n.a.v. Welke en hoeveel flessen hebben jullie?
+12
teletascha
Darius
duckie
nillis
loesje
Flower_L
Annie24
Bruintje Beer
Parisienne
koNijntje
PapillonRose
Steep
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: n.a.v. Welke en hoeveel flessen hebben jullie?
ProudMama schreef:Ik zweer bij de Medela Calma. Die kan je de hele borstvoedingsperiode gebruiken, die kinderen doseren zelf dmv zuigkracht. En het is niet zo dat het blijft lopen als ze stoppen met drinken zoals bijv de S fles. Krampen en verslikken zijn absoluut minder.
En ik kan gewoon fles en borst combineren, ze schakelen heel makkelijk over omdat de manier van drinken overeen komt.
Deze heb ik ook gehaald! Ik hoop dat de borstvoeding straks lukt, maar mijn man wil graag (gekolfde melk in) de fles geven en deze zou daarvoor geschikt zijn (dat de borst dus niet na een fles geweigerd wordt). Ik vind het fijn om te lezen dat je er zo tevreden over bent, ik hoop ik straks ook!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hier hebben ze soms aan de fles te kort als ze echt honger hebben, en dan drinken ze na de fles nog een paar minuten uit borst. Ideaal, hoef je niet nog een keer nieuwe fles te warmen met het risico dat je veel weg moet gooien.Supertalentje schreef:ProudMama schreef:Ik zweer bij de Medela Calma. Die kan je de hele borstvoedingsperiode gebruiken, die kinderen doseren zelf dmv zuigkracht. En het is niet zo dat het blijft lopen als ze stoppen met drinken zoals bijv de S fles. Krampen en verslikken zijn absoluut minder.
En ik kan gewoon fles en borst combineren, ze schakelen heel makkelijk over omdat de manier van drinken overeen komt.
Deze heb ik ook gehaald! Ik hoop dat de borstvoeding straks lukt, maar mijn man wil graag (gekolfde melk in) de fles geven en deze zou daarvoor geschikt zijn (dat de borst dus niet na een fles geweigerd wordt). Ik vind het fijn om te lezen dat je er zo tevreden over bent, ik hoop ik straks ook!
Gast- Gast
Wij gebruiken altijd de flessen van Avent. Heb er 4 (2 van 125ml en 2 260ml) de 2 flessen van 260ml hebben we nu dage;ijks in gebruik.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:Wij gebruiken altijd de flessen van Avent. Heb er 4 (2 van 125ml en 2 260ml) de 2 flessen van 260ml hebben we nu dage;ijks in gebruik.
die zaten in zo'n startpakket, of niet? die heb ik ook.
verder uit zwangerboxen nog 2 van 125ml en 1 van 330ml, allemaal (nog) niet gebruikt.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik heb 4 kleine flesjes (125 cc) van Avent, 2 grote van Avent (260 cc) en 2 kleine van Difrax (170 cc). De Difrax gebruik ik meer voor het opsparen van afgekolfde melk over de hele dag.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Je zegt 'hadden'.. drinkt Y. nu niks meer uit een fles?Rejoy. schreef:wij hadden één aventfles met zo'n ringetje tegen krampjes en 2 kruidvatflessen met een 3-standenspeen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Supertalentje schreef:ProudMama schreef:Ik zweer bij de Medela Calma.
Dan kan ik je melden dat na 2 maanden, allerlei flessen (avent, kruitvat en difrax mijn zoon alsnog aan de borst is gaan drinken. Maar ik vind difrax het fijnst,(nu even niet) in avent verslikte M. zich steeds.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoeveel geduld hebben jullie?
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Hoeveel spaargeld hebben jullie?
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
» Hoeveel paar schoenen hebben jullie?
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Hoeveel spaargeld hebben jullie?
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
» Hoeveel paar schoenen hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: