Help ons kind is te dik
+20
Yzma
girli
Kabouter
Ploen
Arwyn
Margot
Phileine
minoessepoes
smooch
Lejow
widko
smurfie
Jeanette
_Lacey_
patjuhhh
JD
SuperGrover
Alias
Susan
BJA
24 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Help ons kind is te dik
ja is inderdaad de moeder van enrico, dat ze daar niet ff een paar tips over hebben gegeven
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmin schreef:Ik moet altijd lachen als ik die moeder(van Enrico volgens mij?) zie. Haar oogschaduw zit echt overal!
Ik verbaas me er altijd over hoe ze zit te luisteren, hoe ze dan kijkt...mond iets open, heel intelligent kijken. Volgens mij neemt ze niks in zich op, en laat ze iedereen maar kletsen. Die trekt toch wel haar eigen plan.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik moet altijd lachen als ik die moeder(van Enrico volgens mij?) zie. Haar oogschaduw zit echt overal!
en dan nog maar niet te spreken over haar gezicht dat gewoon knaloranje is van de vloeibare make up
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Yasmin schreef:Ik moet altijd lachen als ik die moeder(van Enrico volgens mij?) zie. Haar oogschaduw zit echt overal!
en dan nog maar niet te spreken over haar gezicht dat gewoon knaloranje is van de vloeibare make up
Hahahahaha. Ja gisteren! Echt te erg gewoon!
Zelfs mijn man zei: Huh? Dit is toch help mijn kind is te dik?
Of is het nu help? Hoe word ik een clown?
Gast- Gast
Hazeltje schreef:*Marietje* schreef:Yasmin schreef:Ik moet altijd lachen als ik die moeder(van Enrico volgens mij?) zie. Haar oogschaduw zit echt overal!
Hahahahaha. Ja gisteren! Echt te erg gewoon!
Zelfs mijn man zei: Huh? Dit is toch help mijn kind is te dik?
Of is het nu help? Hoe word ik een clown?
Haha! Het ziet er inderdaad niet uit!
Ik ben zelf jeugdverpleegkundige en in mijn werk merk ik dat ouders zich wel aangesproken voelen door dit programma. Ze herkennen zichzelf in de ouders en zien in dat zij ervoor zorgen dat hun kind te zwaar wordt. Sommige hebben ook echt net als in het programma al het snoepgoed en ongezonde dingen weggegooit
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is wel positief dan!!!
Ik vind het alleen jammer dat ouders dat niet uit zichzelf zien maar daar een programma voor nodig hebben.
Maar goed, als ze nu dan de goede kant op gaan
Ik vind het alleen jammer dat ouders dat niet uit zichzelf zien maar daar een programma voor nodig hebben.
Maar goed, als ze nu dan de goede kant op gaan
Gast- Gast
Jaaa echt he!
Haha Tim is inderdaad een leuk jochie Hij is er ook echt heel serieus mee bezig...mooi om te zien!
Ik vind dat meisje (ben even haar naam kwijt) een beetje raar; ze praat heel zacht en langzaam
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
oeh, heb het gisteren gemist. Zometeen komt de herhaling op rtl4. Dan maar ff kijken, vorige week had ik het ook gemist.
Ohja en die ma haar make-up is echt lelijk, ze zal vast wel schrikken als ze straks de beelden terug krijgt te zien...
Ohja en die ma haar make-up is echt lelijk, ze zal vast wel schrikken als ze straks de beelden terug krijgt te zien...
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
*Marietje* schreef:Smikkell schreef:Ik vind die Natajsa dan weer ontzettend nep. Vind haar niet leuk in programma's.
eens. maar ik snap wel wat fairytale bedoeld, dat je meer een moederfiguur-achtig iemand wilt. maar dan denk ik niet aan die stomme natasja froger, eerder aan irene moors ofzo?
die jorian is wel een vervelend jochie zeg, verwend en irritant....
Nou, ik denk dat de kinderen het anders wel leuk vinden dat juist nicolette dit programma presenteert. Ze is natuurlijk zelf nog redelijk jong en probeert een soort 'vriendinnetje' te zijn. Ik vind haar manier van de kinderen benaderen dan ook leuk hoor. Ik weet dan ook niet of het echt leuker zou zijn geweest als het door een ouder iemand zou gepresenteerd zijn. Maar ik ben het wel eens dat irene leuker is dan Natasja hoor. Met Natasja lijkt alles zo'n enorm drama te worden heb ik altijd het idee.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind dat Nicolette het leuk doet met die kinderen.
Die dietiste vind ik af en toe maar raar. Ik denk dat ze meer begrip kan tonen
naar de ouders toe, bereikt ze misschien meer mee dan alleen maar met het
vingertje te wijzen.
Die dietiste vind ik af en toe maar raar. Ik denk dat ze meer begrip kan tonen
naar de ouders toe, bereikt ze misschien meer mee dan alleen maar met het
vingertje te wijzen.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
moet even zeggen, petje f voor de moeder van enrico.
ik had weinig vertrouwen in dr, maar als ik zie hoe ze ervoor gaat, en hoe goed ze zelf aan het afvallen is, knap hoor!
en grappig om te zien dat ze baantjes gingen trekken in het zwembad waar ik 2x per week zwem
ik had weinig vertrouwen in dr, maar als ik zie hoe ze ervoor gaat, en hoe goed ze zelf aan het afvallen is, knap hoor!
en grappig om te zien dat ze baantjes gingen trekken in het zwembad waar ik 2x per week zwem
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vond dat je het aan haar goed kon zien dat ze is afgevallen.
(Waarschijnlijk omdat haar oogschaduw inmiddels op haar kin hangt zo ongeveer...)
En, uhm... Tim geloof ik?
Die ook ging zwemen? Daar zag je het ook echt heel goed bij!
(Waarschijnlijk omdat haar oogschaduw inmiddels op haar kin hangt zo ongeveer...)
En, uhm... Tim geloof ik?
Die ook ging zwemen? Daar zag je het ook echt heel goed bij!
Gast- Gast
Wat een *piep* is die Marije toch! Doen ze hartstikke goed hun best met het zwemmen, fietsen en rennen. Jaaaa, en ze zijn er nog niet bla bla bla, vooral nog maar extra zwaar maken bla bla bla. Wanneer kan ze nou eens iets positiefs zeggen en er geen, MAAR achter. Als er iemand mag afvallen in dit programma is zij het wel, vind ik.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» "Ik wil een kind met jou"
» Arm kind
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» "Ik wil een kind met jou"
» Arm kind
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: