Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met.... ???

+10
Thunder
SarahKey
Darius
Susan
Leine
*Troela*
PapillonRose
Pien
Liadan
Nana
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is het met.... ??? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is het met.... ???

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 20:21

hier gaat alles nog steeds goed. Vannacht regelmatig wakker van een harde buik, maar meneertje doet het prima nu aan de ctg.
Heb dinsdag wel een klote dag gehad omdat toen duidelijk werd dat ik niet naar een ander ziekenhuid Dichterbij huis mag morgen en dat zal pas als ik geluk heb volgende week zijn.
De kleine word nu ook echt klein geschat 1360 gram maar goed het schijnt nogal moeilijk te meten zijn zonder vruchtwater. De kleine maakt trouwens genoeg vruchtwater aan, aangezien ik nog steeds behoorlijk veel verlies kan geen kwaad)
Verder probeer ik me zo positief mogelijk te houden, dan zijn mijn dagen stukken gezelliger in ieder geval.

liefs

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Susan schreef:Nou, dat zou wel lekker zijn, in elk geval een weekendje weg. Of misschien wel een lang weekendje.
Een weekendje heb ik geen moeite mee, M. slaapt wel eens een weekendje bij mijn schoonmoeder en dat gaat prima. Maar ik vind 7 dagen eigenlijk toch wel lang, en ben bang dat ik hem zo erg ga missen dat ik niet kan genieten van de vakantie. Hopelijk is dat niet het geval.

Gast
Gast

Niet twijfelen, gewoon gaan en lekker genieten, je hebt het verdiend !

Gast
Gast

Bericht  Darius wo 12 okt 2011 - 20:22

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Minneke gaat!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 20:25

Susan schreef:Nou, dat zou wel lekker zijn, in elk geval een weekendje weg. Of misschien wel een lang weekendje.

Ja, heerlijk ! Ik zou echt eens zonder mijn kinderen op vakantie willen gaan, gewoon met z'n tweeen als vriend en vriendin zonder kinderen om je heen. Lekker tijd voor elkaar, nergens naar moeten kijken, ja dat lijkt me wel wat, zo voor 1 weekje Cool

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 12 okt 2011 - 21:19

Mama_van2 schreef:

Ja, heerlijk ! Ik zou echt eens zonder mijn kinderen op vakantie willen gaan, gewoon met z'n tweeen als vriend en vriendin zonder kinderen om je heen. Lekker tijd voor elkaar, nergens naar moeten kijken, ja dat lijkt me wel wat, zo voor 1 weekje Cool

Wij gaan elk jaar met de herfstvakantie een weekendje weg en willen dit volgend jaar ook doen met ons twee.
(maar ben benieuwd of ik er ook nog zo over denk als het kind er eenmaal is Wink )

Vind het wel goed om ook tijd voor elkaar te maken.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 21:25

Haha nou op het forum zijn de geluiden een stuk positiever dan ik ze hoor lol!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 12 okt 2011 - 22:24

Niets van aantrekken en lekker genieten. Ik wens jullie heel veel plezier en tuurlijk zul je de kleine man missen. Als je dat niet doet/deed is het ook niet goed.

Mijn moeder zou dit toejuichen. Toen ik belde voor deze herfstvakantie (om te vragen of de hond bij haar mocht logeren) zei ze meteen: ja en volgend jaar het kind ook hier brengen Laughing

Yvonne: Ik vind het ook fijn om te lezen dat het goed gaat met de zwangerschap. En de vreetbuien, had ik ook rond die tijd. Naja niet echt vreetbuien maar echt honger. Groeispurt! I love you

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 12 okt 2011 - 22:34

Storm, het is heel makkelijk gezegd maar probeer die vervelende reactie's naast je neer te leggen en ga er lekker van genieten!!! Je zoon is in goede handen, hij zal het super naar zijn zin hebben en waarschijnlijk wel een beetje extra verwend worden!

Als jullie terug komen van jullie vakantie zijn jullie veel uitgeruster, relaxter en hebben jullie daarna alle tijd van de wereld om met M nog te genieten! Jullie verdienen het gewoon om heerlijk op vakantie te gaan! Veel plezier.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Thunder wo 12 okt 2011 - 23:41

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Sjonno gaat. (er waren nog veel meer meiden toendertijd in dat topic, maar ik weet echt alle namen niet meer, ik weet nog Contra, Sharon enz.)

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 23:45

Sarahkey: het gekke is dat ik bijna niks kan eten omdat ik dan zit te kokhalzen. Eet wel gewoon groente en alles maar nog dat hongergevoel. Heel raar.
Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Gast
Gast

Bericht  Sjonno do 13 okt 2011 - 2:13

Rataplan schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Sjonno gaat. (er waren nog veel meer meiden toendertijd in dat topic, maar ik weet echt alle namen niet meer, ik weet nog Contra, Sharon enz.)

Ik kom hijna nooit meer op het forum, nu wel en ik zie m'n naam hier haha.

Hier gaat het redelijk, kids doen het prima alleen ik zit zelf niet lekker in m'n vel. Ene dag gaat beter als de andere, ik werk eraan en het gaat langzaam weer wat de goede kant op!

Rick gaat volgende week 2 halve dagen oefenen op de basisschool en vanaf 2 november gaat het bassischool leventje beginnen voor hem, spannend!

Lisa zit sinds eind augustus op de Psz en daar heeft ze het goed naar haar zin! Met de kindjes gaat het dus allemaal prima!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin do 13 okt 2011 - 2:16

Storm dat zou ik ook gewoon doen als ik jou was hoor. Ik vind er niets raars aan. Je bent naast ouders toch ook gewoon vriend en vriendin, en daar moet je toch ook in investeren? Heerlijk juist, om even samen weg te gaan. Dan kan je toch andere dingen doen (uitgebreid uiteten bijvoorbeeld) dan wanneer je met een kindje weg bent. Dat zal vast ook heerlijk zijn, met z'n drietjes een weekendje weg, maar met z'n tweetjes heb je ook gewoon nodig. Gewoon doen, ik zou 't ook doen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Nana do 13 okt 2011 - 8:48

Joehoe Minneke?!?!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 18:59

Storm schreef:
Mama_van2 schreef:Wat leuk Storm. Ik kan me voorstellen dat je M. l gaan missen, maar geniet er lekker van. Echt, ik weet zeker dat het je goed zal doen, en fijn voor jullie relatie. Ik ben van mening, dat als het mogelijk is alle ouders 1 keer per jaar met elkaar op vakantie moeten gaan. Enjoy hug
Wat lief van je. smile ik heb ook wel negatieve reacties gehad hoor, en dat zet me weer aan het twijfelen, maar ik weet dat M. in hele goede handen is en hij niks te kort zal komen. Thanks smile

Heel veel plezier samen! Ben ook van mening dat je er ook soms met zijn 2en even uit 'moet'. Even echt tijd voor elkaar. EN logisch dat je M. gaat missen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:40

Wat een lieve reacties, super bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:43

Rataplan schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Sjonno gaat. (er waren nog veel meer meiden toendertijd in dat topic, maar ik weet echt alle namen niet meer, ik weet nog Contra, Sharon enz.)

ja en lindsya, petteflat, rupsie, mamarosa, meisjesmama,

Gast
Gast

Bericht  Floor do 13 okt 2011 - 20:25

Ik vroeg me af hoe het met Hazeltje is, ik weet niet of ze hier nog komt of dat iemand nog contact met haar heeft buiten het forum. Ik ben gewoon oprecht geinteresseerd omdat ze al vrij vroeg in haar zwangerschap zo ziek was en (dacht ik) daardoor niet meer kon werken.
Weet iemand hoe het met haar gezondheid is en hoe het met haar zwangerschap gaat?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey do 13 okt 2011 - 21:00

yvonne schreef:Sarahkey: het gekke is dat ik bijna niks kan eten omdat ik dan zit te kokhalzen. Eet wel gewoon groente en alles maar nog dat hongergevoel. Heel raar.
Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Dat kokhalzen herken ik ook, ik stopte dan ook met dat bewuste eten en at iets waar ik niet van moest kokhalzen. (Ik heb echt al vele rollen beschuit op en al pakken hagelslag er door heen gejaagd Laughing )
En dan net gegeten hebben en half uur later wéér honger. En geen lekkere honger maar echt trek. Komt een einde aan Wink En groente is goed, heb je iig de vitaminen binnen.
Hier gaat de zwangerschap goed! Op kokhalzen na, getsiederrie hoef maar aan poep te denken of daar ga ik al Rolling Eyes maar ben precies zwanger volgens de boekjes I love you En ik geniet volop van alle bewegingen, schopjes en duwtjes. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 do 13 okt 2011 - 21:02

Floor schreef:Ik vroeg me af hoe het met Hazeltje is, ik weet niet of ze hier nog komt of dat iemand nog contact met haar heeft buiten het forum. Ik ben gewoon oprecht geinteresseerd omdat ze al vrij vroeg in haar zwangerschap zo ziek was en (dacht ik) daardoor niet meer kon werken.
Weet iemand hoe het met haar gezondheid is en hoe het met haar zwangerschap gaat?

+1
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 23:40

joyce0606 schreef:
Floor schreef:Ik vroeg me af hoe het met Hazeltje is, ik weet niet of ze hier nog komt of dat iemand nog contact met haar heeft buiten het forum. Ik ben gewoon oprecht geinteresseerd omdat ze al vrij vroeg in haar zwangerschap zo ziek was en (dacht ik) daardoor niet meer kon werken.

+1

Hazeltje haar zwangerschap is niet makkelijk. Veel ziekenhuis in en uit vanwege haar HB die extreem laag blijft, daar krijgt ze nu wekelijk ijzer infuus voor.
Ze heeft erg veel pijn aan het SI gewricht en bekken al lijkt dat de laatste dagen wat beter te gaan. Met de baby gaat het goed, die ligt flink voor op schema en ze schatten hem met 40 weken rond de 4500/5000 gram al en ze zal ingeleid worden vanwege alle klachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 7:46

Hey meiden, ik las dat er naar mij gevraagd werd, wat leuk!

Ik kom inderdaad niet veel meer op het forum, omdat ik het erg druk heb. Ik kan het hier niet meer allemaal bijhouden en dat maakt het meteen een stuk minder leuk mee te schrijven. Maar ik kom regelmatig even spieken!

Het werken bevalt me hartstikke goed. Het is wel veel, 36 uur, en ik maak hele lange dagen (9 uur per dag). Maar mijn baan is super, ik heb hele leuke collega's en ik zie elke dag weer een nieuwe uitdaging. En ik verdien eindelijk een normaal inkomen, ook niet onbelangrijk. Waarschijnlijk gaat mijn man vanaf januari ook 36 uur werken en gaan we om de week 4 en 5 dagen werken. Dan worden de dagen minder lang en heeft hij ook een dag met de kinderen.

Met de kinderen gaat het super. Fenne is net drie geworden en heeft het heel erg naar haar zin op het KDV. Thije loopt sinds vorige week af en toe los en is een heerlijk vrolijke dreumes, die alle juffen om zijn vingertje windt. Mijn kleine Casanova I love you

Privé gaat het iets minder makkelijk door omstandigheden. Maar ik ga er vanuit dat dat weer helemaal goed komt.

Ik ga nu even verder bijlezen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Floor vr 14 okt 2011 - 7:49

Snoepy87 schreef:
joyce0606 schreef:

+1

Hazeltje haar zwangerschap is niet makkelijk. Veel ziekenhuis in en uit vanwege haar HB die extreem laag blijft, daar krijgt ze nu wekelijk ijzer infuus voor.
Ze heeft erg veel pijn aan het SI gewricht en bekken al lijkt dat de laatste dagen wat beter te gaan. Met de baby gaat het goed, die ligt flink voor op schema en ze schatten hem met 40 weken rond de 4500/5000 gram al en ze zal ingeleid worden vanwege alle klachten.

Bedankt voor de update!
Wat vervelend dat haar zwangerschap zo zwaar verloopt en dat ze erg veel pijn heeft. Gelukkig maakt de baby het wel goed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: