met het botje door het hele huis, verstopte ze en zo ging ze verder... Ben er wel even zoet mee geweest haha
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Hahaha fijn is dat he... Op zo'n moment ben je echt niet blij... Hier ooit eens meegemaakt met spare-ribs botjes, die blijkbaar in mijn vuilnisbak zaten van vriendlief... Ze werd helemaal gek en rende met het botje door het hele huis, verstopte ze en zo ging ze verder... Ben er wel even zoet mee geweest haha
Haha zie Sjaak dat ook zo doen. Eerder legde ik vlees ook wel eens op het aanrecht om te ontdooien, dat hoef ik nu ook niet meer te doen.
Had dat laatst een keer gedaan en toen ik terug kwam lag er geen vlees meer, ik dacht dat het aan mij lag maar toen ik Sjaak zag wegrennen wist ik genoeg
missy.- Fluisteraar
Ik had een keer 2 kipfilets op de magnetron gelegd om te ontdooien in het plastic zakje. Dat zakje vond ik terug onder ons bed met een klein stukje vlees er nog naast. Kon ik dus mooi iets anders gaan verzinnen voor het avondeten
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
missy. schreef:chococupcake schreef:Hahaha fijn is dat he... Op zo'n moment ben je echt niet blij... Hier ooit eens meegemaakt met spare-ribs botjes, die blijkbaar in mijn vuilnisbak zaten van vriendlief... Ze werd helemaal gek en rende met het botje door het hele huis, verstopte ze en zo ging ze verder... Ben er wel even zoet mee geweest haha
Haha zie Sjaak dat ook zo doen. Eerder legde ik vlees ook wel eens op het aanrecht om te ontdooien, dat hoef ik nu ook niet meer te doen.
Had dat laatst een keer gedaan en toen ik terug kwam lag er geen vlees meer, ik dacht dat het aan mij lag maar toen ik Sjaak zag wegrennen wist ik genoeg
Dat hebben wij ook een keer gehad. Even groente halen voor door de spaghetti, ik kom thuis en het gehakt is pleite. Ondeugende beesten haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Tazz schreef:Ik had een keer 2 kipfilets op de magnetron gelegd om te ontdooien in het plastic zakje. Dat zakje vond ik terug onder ons bed met een klein stukje vlees er nog naast. Kon ik dus mooi iets anders gaan verzinnen voor het avondeten
Haha, dit heb ik ook wel eens gehad. Soms zijn het echte draken .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik heb hier met de ene een grotere kans dat de groente er van door zijn, dan het vlees.. Volgens mij is ze vegetarisch ofzo haha
De ander moet je mee oppassen, we hadden een keer leverworst op de tafel liggen, lette 2 tellen niet op en toen we weer keken was de kat aan de andere kant van de kamer met leverworst en al..
De ander moet je mee oppassen, we hadden een keer leverworst op de tafel liggen, lette 2 tellen niet op en toen we weer keken was de kat aan de andere kant van de kamer met leverworst en al..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ai das vervelend. Mijn vriend die heeft de kat zo opgevoed dat zij dat soort dingen niet doet, springt niet op tafel op het aanrecht etc. Als ik de katten bij mijn ouders zie, ben ik blij dat onze kat niet zo is haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Haha blijven leuke beestjes... Onze T.equila is dol op Galia Meloen, als ik de meloen al opensnijd, word ze al helemaal gek...
Als we niet opletten eet ze zo de schil en alles op...
Als we niet opletten eet ze zo de schil en alles op...
CCC- Ratel
Serieus onze terror P lust helemaal niks. Geen vis, kip of whatever. Ze eet braaf haar brokken maar soms is ze zo gulzig dat ze het 10 min later voor elkaar krijgt om de inhoud weer de lozen in de kamer. Nou dat is nu niet bepaald lekker opruimen.
Gast- Gast
Shygirl85 schreef:Ooh gadverdamme! Dat is balen zeg, wij hebben hier zo'n hele grote prullenbak die staat heel stevig dus omgooien kan de kat hem niet.missy. schreef:heeft vannacht de prullenbakken in de keuken om gegooit en de inhoud door de hele huiskamer verspreid
Ik heb wel te klagen dat de vuilniszakken op zijn en ik heb net boodschappen gedaan!
Ik heb ook wat te klagen:
Waarom quote jij de openingspost?
En nou echt klagen;
Heb een hele grote berg met was die nog gewassen, opgehangen, opgevouwen en opgeruimd moet worden
(wel na een week zonvakantie, dus dat maakt de last wat lichter... Of misschien juist niet omdat het contrast nu zo groot is, hahahah )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry> hup aan de slag dan met wassen! Niet klagen maar beginnen dan ben je er zo door heen hehe Grapje
Gast- Gast
De eerste was is bijna klaar én heb al een handwas in de emmer staan die bijna de centrifuge in kan
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Soms is een verstandelijk gehandicapte schele kat zo gek nog niet... vuilnisbakken omgooien durft hij helemaal niet en hoger dan een zitten van een stoel kan hij niet komen dus ik kan rustig een halve koe op het aanrecht leggen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@ missy: misschien helpt het als je een baksteen of iets anders zwaars onderin je prullenbak doet zodat ie niet meer omvalt..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:@ missy: misschien helpt het als je een baksteen of iets anders zwaars onderin je prullenbak doet zodat ie niet meer omvalt..
Kijk aan zulke tips heb ik wat , had er zelf niet aangedacht. Vannochtend lag de prullenbak weer om, gelukkig zat de inhoud er vandaag nog wel in.
missy.- Fluisteraar
missy. schreef:aniet schreef:@ missy: misschien helpt het als je een baksteen of iets anders zwaars onderin je prullenbak doet zodat ie niet meer omvalt..
Kijk aan zulke tips heb ik wat , had er zelf niet aangedacht. Vannochtend lag de prullenbak weer om, gelukkig zat de inhoud er vandaag nog wel in.
Of de vuilnisbak altijd leegmaken voordat je naar bed gaat... Heb je het sowieso niet...
CCC- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe krijg ik mijn contacten en agenda op mijn computer
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: