Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hemeltje voor boven de box

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hemeltje voor boven de box Empty Hemeltje voor boven de box

Bericht  PapillonRose di 28 dec 2010 - 10:31

Iemand enig idee of dit bestaat en waar je dit eventueel zou kunnen vinden? Zoek me rot, maar kan niks vinden Embarassed En mijn meisje kan soms heel gevoelig zijn voor teveel prikkels, dus leek het mij wel een idee om de box gedeeltelijk af te schermen met een hemeltje zodat ze beschut kan liggen als het nodig is.

Maar omdat de afmetingen daarvan anders zijn dan van een wiegje of ledikantje weet ik niet of een gewoon hemeltje past (het hemeltje van mijn wiegje in elk geval niet), dus nu dacht ik misschien bestaat er wel iets voor?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hemeltje voor boven de box Empty Re: Hemeltje voor boven de box

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:33

Een 'gewone' klamboe past altijd wel toch? Een bed is groter dan een box...

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose di 28 dec 2010 - 10:39

Dat is een goed idee. Als ik niets anders kan vinden (iets wat minder doorzichtig is) dan ga ik het met een klamboe proberen, dat moet inderdaad wel passen! En ondanks de kleine 'gaatjes' daarin denk ik dat het vast al scheelt, in vergelijking met niets erboven?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:40

je hebt ook wel klamboe's van die voile-stof (ik weet niet hoe je het schrijft :P ). Daar kun je ook niet zo goed doorheen kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:41

PapillonRose schreef:Dat is een goed idee. Als ik niets anders kan vinden (iets wat minder doorzichtig is) dan ga ik het met een klamboe proberen, dat moet inderdaad wel passen! En ondanks de kleine 'gaatjes' daarin denk ik dat het vast al scheelt, in vergelijking met niets erboven?
In de babywinkels heb je ook minder doorzichtige en bewerkte enz, maar die zitten dan vaak wel in een andere prijsklasse...

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose di 28 dec 2010 - 10:52

Beauty Addict schreef:
PapillonRose schreef:Dat is een goed idee. Als ik niets anders kan vinden (iets wat minder doorzichtig is) dan ga ik het met een klamboe proberen, dat moet inderdaad wel passen! En ondanks de kleine 'gaatjes' daarin denk ik dat het vast al scheelt, in vergelijking met niets erboven?
In de babywinkels heb je ook minder doorzichtige en bewerkte enz, maar die zitten dan vaak wel in een andere prijsklasse...

Ja, dat zie ik inderdaad nu ik daar op aan het googlen ben. De meesten zijn vrij prijzig. Maar er bestaat dus in elk geval wel iets Very Happy Dat ik daar niet aan gedacht heb Embarassed Misschien kan ik er wel eentje op MP vinden, of ik probeer het eerst met een gewone klamboe want daar heb ik er nog eentje van liggen. En als dat niet voldoende werkt kan ik er altijd eentje van voile of katoen proberen. Bedankt voor de tip!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose di 28 dec 2010 - 11:20

Zo, dat heb ik even snel geregeld! Heb een hele mooie op MP gevonden en die mag ik voor 10 euro komen ophalen Very Happy Nog in een goede kleur ook, als ik 'm niet meer boven de box gebruik kan hij altijd nog in haar kamertje boven het ledikantje wanneer ze niet meer in het wiegje kan.

Mocht nog iemand zo'n ei zijn als ik en hier niet opgekomen zijn, op MP kun je er wellicht eentje vinden voor een voordelig prijsje en het moet inderdaad prima passen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje di 28 dec 2010 - 11:38

Ik heb op marktplaats vaker hemeltjes gezien die speciaal voor boven de box waren. Misschien kun je daar eens kijken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud