Ow jee...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ow jee...
volgens mij wil meneer van zijn middagslaapje af....al 2 dagen op een rij slaapt hij gewoon niet en is eigenlijk nog klaarwakker. Later naar bed is geen optie omdat hij dan sávonds weer niet naar bed wil. Pff hopelijk is het een fase ofzo want dat middagslaapje vind ik toch wel erg fijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ow jee...
Dat zou wel vroeg zijn ! Mijn nichtje van 3,5 is nu pas aan het "afbouwen" met niet slapen tussen de middag. Ik denk wel dat het een fase is hoor. Ik vind het ook altijd heerlijk als meneer even op bed ligt s'middags haha. Kan ik even rustig wat eten, opruimen en even bijkomen van de drukke ochtend met hem
Gast- Gast
Ik sliep als dreumes zelfs allang niet meer op de leeftijd van 20 mnd. Hij is wat slapen betreft net mij...vrij weinig van nodig en al helemaal geen zin in overdag hahahaa (en liefst sávonds ook niet te vroeg)
Printje- Lady Post-a-lot
Ik denk ook dat het zo jong gewoon even een fase is. D. slaat ook wel eens over en de andere dag slaapt ze weer drie uur.
Gast- Gast
De aanhouder (=mama) lijkt toch te winnen hahhaa het is nu stil (klopt heeel hard af)
Printje- Lady Post-a-lot
Ik hoop dat dat hier ook nog wel even duurt...vind altijd fijn rustmonent.
Denk dat het idd fase is.
Denk dat het idd fase is.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Printje schreef:De aanhouder (=mama) lijkt toch te winnen hahhaa het is nu stil (klopt heeel hard af)
idd gewoon volhouden
Gast- Gast
hahhaha doe ik ook. Zolang hij niet huilt dacht ik blijft hij mooi maar ff liggen en nu is het dus stil.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik hoorde van de week ook allerlei geluiden uit S. zijn slaapkamer komen en ineens een toeter geluid ! Ik dacht huh wat is dit nou?! Had hij zijn driewieler die hij van zijn verjaardag heeft gehad en voor de sier nu op z'n kamertje staat naar voren getrokken en in de toeter te knijpen die er op zat haha. Hij kon er echt net bij. Snel verschoven en een paar minuten later lag hij heerlijk in dromenland Kleine boef !
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik hoorde van de week ook allerlei geluiden uit S. zijn slaapkamer komen en ineens een toeter geluid ! Ik dacht huh wat is dit nou?! Had hij zijn driewieler die hij van zijn verjaardag heeft gehad en voor de sier nu op z'n kamertje staat naar voren getrokken en in de toeter te knijpen die er op zat haha. Hij kon er echt net bij. Snel verschoven en een paar minuten later lag hij heerlijk in dromenland Kleine boef !
hahahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ruben heeft rond die periode ook een tijd gehad dat hij slecht tot niet wou slapen tussen de middag. Maar vaak viel hij binnen een kwartier tot half uur toch in slaap en moest ik hem zelfs wakker maken na 1,5 a 2 uur.
Hier is sinds 2 week het middag slaapje bijna helemaal over. Alleen als hij een hele drukke ochtend heeft gehad (met zwemmen ofzo) dan slaapt hij nog wel eens een uurtje
Hier is sinds 2 week het middag slaapje bijna helemaal over. Alleen als hij een hele drukke ochtend heeft gehad (met zwemmen ofzo) dan slaapt hij nog wel eens een uurtje
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Hier sliep mijn zoontje ook heeel snel na de geboorte van zijn zus niet meer, hij was toen 1,5 jaar. We hebben hem wel nog een aantal maanden in bed gelegd en heeeeeel af en toe sliep hij dan nog maar meestal niet. En hij was er ook echt helemaal vanaf. Dus het kan helaas wel zo vroeg
Gast- Gast
De topictitel lijkt me wel op zijn plaats als kindjes echt zo jong 's middags niet meer slapen. Pfff, ik ben soms helemaal kapot als ze 's middags naar bed gaat. Nou ben ik natuurlijk ook zwanger en heb ik niet bepaald het rustigste kind, maar volgens mij is het sowieso wel heel fijn dat kindjes tot een jaar of drie gewoon blijven slapen.
Gast- Gast
Zou het geen fase kunnen zijn? B doet dit nu namelijk ook.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hm, volgens mij mag ik echt in mijn handen knijpen dan met ons meisje.
's Nachts slaapt ze zonder problemen 12 uur door en als ik haar overdag in bed leg gaat ze meestal gewoon slapen. En als ze daar geen zin aan heeft, gaat ze gewoon lief in bed spelen. 's Ochtends als ze wakker wordt, is het hetzelfde verhaal. Ze gaat gewoon spelen totdat wij haar uit bed halen. 's Avonds idem dito, dat gaat ze gewoon spelen en valt vanzelf in slaap...
's Nachts slaapt ze zonder problemen 12 uur door en als ik haar overdag in bed leg gaat ze meestal gewoon slapen. En als ze daar geen zin aan heeft, gaat ze gewoon lief in bed spelen. 's Ochtends als ze wakker wordt, is het hetzelfde verhaal. Ze gaat gewoon spelen totdat wij haar uit bed halen. 's Avonds idem dito, dat gaat ze gewoon spelen en valt vanzelf in slaap...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: