iOS 5: Hij is er!
+11
Champagne
smurfie
Cupcake
Tsjip
_Femme
Aziraphale
Parisienne
Kqip
Caro
NerdChic
Marin
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: iOS 5: Hij is er!
mijn iphone is net begonnen met updaten. Ben benieuwd
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind het berichtencentrum handig.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ook!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als ik alle foutmeldingen zo hoor, durf ik het bijna niet aan om het te downloaden. Ik moet me er sowieso nog helemaal in verdiepen, ben net terug van een weekje vakantie.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 'm ook. Bevalt prima. Het is even wennen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik ben er ook wel blij mee!
Marin- Lady Post-a-lot
hmm.. nu zijn al m'n apps etc van m'n iphone. Wat moet ik doen? help
edit: volgens mij doet ie nu iets. Jeej
edit: volgens mij doet ie nu iets. Jeej
Laatst aangepast door Guusje op za 15 okt 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Via iTunes kan je ze er weer op zetten
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Via iTunes kan je ze er weer op zetten
Ja klopt maar dat deed ie niet meteen, dus raakte een beetje gestressed. Nu doet hij het geloof ik maar dat balkje met de resterende tijd erin trilt wel, als dat maar goed komt ;-)
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
O my, volgens mij gaat er vanalles mis hier..
Lady4- Ratel
Ik heb echt klamme handjes. Mijn beeldscherm was op screensaver gesprongen toen hij een foutmelding gaf na het voorbereiden van een reservekopie. Ik heb toen op spatie gedrukt en nu is Itunes in de herstelmode gegaan.. Ik hoop zo dat ik nu niet alles kwijt ben..
Lady4- Ratel
NerdChic schreef:Ik wil je alvast even waarschuwen! Je moet na de update je Iphone weer opnieuw instellen, land, taal enz. Maar hij vraagt daarna of je 'de Iphone als nieuw wilt instellen', 'Je reserve kopie van Icloud wilt herstellen', of 'Je reserve kopie van Itunes wilt herstellen'. Kies hierbij dus voor het laatste. Voor je het weet ben je alles kwijt, en dat zou sh.t zijn!
Het ziet er tot nu toe erg mooi uit, ik kijk ook uit naar de notificaties. Hij is hier nog bezig met het terugzetten van m'n reserve kopie. Dus ik kan nog niet echt een oordeel geven.
En ik ben ongeveer ander half uur kwijt geweest! Pffff
Op de een of andere manier kreeg ik die keuzes wel en heb ik, dankzij jou, voor de laatste gekozen. Ik moest opnieuw ook taal en land instellen maar hij herkende mijn Itunes ineens niet meer. Op de een of andere manier is het me nu gelukt om mijn telefoon te herstellen vanaf de laatste reservekopie. Die is van 25/9, dus ik verlies een hoop smsjes en what's apps. Daar baal ik van, maar hopelijk is de rest van mijn telefoon dan weer als vanouds. Hij is nu nog bezig met terugzetten dus ik ben er nog steeds niet achter of hij IoS 5 nou wel of niet gedownload heeft.
Pfff, waarom moet het altijd zo ingewikkeld bij Apple. Dit is niet de eerste keer dat er vanalles mis gaat hier bij het updaten...
Laatst aangepast door Lady4 op za 15 okt 2011 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Caro schreef:Ik hou foutmelding 5000. Ook zo fijn... Volgens alle fora op internet is het enige advies: rustig afwachten. Toch had ik hoop dat hij het vanmorgen zou doen, helaas. Ik krijg namelijk d emelding tijdens de back up versie maken dat hij een probleem is tegengekomen en als ik verder ga dat ik alles kwijtraak. Lijkt me geen optie :-). Ook al had ik twee uur vantevoren nog een back up gemaakt..
Schijnt trouwens dat het wel kan helpen je telefoon in de vliegtuigmodus te zetten..Maar dat heb ik ook maar van internet :-). Ik wil oohook!
Die kreeg ik dus ook steeds! Maar ik was ondertussen bezig en daardoor sprong mijn laptop in de spaarstand. Bij het activeren heb ik waarschijnlijk toch op doorgaan gedrukt, met al mijn bovenstaande teksten als gevolg.
Lady4- Ratel
Ik probeerde vandaag mijn iphone te updaten, maar hij geeft aan dat 4.2.1 de nieuwste update is? Kan het zijn omdat het een oudere Iphone is dat de nieuwste update er niet op kan? Heb een Iphone 3g..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jep, helaas is dat de reden!AngelNyn schreef:Ik probeerde vandaag mijn iphone te updaten, maar hij geeft aan dat 4.2.1 de nieuwste update is? Kan het zijn omdat het een oudere Iphone is dat de nieuwste update er niet op kan? Heb een Iphone 3g..
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Jep, helaas is dat de reden!AngelNyn schreef:Ik probeerde vandaag mijn iphone te updaten, maar hij geeft aan dat 4.2.1 de nieuwste update is? Kan het zijn omdat het een oudere Iphone is dat de nieuwste update er niet op kan? Heb een Iphone 3g..
Balen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bij mij is het uiteindelijk wel geupdate, maar mijn laatste reservekopie was 29 september. Vanaf daarna ben ik dus alle foto's, smsjes en what's apps berichten kwijt. Daar baal ik behoorlijk van.
Hij heeft mijn apps er ook niet zelf weer opgezet, dat heb ik allemaal zelf moeten doen.
Hij heeft mijn apps er ook niet zelf weer opgezet, dat heb ik allemaal zelf moeten doen.
Lady4- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: