Sinterklaascadeau(s)
+15
kwak
Teddyaapje
*Lookie*
truestar
Printje
Flip Fluitketel
loesje
Annie24
Lindsya
chipa
Susan
PapillonRose
Flower_L
Liadan
Parisienne
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sinterklaascadeau(s)
Wij hebben voor T. al een waterspeelbaan (of hoe je zoiets noemt) gekocht, die waren een tijdje terug bij de kruidvat in de aanbieding. Voor zn verjaardag krijgt hij een bolderkar, slee en speelhoekje (tafel met 2 stoeltjes, keukentje en vanalles in een...is de bedoeling tenminste...we gaan hem zelf ontwerpen en (laten) maken).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
@ Teddyaapje: wat leuk, dat laatste. Jullie ontwerpen dus zelf een speelhoekje met keukentje en tafeltje en stoeltjes? Hebben jullie kennissen/vrienden/familie die zoiets zelf kunnen maken?
Ik heb een heel handige opa en handige vader. Heb hun al een tijd geleden gevraagd om voor N. haar tweede of derde verjaardag een groot poppenhuis te maken, welke ik dan samen met hen ga ontwerpen. Inrichting (behang en vloerbedekking e.d.) doen we dan ook allemaal zelf.
Ik heb een heel handige opa en handige vader. Heb hun al een tijd geleden gevraagd om voor N. haar tweede of derde verjaardag een groot poppenhuis te maken, welke ik dan samen met hen ga ontwerpen. Inrichting (behang en vloerbedekking e.d.) doen we dan ook allemaal zelf.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ja, ze zullen inderdaad niet gelijk echt gaan koken. Zo'n keukentje lijkt me zo leuk voor N., zeker een mooie houten. Hebben jullie er al eentje op het oog? Ik heb een gave gezien! Vind ik ook geweldig staan in onze woonkamer.. is ook belangrijk toch?!Rejoy. schreef:Parisienne schreef:Ik vind het ook nog best lastig, Kerst komt er natuurlijk ook nog aan
Ik twijfel nog over een houten keukentje voor N. voor Sinterklaas. Zou een keukentje dan al leuk voor haar zijn? Ze is dan 1 jaar en 4 maanden ongeveer.
Y. is volgens mij 5 dagen ouder dan N. en zij krijgt ook een houten keukentje. Ik denk dat ze het dan vooral heel leuk vindt om met het snijfruit te spelen en alles in en uit de kastjes te halen en er pas later in gaat 'koken'.
Edit: de werkhoogte is 50 cm
Wij hebben er al eentje in huis Hij was in de aanbieding en zonder verzendkosten:
Wij wilden er per se eentje met deze afmetingen, hij moet namelijk op een plek komen dat maar 60 cm breed is.
Gast- Gast
het ligt er een beetje aan, D. is een maand voor sinterklaas jarig.
ik heb al wel in de kast een houten thee serviesje.
en als ze op haar verjaardag geen slee krijgt krijgt ze die met sinterklaas.
mijn neefje had tegen mijn schoonzus gezegt :" mam, ik denk dat D. heel veel cadeautjes krijgt van sinterklaas, D. is altijd zo lief!!"
ik heb al wel in de kast een houten thee serviesje.
en als ze op haar verjaardag geen slee krijgt krijgt ze die met sinterklaas.
mijn neefje had tegen mijn schoonzus gezegt :" mam, ik denk dat D. heel veel cadeautjes krijgt van sinterklaas, D. is altijd zo lief!!"
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
@ Kwak: wat schattig van je neefje! En leuk een houten theeserviesje, daar ga ik voor N. ook even naar op zoek.
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:@ Kwak: wat schattig van je neefje! En leuk een houten theeserviesje, daar ga ik voor N. ook even naar op zoek.
ik heb het serviesje bij de kruitvat vandaan, er was een paar maand terug z'n actie met 50 0f 75% kassa korting.
voor het hele serviesje theepot, dienblad, 2x kop en schotel, bordjes en bestek heb ik nog geen 5 euro betaald!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb echt nog geen idee, zowel voor S. niet als niet voor R. Nog iemand tips voor een jongen van dan bijna 4 en een jongen van dan 9 maanden?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ze krijgt wat dingen van little people en wat kleding.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk! Zeker voor die prijs. Ik ga het eens in de gaten houden.kwak schreef:Parisienne schreef:@ Kwak: wat schattig van je neefje! En leuk een houten theeserviesje, daar ga ik voor N. ook even naar op zoek.
ik heb het serviesje bij de kruitvat vandaan, er was een paar maand terug z'n actie met 50 0f 75% kassa korting.
voor het hele serviesje theepot, dienblad, 2x kop en schotel, bordjes en bestek heb ik nog geen 5 euro betaald!
Parisienne- Ratel
Wat krijgen sommige kids enorm veel voor sinterklaas! Vraag me dan altijd af wat ze wel niet voor hun verjaardag krijgen.
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10
vlinder19 schreef:Wat krijgen sommige kids enorm veel voor sinterklaas! Vraag me dan altijd af wat ze wel niet voor hun verjaardag krijgen.
Sint en de verjaardagen in mei liggen lekker een eind uit elkaar!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Laurens krijgt een houten autogarage en houten treinrails van ikea en duplo. En daarnaast nog wat noodzakelijk spul: pyama, sokken.
Pepijn krijgt leren slofjes en stapelbekers en een slee.
Pepijn krijgt leren slofjes en stapelbekers en een slee.
Darius- Ratel
Hier helaas niet, eind oktober verjaardag en dan binnen 8 weken daarna Sint en Kerst. Ben benieuwd wat een berg cadeautjes dat gaat opleveren Ach, beter verwend dan verwaarloosd denken we dan maarDarius schreef:vlinder19 schreef:Wat krijgen sommige kids enorm veel voor sinterklaas! Vraag me dan altijd af wat ze wel niet voor hun verjaardag krijgen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rejoy. schreef:onze dochter krijgt een houten keukentje, waarschijnlijk krijgt ze van de opa's en oma's houten snijfruit en houten snijbrood enzo.
Wij hebben dat stoffen groente en fruit van ikea en dan bevalt heel goed! Laurens had toen wel zijn gooi en smijtmomenten en dan maakt stof wat minder lawaai.
Darius- Ratel
PapillonRose schreef:Hier helaas niet, eind oktober verjaardag en dan binnen 8 weken daarna Sint en Kerst. Ben benieuwd wat een berg cadeautjes dat gaat opleveren Ach, beter verwend dan verwaarloosd denken we dan maarDarius schreef:vlinder19 schreef:Wat krijgen sommige kids enorm veel voor sinterklaas! Vraag me dan altijd af wat ze wel niet voor hun verjaardag krijgen.
Ach, wij plannen dat gewoon goed! (twee x dezelfde datum uitgerekent, allebei 15 mei. Is uiteindelijk 5 en 12 mei geworden.)
Darius- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: