Hoe is het met.... ???
+10
Thunder
SarahKey
Darius
Susan
Leine
*Troela*
PapillonRose
Pien
Liadan
Nana
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe is het met.... ???
Naar welke (bijna) mama ben jij benieuwd?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Hoe is het met.... ???
Ik ben benieuwd naar Minneke. Hoe bevalt het om 4 dagen aan het werk te zijn? Hoe bevalt die combi met je gezin/ you-time/ relatie/ sociaal leven?
En is Storm al op vakantie geweest met haar vriend? Hoe is dat bevallen?
Nana- Prater
Wat lief dat je ernaar vraagt ik ben nog niet op vakantie geweest, ik vertrek aanstaande zaterdag. Ik vind het wel onwijs spannend, 7 dagen zonder onze kleine man.....Nana schreef:
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe het nu met Beegee gaat. Houd je het nog een beetje vol, hoe gaat het met jullie kleine mannetje in je buik en kom je de dagen een beetje door?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Wat lief dat je ernaar vraagt ik ben nog niet op vakantie geweest, ik vertrek aanstaande zaterdag. Ik vind het wel onwijs spannend, 7 dagen zonder onze kleine man.....Nana schreef:
Lekker vooruitzicht! Heel veel plezier! En jullie mannetje is in goede handen.
Nana- Prater
Ik ben benieuwd hoe het met Yvonne haar tweede zwangerschap gaat? Correctie, derde.. (sorry)
Verder ben ik ook benieuwd naar Jolicious, hoe het gaat?
Laatst aangepast door Pien op wo 12 okt 2011 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Bedoel je mij?Pien schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Yvonne haar tweede zwangerschap gaat?
Gast- Gast
Ja.. Heb mijn post aangepast...
Pien- Ratel
Oh dat geeft niet hoor maar ik twijfelde ff of er nog iemand was met dezelfde naam.
Op zich gaat het wel goed allemaal. Kindje groeit goed. Af en toe voel ik het bewegen. Geen bloedverlies meer gelukkig. Ik heb alleen al 4 dagen een enorm honger gevoel. Wat ik ook eet. Dat gevoel blijft. Zo erg zelfs dat ik er misselijk van word. En ik ben in 1 week 3 kg afgevallen.
Op zich gaat het wel goed allemaal. Kindje groeit goed. Af en toe voel ik het bewegen. Geen bloedverlies meer gelukkig. Ik heb alleen al 4 dagen een enorm honger gevoel. Wat ik ook eet. Dat gevoel blijft. Zo erg zelfs dat ik er misselijk van word. En ik ben in 1 week 3 kg afgevallen.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe het met BeeGee en Studiebol gaat. Is het een beetje vol te houden in het ziekenhuis? En zitten alle kleintjes nog veilig bij hun mama's in de buik? Veel sterkte allebei!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Fijn dat je in ieder geval geen bloedverlies meer hebt, wat leuk dat je de kleine nu lekker voelt!!
Vervelend dat je zo veel trek hebt, en dan toch afvallen?! Wil je eigenlijk ook het geslacht weten?
Vervelend dat je zo veel trek hebt, en dan toch afvallen?! Wil je eigenlijk ook het geslacht weten?
Pien- Ratel
Ik zit te twijfelen of ik het wel wil weten. De vorige keren wisten we het wel en dat vond ik achteraf toch wel een beetje jammer. Eigenlijk wil ik het niet weten nu maar ik ben veel te nieuwsgierig. Hangt er ook wel vanaf of ik alleen naar de echo's ga. Als mijn vriend mee gaat dan houdt hij me wel tegen omdat hij het absoluut niet wil weten. Ik vraag me af hoe het dan moet met het kamertje etc.
Gast- Gast
Yvonne, ik vind het fijn om te horen dat het al wat beter met je gaat
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik ben benieuwd hoe het met BeeGee en Studiebol gaat. Is het een beetje vol te houden in het ziekenhuis? En zitten alle kleintjes nog veilig bij hun mama's in de buik? Veel sterkte allebei!
+1
En ook benieuwd naar Pien, ivm haar emoties?
En mama_van2, hoe het met Haar! gaat.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mama1985 schreef:naar Pien, ivm haar emoties?
wat lief! het gaat hier opzich goed... het bevallingsverhaal uittypen heeft me heel erg opgelucht, dat was erg fijn. verder ben ik bezig geweest met wat foto's goed te bekijken en heb ik ook de eerste foto's kunnen bekijken, iets wat ik tot op de dag van gister niet kon. de foto's zijn namelijk zo erg om terug te zien...
gister en vandaag verjaardagen gehad dus lekker afleiding en moet zeggen dat het me goed doet om gewoon andere dingen om handen te hebben.
gister nog wel met mn schoonmoeder over mijn bevallingsverhaal gepraat, ze gaf aan hem graag te willen lezen dus komt binnenkort langs om een bakje koffie te drinken en het dan te lezen. ben heel benieuwd wat zij er van vind. helemaal omdat ze al vlagen heeft gehoord maar nooit het hele verhaal in 1keer.
morgen ga ik de laatste dingen over het hele ziekenhuistraject uittypen (van 19 juli tot en met 1 augustus) en dan afdrukken op de één of andere manier...
Pien- Ratel
Pien schreef:Mama1985 schreef:naar Pien, ivm haar emoties?
wat lief! het gaat hier opzich goed... het bevallingsverhaal uittypen heeft me heel erg opgelucht, dat was erg fijn. verder ben ik bezig geweest met wat foto's goed te bekijken en heb ik ook de eerste foto's kunnen bekijken, iets wat ik tot op de dag van gister niet kon. de foto's zijn namelijk zo erg om terug te zien...
gister en vandaag verjaardagen gehad dus lekker afleiding en moet zeggen dat het me goed doet om gewoon andere dingen om handen te hebben.
gister nog wel met mn schoonmoeder over mijn bevallingsverhaal gepraat, ze gaf aan hem graag te willen lezen dus komt binnenkort langs om een bakje koffie te drinken en het dan te lezen. ben heel benieuwd wat zij er van vind. helemaal omdat ze al vlagen heeft gehoord maar nooit het hele verhaal in 1keer.
morgen ga ik de laatste dingen over het hele ziekenhuistraject uittypen (van 19 juli tot en met 1 augustus) en dan afdrukken op de één of andere manier...
Fijn dat het je zo heeft opgelucht! En dat je weer naar de 1e foto's hebt kunnen kijken. Word het voor jou nu ook wat beter, nu je door het schrijven en foto's weer wat meer details weet? Ik was hier zelf toen heel erg mee bezig.
Lief ook van je schoonmoeder dat ze naar je toe komt voor je bevallingsverhaal te lezen. Neemt er dus ook de tijd voor. Hopelijk kan je bij haar ook je ei kwijt!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Dit vind ik een hele goede, ben ik ook benieuwd naar.PapillonRose schreef:
En mama_van2, hoe het met Haar! gaat.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Hoe het met mij gaat ? Tja, de ene dag goed en de andere dag wordt ik gek van angst en vliegt het me letterlijk naar de keel. Over het algemeen voel ik mezelf goed, ook wel sterk, deze gevoelens hebben zegmaar nog de overhand. Mijn grootste angst is op M.ara alsnog kwijt te raken tijdens of na de operatie, ze heeft altijd zo gevochten, ik hoop dat ze de operatie ook nog op kan brengen.
Gast- Gast
Ja, ofja, met 2 vrienden van ons. Heb er zin in, maar ik zie er toch ook wel tegenop om onze zoon een week niet te zien.Mama_van2 schreef:Leuk Storm, gaan jullie met z'n tweeen weg ?
Gast- Gast
Wat leuk Storm. Ik kan me voorstellen dat je M. l gaan missen, maar geniet er lekker van. Echt, ik weet zeker dat het je goed zal doen, en fijn voor jullie relatie. Ik ben van mening, dat als het mogelijk is alle ouders 1 keer per jaar met elkaar op vakantie moeten gaan. Enjoy
Gast- Gast
Nou, dat zou wel lekker zijn, in elk geval een weekendje weg. Of misschien wel een lang weekendje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat lief van je. ik heb ook wel negatieve reacties gehad hoor, en dat zet me weer aan het twijfelen, maar ik weet dat M. in hele goede handen is en hij niks te kort zal komen. ThanksMama_van2 schreef:Wat leuk Storm. Ik kan me voorstellen dat je M. l gaan missen, maar geniet er lekker van. Echt, ik weet zeker dat het je goed zal doen, en fijn voor jullie relatie. Ik ben van mening, dat als het mogelijk is alle ouders 1 keer per jaar met elkaar op vakantie moeten gaan. Enjoy
Gast- Gast
Storm schreef:Wat lief van je. ik heb ook wel negatieve reacties gehad hoor, en dat zet me weer aan het twijfelen, maar ik weet dat M. in hele goede handen is en hij niks te kort zal komen. ThanksMama_van2 schreef:Wat leuk Storm. Ik kan me voorstellen dat je M. l gaan missen, maar geniet er lekker van. Echt, ik weet zeker dat het je goed zal doen, en fijn voor jullie relatie. Ik ben van mening, dat als het mogelijk is alle ouders 1 keer per jaar met elkaar op vakantie moeten gaan. Enjoy
Mensen moeten zich niet zo overal mee bemoeien. Ga maar lekker op vakantie, je hebt het verdiend.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: