iOS 5: Hij is er!
+11
Champagne
smurfie
Cupcake
Tsjip
_Femme
Aziraphale
Parisienne
Kqip
Caro
NerdChic
Marin
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: iOS 5: Hij is er!
Ik heb een ipad2. Wat zeggen jullie, nu erop zetten of nog even wachten?
Gast- Gast
NerdChic schreef:Die van mij heeft geen foutmelding gegeven! Maar, ik moet zeggen dat ik de update toch best tegen vind vallen. Ja, er zijn wat nieuwe apps bij gekomen, en de notificaties zijn veranderd. Maar, er zou ook een soort snelkoppeling voor de camera komen. Deze zou in het beginscherm staan, maar die is er niet. Verder zijn er wat vormgeving dingetjes veranderd. Niet echt heel spectaculair verder.
Ik heb wel wat tweets daarover zien langskomen dat het er toch wel echt inzit maar je moet even zoeken. Weet niet of het waar is hoor...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:NerdChic schreef:Die van mij heeft geen foutmelding gegeven! Maar, ik moet zeggen dat ik de update toch best tegen vind vallen. Ja, er zijn wat nieuwe apps bij gekomen, en de notificaties zijn veranderd. Maar, er zou ook een soort snelkoppeling voor de camera komen. Deze zou in het beginscherm staan, maar die is er niet. Verder zijn er wat vormgeving dingetjes veranderd. Niet echt heel spectaculair verder.
Ik heb wel wat tweets daarover zien langskomen dat het er toch wel echt inzit maar je moet even zoeken. Weet niet of het waar is hoor...
Ik ben gisteren langs alle instellingen geweest! En ik kon het niet vinden. Misschien inderdaad maar eens op google zoeken ofzo. Ben benieuwd, leek mij juist wel erg handig
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Hij download niet bij mij, grr... Of nouja, hij download wel maar bij het verwerken van de software gaat het mis. Wat gaat er fout?
Gast- Gast
Ik ga vanmiddag een poging wagen. Ben benieuwd!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kreeg alleen een fout bij het terug plaatsen van mijn backup, op het laatst kon hij iets niet doen. Maar, alles staat er op, dus heb ik het er maar bij gelaten!Maple schreef:Hij download niet bij mij, grr... Of nouja, hij download wel maar bij het verwerken van de software gaat het mis. Wat gaat er fout?
Vervelend dat hij een foutmelding geeft! Misschien even google-en of andere mensen er iets tegen hebben gevonden?
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
NerdChic schreef:Ik kreeg alleen een fout bij het terug plaatsen van mijn backup, op het laatst kon hij iets niet doen. Maar, alles staat er op, dus heb ik het er maar bij gelaten!Maple schreef:Hij download niet bij mij, grr... Of nouja, hij download wel maar bij het verwerken van de software gaat het mis. Wat gaat er fout?
Vervelend dat hij een foutmelding geeft! Misschien even google-en of andere mensen er iets tegen hebben gevonden?
Als het fout 3200 is, dan ligt het niet aan jou maar aan Apple. Ik heb/ had fout 5000 en heb er nog geen remedie tegen egvonden. Je kan proberen de update uit te voeren met je telefoon in de vliegtuigmodus. Schijnt te helpen. Maar anders is het gewoon geduld hebben.. Apple's servers hebben het erg zwaar deze dagen :-)
Caro- Ratel
Ik ga zo ook een poging wagen voor de iPhone (4) en iPad (1). Ben benieuwd Ben nu eerst iTunes aan het updaten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Ik had twee keer fout 3200. Moet je dan dus gewoon helemaal opnieuw beginnen en hopen dat ie 't de volgende keer 't wel doet? Ga 't straks wel in flight mode proberen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb mijn iPad klaar en de iPhone is ook bijna klaar Hij is alleen nog m'n aankopen aan het overzetten. Duurde wel even zeg, pff.
Aziraphale- Ratel
Hmm ik snap er niets van, hij gaf bij mij een foutmelding en nu moet ik m'n iPhone herstellen en vraagt ie precies dezelfde dingen die NerdChic omschreef wat je moest doen na de update naar iOS5, maar volgens mij heeft ie 't helemaal nog niet gedownload.
Wat een gedoe..Als 't zo moet, is 't niet eens waard hoor denk ik.
Wat een gedoe..Als 't zo moet, is 't niet eens waard hoor denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Ah ik heb 'm!
Maar al m'n apps staan door elkaar en een groot deel mist nog. Dat moet ik dus allemaal handmatig terugzetten. Bah!
Maar al m'n apps staan door elkaar en een groot deel mist nog. Dat moet ik dus allemaal handmatig terugzetten. Bah!
Marin- Lady Post-a-lot
iCloud is wel érg leuk zeg! Zeker omdat ik een iMac, iPhone en iPad heb. Heerlijk om nu echt mijn agenda en notities etc. te kunnen syncen zonder draad
Aziraphale- Ratel
Ik krijg nog steeds de foutmelding 5000. Zo vervelend.. want dat heeft weer een andere oorzaak dan foutmelding 3200.
En Joy, ik heb idd meer mensen zien tweeten dat alles door elkaar staat maar ook dat komt goed :-). Schijnbaar ook iets met contacten die door elkaar staan?
En Joy, ik heb idd meer mensen zien tweeten dat alles door elkaar staat maar ook dat komt goed :-). Schijnbaar ook iets met contacten die door elkaar staan?
Caro- Ratel
Moet zeggen dat ie ze redelijk op volgorde terug lijkt te zetten! Eigenlijk gewoon helemaal op dezelfde volgorde, zie ik nu, maar doet ie alles gewoon door elkaar terugzetten, en daarom leek het alsof het door de war was.
Alleen ontvang ik whatsappjes en dat zie ik in de notifications, maar ik kan ze nog niet openen. Dan crasht whatsapp blijkbaar ofzo. Nou ja, maar even afwachten tot alle appjes er weer in ziten en dan kijken of dat opgelost is.
iCloud heb ik denk ik niet zo heel veel aan, gezien ik alleen een iPhone heb.
Alleen ontvang ik whatsappjes en dat zie ik in de notifications, maar ik kan ze nog niet openen. Dan crasht whatsapp blijkbaar ofzo. Nou ja, maar even afwachten tot alle appjes er weer in ziten en dan kijken of dat opgelost is.
Marin- Lady Post-a-lot
Je kunt inderdaad pas weer alle Apps gebruiken als iTunes klaar is met overzettenJoy_ schreef:Moet zeggen dat ie ze redelijk op volgorde terug lijkt te zetten! Eigenlijk gewoon helemaal op dezelfde volgorde, zie ik nu, maar doet ie alles gewoon door elkaar terugzetten, en daarom leek het alsof het door de war was.
Caro, geen idee maar het lijkt me erg vervelend..! Bij mij ging alles in één keer goed. Ik ben nu OS X Lion aan het downloaden voor mijn iMac, zodat ik daar ook gebruik kan maken van iCloud.
Aziraphale- Ratel
Wat stom dat ie 't nog steeds niet doet Caro!
Ik had bij de mijne eigenlijk helemaal niet door dat ie 't nou aan 't downloaden was. Het ging ineens heel snel, binnen een paar minuten. Alleen het herstellen van de iPhone en het terugzetten van de apps duurt lang.
Kan dus nog niet echt kijken hoe fijn het is, want ik kan nog niet zoveel doen. Die notification bar ziet er leuk uit, alleen zit de aandelen info er ook bij en daar ben ik niet in geinteresseerd. maar dat kan je vast aanpassen. Eerst maar eens alles af hebben.
Ik had bij de mijne eigenlijk helemaal niet door dat ie 't nou aan 't downloaden was. Het ging ineens heel snel, binnen een paar minuten. Alleen het herstellen van de iPhone en het terugzetten van de apps duurt lang.
Kan dus nog niet echt kijken hoe fijn het is, want ik kan nog niet zoveel doen. Die notification bar ziet er leuk uit, alleen zit de aandelen info er ook bij en daar ben ik niet in geinteresseerd. maar dat kan je vast aanpassen. Eerst maar eens alles af hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik kan het niet downloaden, heb een iphone 3G
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Bij mij duurde het ook een hele tijd voordat het gisteren lukte! Mijn vriend had 't een uur eerder al gedaan en bij hem liep het vlekkeloos maar ik kreeg telkens de 3200 foutmelding. Ik wilde ook perse die update en heb 'm nog 1x aangezet voordat we naar bed zouden gaan en ja hoor toen deed ie het! En als je er op wacht duurt het nog lang...
Maar het is gelukt en het is wel super hoor! Ik heb meteen alle apps maar eens even uitgezocht want ik had er veel te veel en 3kwart deed ik niets meer mee Nu ben ik nog steeds nieuwe dingetjes aan het ontdekken.
Maar het is gelukt en het is wel super hoor! Ik heb meteen alle apps maar eens even uitgezocht want ik had er veel te veel en 3kwart deed ik niets meer mee Nu ben ik nog steeds nieuwe dingetjes aan het ontdekken.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Zo veel nieuws is er niet, vind ik. Die notifications zijn handig, maar verder merk ik er nog niet zo veel van.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik krijg het niet voor elkaar. Hij geeft de melding dat er zich een time out van de netwerkverbinding heeft voorgedaan en ik m'n netwerkinstellingen moet controleren. Geen code, maar steeds weer deze melding. En elke keer op hetzelfde moment, ná het dowbloaden, bij het verwerken van het bestand.
En nu? Dacht, doe het 's nachts. Maar nee hoor...
En nu? Dacht, doe het 's nachts. Maar nee hoor...
Gast- Gast
Helpt ITunes opnieuw installeren misschien? Dat was bij mij het probleem.
Gast- Gast
Bij mij was het in 1x gelukt, ik was alleen een
Hoop apps kwijt. Ik kan ze nergens meer terugvinden.
Hoop apps kwijt. Ik kan ze nergens meer terugvinden.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Jolicious schreef:Dan moet je even opnieuw synchroniseren Cupcake
Wilde ik ook zeggen. Ik was er ook een paar kwijt en ik heb 'm net even opnieuw laten synchroniseren en ik heb alles weer.
Een vriend van mij is al zijn apps kwijt maar hij was zo slim om ze niet even over te zetten haha!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: