Donorweek
+19
Rush
litllejoy
Error
Roza
Possom
Snoes
Summerlovin
JustMeDaan
Sarah1985
Roxi3
minoessepoes
Suus
girli
Lotus
Jeanette
Evan
mickey
Pompoen
Red Velvet
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Donorweek
Ja, ik ben donor. Als ik hiermee andere mensen kan helpen, doe ik het graag.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Sarah1985 schreef:ik heb toen op mijn 18e nee ingevuld. Het idee dat ze in mij gaan snijden als ik dood ben. Maar toen was ik 18, inmiddels denk ik er anders over en ga het waarschijnlijk veranderen
+1 Ik voelde me nog zo jong op mijn 18e dat ik nee heb ingevuld, omdat ik het gewoon niet wist, vond het toen zo'n eng idee dat je organen misschien voor iemand anders gebruikt zouden worden. Nu weet ik inmiddels dat ik wel donor wil worden en dat ga ik ook doen.
Gast- Gast
Vind dit eigenlijk ook wel een goed systeem. Dan moet je er echt over nadenken wat je wilt.Snoes schreef:Ik ben donor, automatisch.
In België ben je namelijk sowieso donor, tenzij je aangeeft dit niét te willen zijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Evan schreef:Ja, ik ben donor. Ik vind het wel een mooie gedachte dat als je dood gaat je toch nog iemand anders kan helpen.
+1
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Alex schreef:Ik ben vanaf mijn 18de donor. Ik moet het alleen nog wijzigen dat alles gebruikt mag worden, ik heb op mijn 18de ingevuld dat mijn huid niet mag, maar daar ben ik inmiddels wel overheen.
+1, had ook ingevuld alles behalve m'n huis, maar ga dit ook veranderen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
M'n huis wil ik wel graag houden als ik dood benlitllejoy schreef:Alex schreef:Ik ben vanaf mijn 18de donor. Ik moet het alleen nog wijzigen dat alles gebruikt mag worden, ik heb op mijn 18de ingevuld dat mijn huid niet mag, maar daar ben ik inmiddels wel overheen.
+1, had ook ingevuld alles behalve m'n huis, maar ga dit ook veranderen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, sinds mijn 13e. Ik heb niks aan mijn organen als ik dood ben, dus als de mogelijkheid zich voordoet, mogen ze alles van me hebben.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had al vanaf mijn 2de een donorcodicil. Daarna gelijk geregistreerd als donor. Waarom, ik heb er zelf niks meer aan en als ik iemand er mee kan helpen graag.
Ik zal mijn lichaam alleen nooit beschikbaar stellen voor de wetenschap, maar dat is meer omdat ik mijn nabestaande nog wel een uitvaart willen gunnen.
Ik zal mijn lichaam alleen nooit beschikbaar stellen voor de wetenschap, maar dat is meer omdat ik mijn nabestaande nog wel een uitvaart willen gunnen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:
+1
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Ja ik ben donor, nu 6 jaar geleden heb ik beenmerg afgestaan voor mijn zusje, die een beenmergtransplantatie kreeg. Ik vind het een bijzondere manier om iets voor de medemens te betekenen na de dood.
Ik ben geloof ik 5 jaar donor. Ze mogen alles van me hebben. Als er een tekort is aan lichamen, wil ik die ook nog wel afstaan aan de wetenschap. Dan mogen ze mijn hoofd wel verbranden en iets leuks doen met de as. Kan dat?
Gast- Gast
Ja, al sinds mijn 18de
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: