Mannenavond / vrouwenavond
+12
Rumble
Arwyn
Caramba
minoessepoes
Merai
Sneeuwvlok
Atelier Madame
Prosecco
Susan
Melis_je
Marin
girli
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mannenavond / vrouwenavond
Sinds kort kent onze vriendengroep het fenomeen mannenavond.
Ze gaan met alle mannen stappen en de vrouwen mogen absoluut niet mee. Mijn vriend is vorige keer niet meegeweest maar gaat binnenkort wel mee.
Ik ga ook graag stappen, maar als ik het voorstel zeggen de meeste mensen nee.
De vrouwen hebben besloten dezelfde avond dan maar vrouwenavond te houden en er is voorgesteld om film te kijken bij iemand thuis. Ik vind dat een beetje suf en ga liever stappen, maar de rest is moe op vrijdagavond en heeft behoefte aan de bank. Ik baal best een beetje dat ik niet met die mannen mee kan.
Houden jouw vrienden ook soortgelijke avondjes?
Ze gaan met alle mannen stappen en de vrouwen mogen absoluut niet mee. Mijn vriend is vorige keer niet meegeweest maar gaat binnenkort wel mee.
Ik ga ook graag stappen, maar als ik het voorstel zeggen de meeste mensen nee.
De vrouwen hebben besloten dezelfde avond dan maar vrouwenavond te houden en er is voorgesteld om film te kijken bij iemand thuis. Ik vind dat een beetje suf en ga liever stappen, maar de rest is moe op vrijdagavond en heeft behoefte aan de bank. Ik baal best een beetje dat ik niet met die mannen mee kan.
Houden jouw vrienden ook soortgelijke avondjes?
Gast- Gast
Re: Mannenavond / vrouwenavond
Nee, mijn vriend vraagt eigenlijk 9 van de 10 keer of ik mee ga. Ik kies er vaak zelf voor om niet mee te gaan omdat ik gewoon echt niet 'één van de jongens' ben.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik kan met allebei goed overweg maar ik vind de meiden een beetje suf op het moment
Gast- Gast
Ik ga gewoon mee en drink de mannen er uit qua bier
Echte mannenavondjes kent m'n vriend niet, behalve misschien met z'n oude dispuut. Maar als ie met vrienden uit wil zonder mij, vind ik dat geen probleem. Ze hebben vaak een pubquiz en ik ben daar juist meer dan welkom, ze kunnen wel wat vrouwelijke inbreng gebruiken
Zou er zelf inderdaad niet zo op zitten te wachten om met die meiden dan film te gaan zitten kijken nee..
Echte mannenavondjes kent m'n vriend niet, behalve misschien met z'n oude dispuut. Maar als ie met vrienden uit wil zonder mij, vind ik dat geen probleem. Ze hebben vaak een pubquiz en ik ben daar juist meer dan welkom, ze kunnen wel wat vrouwelijke inbreng gebruiken
Zou er zelf inderdaad niet zo op zitten te wachten om met die meiden dan film te gaan zitten kijken nee..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou andere vrienden bellen en die avond toch gaan stappen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik kan het nog begrijpen als je vriendengroep oorspronkelijk uit mannen bestaat, dat je een keer gaat stappen zonder aanhang, maar als je gewoon een gemengde vriendengroep hebt vind ik het een beetje puberaal overkomen, een mannenavond.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ex deed dat maandelijks maar we gingen ook vaak met zijn allen. Ik hield ook niet van die vrouwenavonden. Echt alles werd besproken. Bah.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft een vriendengroep die voor ongeveer driekwart uit mannen en een kwart uit vrouwen bestaat.
Ik ga wel eens mee op stap/drankje doen, maar dan altijd met de mannen. De meeste meiden zijn aardig hoor, maar met de mannen heb ik meer een klik en voel ik me gewoon op mijn gemak.
Maar speciale mannen- en vrouwenavonden zijn er geloof ik niet echt.
Ik ga wel eens mee op stap/drankje doen, maar dan altijd met de mannen. De meeste meiden zijn aardig hoor, maar met de mannen heb ik meer een klik en voel ik me gewoon op mijn gemak.
Maar speciale mannen- en vrouwenavonden zijn er geloof ik niet echt.
Gast- Gast
De meeste groepen zijn toch ook apart en dan kom er aanhang bij? Mijn enige gemengde club is met homos.Susan schreef:Ik kan het nog begrijpen als je vriendengroep oorspronkelijk uit mannen bestaat, dat je een keer gaat stappen zonder aanhang, maar als je gewoon een gemengde vriendengroep hebt vind ik het een beetje puberaal overkomen, een mannenavond.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik kan het nog begrijpen als je vriendengroep oorspronkelijk uit mannen bestaat, dat je een keer gaat stappen zonder aanhang, maar als je gewoon een gemengde vriendengroep hebt vind ik het een beetje puberaal overkomen, een mannenavond.
+1. Een beetje sneu ook . Mijn man heeft dit ook eens gehad, dat hij voor een avond alleen met de mannen op stap was en dat er dan iemand was die dit elke maand wel wilde doen. Alleen met de mannen. Ik vroeg waarom ik dan bijv niet mee mocht, want ik vond het ook gezellig om mee te gaan en ik kan hartstikke goed met hen. Nee, dat mocht niet. Omdat ik een vagina had. Eh...juist Gelukkig vond mijn man dat ook wel vrij sneu
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:De meeste groepen zijn toch ook apart en dan kom er aanhang bij? Mijn enige gemengde club is met homos.Susan schreef:Ik kan het nog begrijpen als je vriendengroep oorspronkelijk uit mannen bestaat, dat je een keer gaat stappen zonder aanhang, maar als je gewoon een gemengde vriendengroep hebt vind ik het een beetje puberaal overkomen, een mannenavond.
Hoeft niet denk ik, bij mij op de middelbare school waren vrij veel gemengde vriendengroepen. In mijn studententijd zag ik het weer minder, maar daar is dat ook niet zo de gewoonte, jaarclubs en disputen en zo zijn meestal ongemengd, dat is dan toch de traditie.
Susan- Lady Post-a-lot
Het was ooit een groepje vrienden van 4 a 5 personen, in de loop de jaren zijn er wat vrienden en wat vriendinnen bij gekomen. Ik heb nooit gehoord dat ze vroeger van die avonden hadden, nu is er een vriend van ons bij wie de relatie na 10 jaar over is en nu is er behoefte aan zulke avonden. Ze zijn allemaal rond de 30 of iets ouder en ik vind het ook een beetje puberaal eigenlijk. Het gaat vooral om het zuipen, dat weet iedereen. Net of dat met ons erbij niet kan?
Mijn vriend heeft aangeboden de bob te zijn want die drinkt bijna niet en hij heeft er ook geen zin in zich vol te gooien met bier. Hij is niet de oudste van de groep maar voelt zich af en toe wel het meest volwassen.
Ze willen er iets terugkerends van maken (1x in de 2 maanden), maar ik gok dat het misschien een paar keer voor komt en het daarna weer over is.
Mijn vriend heeft aangeboden de bob te zijn want die drinkt bijna niet en hij heeft er ook geen zin in zich vol te gooien met bier. Hij is niet de oudste van de groep maar voelt zich af en toe wel het meest volwassen.
Ze willen er iets terugkerends van maken (1x in de 2 maanden), maar ik gok dat het misschien een paar keer voor komt en het daarna weer over is.
Gast- Gast
Dan zou ik het op zijn beloop laten. Ik heb wel eens een avond met vriendinnen maar meidenavond noemen we dat niet.
Gast- Gast
Mijn vriend houdt ook wel eens een "mannenavond" met zijn vrienden. Bij hun houdt dat meestal bier drinken en computerspelletjes spelen in. Ik vind het prima en hoef daar ook echt niet bij te zijn.
Maar toen ik er vanavond achter kwam dat een van de vriendinnen wel mee was geweest vandaag met hun mannending, was ik wel pissed as hell dat ze mij niet hadden gebeld.
Maar toen ik er vanavond achter kwam dat een van de vriendinnen wel mee was geweest vandaag met hun mannending, was ik wel pissed as hell dat ze mij niet hadden gebeld.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ken het wel en vind het heerlijk heb zelf regelmatig gewoon meidenavondjes waarbij we de aanhang niet meeslepen bij mn eigen vriendinnengroep. En ook mn vriend doet dit wel eens met zn vrienden, gewoon lekker pokeren of stappen met de mannen ipv altijd die zeurende meiden erbij
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kan me wel voorstellen dat die mannen dat willen, met alleen mannen is het toch anders. Ik vind een vrouwenavond op z'n tijd ook wel gezellig, even geen mannen, lekker kunnen kletsen etc. er is gewoon een andere sfeer. Voor een keertje is dat dan wel leuk
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Tot voor kort hadden ze in mijn vriends vriendengroep ook wel eens van die mannenavonden, nu is dat een beetje verwaterd. Ik vond het altijd een beetje zielige, geforceerde stoerdoenerij. Een paar van die jongens gingen zich dan ook ernom triest gedragen, één is er bijvoorbeeld een keer vreemd gegaan en een paar anderen vonden dit nog grappig ook. We hebben het hier dus over een groep eind-twintigers, begin-dertigers.
Als ik mee zou kunnen, zou ik het nog niet doen, ik houd niet van volwassen mannen die zich ineens weer als een stel pubers gaan gedragen.
Als ik mee zou kunnen, zou ik het nog niet doen, ik houd niet van volwassen mannen die zich ineens weer als een stel pubers gaan gedragen.
Gast- Gast
Sneeuwvlok schreef:Ik kan me wel voorstellen dat die mannen dat willen, met alleen mannen is het toch anders. Ik vind een vrouwenavond op z'n tijd ook wel gezellig, even geen mannen, lekker kunnen kletsen etc. er is gewoon een andere sfeer. Voor een keertje is dat dan wel leuk
+1, ik zou er verder geen punt van maken.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wij hebben ook een gemengde vriendengroep en die is niet gemengd doordat het allemaal stelletjes zijn.
Bij ons houden de jongens ook weleens mannen avond, prima als ze dat leuk vinden moeten ze dat vooral doen. Dan plannen ze dat al maanden van te voren en dan zijn ze er dus ook echt allemaal bij, vaak gaan ze eerst uit eten en dat is daar doorgaans een restaurant voor flinke stukken vlees worden geserveerd, daarna gaan ze vaak voetbal kijken in een kroeg om vervolgens flink te gaan stappen, bij het stappen voegen de meiden zich er weleens bij, of de meiden gaan ook stappen en dan komen we elkaar toevallig tegen, maar meestal niet.
Wij hebben ook weleens een avondje met de meiden en hoe gezellig het ook altijd is met de mannen erbij, als we echt alleen met de meiden zijn is het toch een andere avond, de gesprekken zijn anders, we doen andere dingen enz. Dus ik kan me in die zin ook wel voorstellen dat de mannen het af en toe leuk vinden om samen op stap te gaan en dat is toch ook prima verder.
Ik ga trouwens ook vaak genoeg alleen met de mannen stappen, dan vermaak ik me ook prima, vaak beter als met alleen meiden, maar toch kan ik me voorstellen dat de mannen het af en toe wel leuk vinden om met mannen onder elkaar op pad te gaan en dat het dan toch een wat andere avond is dan wanneer er vrouwen bij zijn.
Bij ons houden de jongens ook weleens mannen avond, prima als ze dat leuk vinden moeten ze dat vooral doen. Dan plannen ze dat al maanden van te voren en dan zijn ze er dus ook echt allemaal bij, vaak gaan ze eerst uit eten en dat is daar doorgaans een restaurant voor flinke stukken vlees worden geserveerd, daarna gaan ze vaak voetbal kijken in een kroeg om vervolgens flink te gaan stappen, bij het stappen voegen de meiden zich er weleens bij, of de meiden gaan ook stappen en dan komen we elkaar toevallig tegen, maar meestal niet.
Wij hebben ook weleens een avondje met de meiden en hoe gezellig het ook altijd is met de mannen erbij, als we echt alleen met de meiden zijn is het toch een andere avond, de gesprekken zijn anders, we doen andere dingen enz. Dus ik kan me in die zin ook wel voorstellen dat de mannen het af en toe leuk vinden om samen op stap te gaan en dat is toch ook prima verder.
Ik ga trouwens ook vaak genoeg alleen met de mannen stappen, dan vermaak ik me ook prima, vaak beter als met alleen meiden, maar toch kan ik me voorstellen dat de mannen het af en toe wel leuk vinden om met mannen onder elkaar op pad te gaan en dat het dan toch een wat andere avond is dan wanneer er vrouwen bij zijn.
Laatst aangepast door minoessepoes op zo 9 okt 2011 - 19:37; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend vraagt mij eigenlijk altijd mee, maar nu ben ik eigenlijk altijd de enige vrouw in het midden, omdat de meesten geen vriendin hebben. Ik ga lang niet altijd mee, want altijd tussen de mannen is ook niet altijd even leuk. Gister kreeg ik van beste vriend van mijn vriend te horen, wat maakt het uit dat je als enige vrouw mee bent, je hebt je mond altijd wel op de goede plek wat iedere man van de groep wel kan waarderen! Oké, weet ik dat ook weer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind mensen die er een punt van maken dat hun vriend wel eens naar mannenavondjes gaat zeuren.
Dus nee, ik zou dat niet erg vinden. Ik heb ook wel eens een vrouwenavond met vriendinnen, als mijn vriend daar over gaat zeuren zou ik dat echt niet leuk vinden.
Dus nee, ik zou dat niet erg vinden. Ik heb ook wel eens een vrouwenavond met vriendinnen, als mijn vriend daar over gaat zeuren zou ik dat echt niet leuk vinden.
Gast- Gast
De vrienden van mijn vriend hebben geen vriendin, dus als ik er niet bij ben, is het automatisch mannenavond, haha
Meestal word ik wel meegevraagd, maar als ik geen zin heb of niet kan oid, gaat m'n vriend lekker met z'n vrienden de stad in. Ik kan er niet mee zitten! Alleen soms jammer als ik wel zin heb, maar de dag erna moet werken, maar ja, daar kunnen zij niks aan doen
Meestal word ik wel meegevraagd, maar als ik geen zin heb of niet kan oid, gaat m'n vriend lekker met z'n vrienden de stad in. Ik kan er niet mee zitten! Alleen soms jammer als ik wel zin heb, maar de dag erna moet werken, maar ja, daar kunnen zij niks aan doen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik vind mensen die er een punt van maken dat hun vriend wel eens naar mannenavondjes gaat zeuren.
+1
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Storm schreef:Ik vind mensen die er een punt van maken dat hun vriend wel eens naar mannenavondjes gaat zeuren.
Ik zou er ook geen punt van maken, ik vind het hele idee van een mannenavond gewoon een beetje puberaal. Ik zie dan van die joelende jongetjes voor me een avondjr wild gaan doen buiten het gezichtsveld van moeder de vrouw.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn vriend en zijn vrienden doen dat ook 1x in de zoveel tijd. Prima heb er geen moeite mee. Ik snap het ook wel als vriendinnen mee gaan heb je toch een wat minder losse sfeer denk ik. Ik vermaak me dan wel op zo'n avond of ga zelf wat leuks doen met een vriendin, of zelf lekker thuis keutelen filmpje, maskertje wat lekkers eten en drinken erbij.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: