Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mannenavond / vrouwenavond

+12
Rumble
Arwyn
Caramba
minoessepoes
Merai
Sneeuwvlok
Atelier Madame
Prosecco
Susan
Melis_je
Marin
girli
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mannenavond / vrouwenavond - Pagina 2 Empty Re: Mannenavond / vrouwenavond

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 21:37

Susan schreef:
Storm schreef:Ik vind mensen die er een punt van maken dat hun vriend wel eens naar mannenavondjes gaat zeuren.
Dus nee, ik zou dat niet erg vinden. Ik heb ook wel eens een vrouwenavond met vriendinnen, als mijn vriend daar over gaat zeuren zou ik dat echt niet leuk vinden.

Ik zou er ook geen punt van maken, ik vind het hele idee van een mannenavond gewoon een beetje puberaal. Ik zie dan van die joelende jongetjes voor me een avondjr wild gaan doen buiten het gezichtsveld van moeder de vrouw.
Haha ja dat zie ik ook wel voor me hoor. Maar ach, is dat zo erg? Als man mag je toch ook wel eens een keer puberaal doen? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan zo 9 okt 2011 - 21:40

Ik moet nu denken aan die scène met die mannenavond in How To Lose A Guy In 10 Days.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rumble zo 9 okt 2011 - 21:53

Idd, dan gaat het een keer een avond over alleen maar bier, tieten en voetbal. Lekker boeiend, als zij dat leuk vinden moeten ze dat vooral lekker doen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Paper Crown zo 9 okt 2011 - 21:57

Nucia schreef:Idd, dan gaat het een keer een avond over alleen maar bier, tieten en voetbal. Lekker boeiend, als zij dat leuk vinden moeten ze dat vooral lekker doen.

Eens. Ik kan me daar gewoon echt niet druk om maken. Vind het juist heerlijk als mijn man weggaat en ik lekker alleen thuis ben,niet dat ik last van hem heb als hij er is, absoluut niet maar gewoon alleen zijn met jezelf is gewoon lekker.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lenthe zo 9 okt 2011 - 22:13

Dat ze een mannenavond met stappen willen hebben zou ik me niet druk om maken, maar ik kan het me voorstellen dat je het een beetje suf vindt dat de vrouwenavond dan moet bestaan uit een filmpje kijken.
Ik zou andere vriendinnen opbellen en zelf lekker gaan stappen.

Mijn vriend is erg van het stappen en al zijn vrienden ook. Ik ben ook nog wel erg van het stappen, maar mijn vriendinnen een stuk minder. Ik vind het dus ook niet zo leuk als mijn vriend gaat stappen en mijn vriendinnen daar geen zin in hebben.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 22:16

Ik zou het echt alleen maar leuk vinden als mijn vriend met zijn vrienen gaat stappen onder het mom van een mannenavond. Ga je gang! Hij gaat zo vaak met zijn vrienden een borrel drinken en ik met mijn vriendinnen. Is toch prima? Ik vind het ook wel eens lekker om alleen met mijn vriendinnen te zijn, net als dat ik het leuk vind om met een gemengde groep te gaan. Zolang hij niet het hele weekend alleen maar met "de mannen" weg wilt, hoor je mij niet klagen!

Maar ik snap wel dat jij er niet zo op zit te wachten suf op de bank te gaan hangen, dan zou ik gewoon andere vriendinnen bellen om te vragen of zij mee gaan stappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:25

Storm schreef:Ik vind mensen die er een punt van maken dat hun vriend wel eens naar mannenavondjes gaat zeuren.
Dus nee, ik zou dat niet erg vinden. Ik heb ook wel eens een vrouwenavond met vriendinnen, als mijn vriend daar over gaat zeuren zou ik dat echt niet leuk vinden.

Dus ik zeur? smile
Ik baal alleen dat ik niet mee kan omdat ik ook graag ga stappen. En ik baal gewoon dat er nooit iemand mee gaat als ik het vraag en nu kan het ineens wel Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:29

Mijn vriend heeft geen vriendengroep, dus mannenavonden ken ik niet, haha.. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:40

Powerbabe schreef:Ik zou het echt alleen maar leuk vinden als mijn vriend met zijn vrienen gaat stappen onder het mom van een mannenavond. Ga je gang! Hij gaat zo vaak met zijn vrienden een borrel drinken en ik met mijn vriendinnen. Is toch prima? Ik vind het ook wel eens lekker om alleen met mijn vriendinnen te zijn, net als dat ik het leuk vind om met een gemengde groep te gaan. Zolang hij niet het hele weekend alleen maar met "de mannen" weg wilt, hoor je mij niet klagen!

Maar ik snap wel dat jij er niet zo op zit te wachten suf op de bank te gaan hangen, dan zou ik gewoon andere vriendinnen bellen om te vragen of zij mee gaan stappen.

Maar soms is op de bang hangen en lekker kletsen met een fles wijn ook erg gezellig :P .. maar iedere keer op de bank neuh.. er moet wel een leuke afwisseling in zitten.

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 10 okt 2011 - 5:03

Susan schreef:

Ik zou er ook geen punt van maken, ik vind het hele idee van een mannenavond gewoon een beetje puberaal. Ik zie dan van die joelende jongetjes voor me een avondjr wild gaan doen buiten het gezichtsveld van moeder de vrouw.

Daar heb ik dan een heel ander beeld bij, ik vind het eerder puberaal om te denken dat mannenavondjes er op die manier aan toe gaan. Ik heb ook weleens vrouwenavondjes met vriendinnen, dat is gewoon anders en er worden andere dingen besproken. Dat betekent niet dat we de hele avond zitten te giechelen boven een backstreet boys poster zoals we vroeger deden.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 5:06

Merai schreef:

Daar heb ik dan een heel ander beeld bij, ik vind het eerder puberaal om te denken dat mannenavondjes er op die manier aan toe gaan.

Tja, dat kan. Ik vind mannenavond gewoon een duffe term.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 5:07

Ik begrijp mannenavonden wel. Moet ie ook lekker doen. Ik mag overigens altijd mee, maar vind dronken mannen en mannenpraat niet de ideale avond uit. Als er andere vrouwen bij zijn ga ik wel mee. Die typische vrouwenavonden die je beschrijft vind ik niets. Wel vind ik het heerlijk met een vriendin uiteten te gaan en uren te kletsen, daar zal mijn vriend vrijwillig ook niet bij gaan zitten.

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 10 okt 2011 - 5:11

Susan schreef:
Merai schreef:

Daar heb ik dan een heel ander beeld bij, ik vind het eerder puberaal om te denken dat mannenavondjes er op die manier aan toe gaan.

Tja, dat kan. Ik vind mannenavond gewoon een duffe term.

Het gaat toch om het concept, niet om de term.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 5:27

De term ja, maar ook dat 'vrouwen mogen er absoluut niet bij zijn'. Dion gaat ook wel eens iets doen met vrienden/mannelijke collega's en dat vind ik prima, daar hoef ik echt niet zo nodig bij te zitten, maar hij doet dat niet met zo'n houding van 'vrouwen mogen ABSOLUUT niet mee'.

Maar goed, we gaan er toch niet uitkomen, ik vind zo'n houding puberaal en jij vindt dat weer puberaal, prima.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muurvlindertje ma 10 okt 2011 - 5:50

Misschien ligt het aan mij, maar het klinkt mij in de oren als: het is mannenavond, er mogen geen vrouwen mee, want we willen zuipen en naar lekkere wijven kijken.

Erg puberaal dus.

Vrouwenavond klinkt mij kinderachtig en tuttig in de oren, als meiden dan elkaars haar gaan vlechten en elkaars tenen gaan lakken en intussen the Notebook kijken met een masker op. Ieeeeeehhhh!
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 6:05

Muurvlindertje schreef:Misschien ligt het aan mij, maar het klinkt mij in de oren als: het is mannenavond, er mogen geen vrouwen mee, want we willen zuipen en naar lekkere wijven kijken.

Erg puberaal dus.

Vrouwenavond klinkt mij kinderachtig en tuttig in de oren, als meiden dan elkaars haar gaan vlechten en elkaars tenen gaan lakken en intussen the Notebook kijken met een masker op. Ieeeeeehhhh!

lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:42

Birgit schreef:

Dus ik zeur? smile
Ik baal alleen dat ik niet mee kan omdat ik ook graag ga stappen. En ik baal gewoon dat er nooit iemand mee gaat als ik het vraag en nu kan het ineens wel Wink
Ik zeg niet per definitie dat jij zeurt, maar als je baalt dat je man een keer iets met vrienden gaat doen vind ik dat wel zeuren ja. Dus als dat het geval is, vind ik dat jij zeurt smile

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 7:43

Storm schreef:
Birgit schreef:

Dus ik zeur? smile
Ik zeg niet per definitie dat jij zeurt, maar als je baalt dat je man een keer iets met vrienden gaat doen vind ik dat wel zeuren ja. Dus als dat het geval is, vind ik dat jij zeurt smile

Volgens mij baalt ze niet omdat hij een mannenstapavond heeft, maar omdat de andere vrouwen niet ook een vrouwenstapavond willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:44

Het doet weleens meer wat met vrienden hoor en dat vind ik alleen maar fijn voor hem. Ik begin nu te denken dat die vrouwen gewoon nooit weg willen en daardoor die mannen ook vaak thuis willen blijven. Toch jammer laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:44

Susan schreef:
Storm schreef:
Birgit schreef:

Dus ik zeur? smile

Volgens mij baalt ze niet omdat hij een mannenstapavond heeft, maar omdat de andere vrouwen niet ook een vrouwenstapavond willen.
Dat had ik inderdaad al gelezen, en ik zei al dat ik niet Birgit persoonlijk bedoelde.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:45

Storm schreef:Dat had ik inderdaad al gelezen, en ik zei al dat ik niet Birgit persoonlijk bedoelde.

Het is goed joh, was niet echt serieus bedoeld :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:46

Birgit schreef:
Storm schreef:Dat had ik inderdaad al gelezen, en ik zei al dat ik niet Birgit persoonlijk bedoelde.

Het is goed joh, was niet echt serieus bedoeld :-)
Het kwam vrij serieus over door je smiley, en ik wilde even uitleggen wat ik ermee bedoelde. Maar het is idd al goed smile

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 10 okt 2011 - 18:29

Muurvlindertje schreef:Misschien ligt het aan mij, maar het klinkt mij in de oren als: het is mannenavond, er mogen geen vrouwen mee, want we willen zuipen en naar lekkere wijven kijken.

Erg puberaal dus.

Haha smile dat is juist precies mijn punt, als ik een avondje alleen met vrouwen heb ziet die er echt niet zo uit.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 9:54

Ik heb vandaag een uitnodiging gekregen voor een vrouwenavond, op dezelfde avond als de mannenavond.
Iemand anders heeft het initiatief genomen om ergens iets te gaan drinken, andere voorstellen zijn ook welkom.
Er hebben al 2 mensen aangegeven niet mee te gaan, ik hoop dat de andere 4 wel positief zijn.
Ik heb me al aangemeld smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: