helpt mij aan een goede babyfoon.
+10
loesje
SarahKey
pindaatje
Coco
Tania
Spring
Fearie
PapillonRose
Pien
mauwmauw
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
helpt mij aan een goede babyfoon.
Onze babyfoon is op leven na dood,is binnen een uurtje leeg als je hem vol van de oplader afhaalt,erg onhandig dus.nu ben ik opzoek naar een niet al te duur,maar wel goede babyfoon.iemand tips welke ik het best kan kopen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: helpt mij aan een goede babyfoon.
heb je de batterij uit de bbyfoon al vervangen? Deze kan doorgeladen zijn als hij veel op het oplaadpunt staat.
Gast- Gast
Bij de Action heb ik ze gezien, voor 19,95 geloof ik, staat ook in het aanbiedingen topic.
Ik had voor (ik dacht) 85,00 een jaarabonnement op de kinderen, kreeg daar een beeldbabyfoon bij. Mijn beste aankoop ooit!
Misschien kan je eens zoeken voor zo'n soort aanbieding?
Ik had voor (ik dacht) 85,00 een jaarabonnement op de kinderen, kreeg daar een beeldbabyfoon bij. Mijn beste aankoop ooit!
Misschien kan je eens zoeken voor zo'n soort aanbieding?
Gast- Gast
nee die heb ik nog niet vervangen,ik wist niet dat ik die kon vervangen.Rejoy. schreef:heb je de batterij uit de bbyfoon al vervangen? Deze kan doorgeladen zijn als hij veel op het oplaadpunt staat.
mauwmauw- Kletskop
HEb je 2 smartphone's?!
Zo ja, dan kan je die gebruiken!! Je kunt Baby alarm downloaden en dat is in feite een Babyfoon
Zo ja, dan kan je die gebruiken!! Je kunt Baby alarm downloaden en dat is in feite een Babyfoon
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Echt? Nog nooit van gehoord! Goeie tip!Pien schreef:HEb je 2 smartphone's?!
Lijkt me ideaal op verjaardag/ visite als de kids ergens anders slapen.
Maar dan moet je niet vergeten je beltoon uit te zetten zeker?
Gast- Gast
Het werkt echt super!!!
Inderdaad wel je beltoon uitdoen bij de telefoon die bij de Baby(s) blijft.
Je stelt een telefoonnummer in en dan bij het weernemen van geluid gaat hij dat nummer bellen of smsen. Eventueel ook met foto!!
Inderdaad wel je beltoon uitdoen bij de telefoon die bij de Baby(s) blijft.
Je stelt een telefoonnummer in en dan bij het weernemen van geluid gaat hij dat nummer bellen of smsen. Eventueel ook met foto!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
De babyfoon met camera van Philips (even geen idee wat het typenummer is) vind ik ideaal. Dezelfde als waar PM het over heeft, ik had van dezelfde aanbieding gebruik gemaakt. Doet het perfect en over de batterij niks te klagen. En geen storing.
Of de Alecto DBX-89 (dacht ik, iig een eco-model), die had ik eerst en gebruikt mijn moeder nu. Prima ding, batterij gaat lang mee en stoort nooit.
Of de Alecto DBX-89 (dacht ik, iig een eco-model), die had ik eerst en gebruikt mijn moeder nu. Prima ding, batterij gaat lang mee en stoort nooit.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik heb nu ook een alecto,en wat ik op internet erover lees is dat de oplader zo kapot is,of de babyfoon niet goed opgeladen word.dus ik twijfel over een alecto.al was ik er verder wel tevreden over.
mauwmauw- Kletskop
Wij hebben een Alecto dbx 88 en zijn er erg tevreden over, soms zou ik wel graag een camerafoon willen hebben maar deze is ook goed.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
naar die dbx 88 heb ik ook zitten kijken,gaat de batterij lang mee?
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:ik heb nu ook een alecto,en wat ik op internet erover lees is dat de oplader zo kapot is,of de babyfoon niet goed opgeladen word.dus ik twijfel over een alecto.al was ik er verder wel tevreden over.
Wij hebben een Alecto en deze bevalt ons super.
De batt zijn inderdaad niet geweldig maar daar staat ie (tenminste type dbx 85) om bekend.
Je kunt er zelf sterkere oplaadbare batterijen in doen en dat werkt prima!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Wij hebben de alecto dbx 85. Werk al bijna anderhalf jaar prima. Overdag staat hij zo'n 6-8 uur aan en dat gaat altijd zonder problemen. Dus de batterij doet het hier heel goed.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
dus je kan andere oplaadbare batterijen in de babyfoon doen?dan ga ik dat eerst even bij deze proberen,lukt het niet kan ik altijd nog een nieuwe kopen,die dingen zijn redelijk aan de prijs.ik wist niet dat je zelf andere batterijen erin kon doen.
heb nu overigens de dbx 79
heb nu overigens de dbx 79
mauwmauw- Kletskop
ProudMama schreef:Bij de Action heb ik ze gezien, voor 19,95 geloof ik, staat ook in het aanbiedingen topic.
Die schijnen wel goed te zijn, en normaal rond de 80 euro geloof ik.
Wij hebben een beeldbabyfoon, al wilde ik die echt niet hebben , uiteindelijk toch gedaan ivm de slaapproblemen van mijn zoontje en die bevalt erg goed, maar is wel rond de 200 euro).
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Tania schreef:Wij hebben de alecto dbx 85. Werk al bijna anderhalf jaar prima. Overdag staat hij zo'n 6-8 uur aan en dat gaat altijd zonder problemen. Dus de batterij doet het hier heel goed.
Wij hebben ook deze babyfoon, en bij ons werkt ie totaal niet meer naar behoren.. Geluid valt regelmatig uit. (bv dochter huilt en ineens hoor je over de babyfoon niets meer, maar hoor je haar boven nog wel).
Het eerste jaar wassie goed, daarna begon het gedoe..
Ook hebben wij hem bijna altijd op de lader staan, vanaf begin af aan al, want anders issie zo leeg.
Wij zijn dus ook op zoek naar een nieuwe babyfoon, aangezien ik straks onze baby wel duidelijk wil kunnen horen. Wil graag een beeldbabyfoon.
Ook voor dochter zoeken we nog een nieuwe, wil haar ook kunnen horen als er wat is!
Dus ik lees graag even mee
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
pindaatje schreef:Tania schreef:Wij hebben de alecto dbx 85. Werk al bijna anderhalf jaar prima. Overdag staat hij zo'n 6-8 uur aan en dat gaat altijd zonder problemen. Dus de batterij doet het hier heel goed.
Wij hebben ook deze babyfoon, en bij ons werkt ie totaal niet meer naar behoren.. Geluid valt regelmatig uit. (bv dochter huilt en ineens hoor je over de babyfoon niets meer, maar hoor je haar boven nog wel).
Het eerste jaar wassie goed, daarna begon het gedoe..
Ook hebben wij hem bijna altijd op de lader staan, vanaf begin af aan al, want anders issie zo leeg.
Wij zijn dus ook op zoek naar een nieuwe babyfoon, aangezien ik straks onze baby wel duidelijk wil kunnen horen. Wil graag een beeldbabyfoon.
Ook voor dochter zoeken we nog een nieuwe, wil haar ook kunnen horen als er wat is!
Dus ik lees graag even mee
Ja ik heb net nog even gekeken of we wel echt die babyfoon hebben omdat ik er veel slechte verhalen over lees, maar ik denk dat we gewoon mazzel hebben. Ik wilde eigenlijk voor de baby nog zo een erbij kopen maar ik ga denk ik toch maar op zoek naar een andere.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben er 1 van ikea, was 19,95 met de family card.
Maar of deze goed is? Dat weten we nog niet
Maar of deze goed is? Dat weten we nog niet
wij hebben de Alecto dbx 88 en we zijn er erg tevreden mee
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Nois schreef:ProudMama schreef:Bij de Action heb ik ze gezien, voor 19,95 geloof ik, staat ook in het aanbiedingen topic.
Die schijnen wel goed te zijn, en normaal rond de 80 euro geloof ik.
Wij hebben een beeldbabyfoon, al wilde ik die echt niet hebben , uiteindelijk toch gedaan ivm de slaapproblemen van mijn zoontje en die bevalt erg goed, maar is wel rond de 200 euro).
Ik heb deze idd aangeschaft voor onze tweede spruit. En hij doet het perfect hoor. Ben er erg blij mee voor die €20!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben ook de alecto dbx88 en deze bevalt uitstekend!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb nog wel een babyfoon in de aanbieding die wij zelf niet gebruiken is met camara
http://www.vergelijk.nl/babyfoon/philips/scd_600/
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Deze heb ik, echt een superding!loesje schreef:ik heb nog wel een babyfoon in de aanbieding die wij zelf niet gebruiken is met camara
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
+1PapillonRose schreef:Deze heb ik, echt een superding!loesje schreef:ik heb nog wel een babyfoon in de aanbieding die wij zelf niet gebruiken is met camara
Alleen dan wel een stuk goedkoper en een jaarabonnement op Kinderen, maar dat was echt geluk hebben!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: