Hoe voel jij je écht op dit moment?
+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?
Op dit moment? Een beetje lamlendig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Isa"]
Je vader is ook een jatterd! Net als CKCin het andere zelfde topic! Ik had patent moeten aanvragen.
Maar onsamenhangend ben ik ook. Ik weet wat ik wil, wat ik niet wil en wat ik eventueel wil. Maar dat fluctueerd. [/quote
Haha dat klopt, hij heeft 'm gejat van m'n oom...
Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:
Nu heb ik al tig keer 'n reactie getypt en ook weer gewist, krijg 't vandaag geloof ik niet echt goed op papier haha maar wat ik wil zeggen is dat ik 't herken!
Maar je mag altijd alles tikken hoor. Ik heb het vermogen, naar eigen mening, om te filteren.
Ik vind het sowieso fijn dat iemand het herkent!
Haha nou hier viel weinig aan te filteren, zeer onsamenhangend verhaal want ik weet zelf eigenlijk niet wat ik wil zeggen... Heb écht m'n dag vandaag...
Mijn vader roept sindskort steeds; 'Wat je ook doet, alles komt goed'.
Je vader is ook een jatterd! Net als CKC
Maar onsamenhangend ben ik ook. Ik weet wat ik wil, wat ik niet wil en wat ik eventueel wil. Maar dat fluctueerd. [/quote
Haha dat klopt, hij heeft 'm gejat van m'n oom...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Isa schreef:Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:
Nu heb ik al tig keer 'n reactie getypt en ook weer gewist, krijg 't vandaag geloof ik niet echt goed op papier haha maar wat ik wil zeggen is dat ik 't herken!
Maar je mag altijd alles tikken hoor. Ik heb het vermogen, naar eigen mening, om te filteren.
Haha nou hier viel weinig aan te filteren, zeer onsamenhangend verhaal want ik weet zelf eigenlijk niet wat ik wil zeggen... Heb écht m'n dag vandaag...
Oh please.. we zijn gewoon niet erg origineel met zijn alle!
Je vader is ook een jatterd! Net als CKCin het anderezelfde topic! Ik had patent moeten aanvragen.
Maar onsamenhangend ben ik ook. Ik weet wat ik wil, wat ik niet wil en wat ik eventueel wil. Maar dat fluctueerd.
Gast- Gast
Ik heb weer een brief gekregen voor een woning.. Er zijn twee mensen voor me, dus de kans is klein, maar duim toch maar, allemaal!
Gast- Gast
Ik duim voor je mee Donnaa! Wanneer krijg je het te horen?
Ik weet de einddatum niet tot wanneer je kan reageren haha.. M`n vader maakt de brieven van de woningbouw voor me open en dan mailt hij me om welke woning het gaat zodat ik kan gaan bellen.. Meestal kan je zo`n 5 dagen reageren.. Dus dinsdag zullen ze de hoogste positieve wel bellen..CherrieLola schreef:Ik duim voor je mee Donnaa! Wanneer krijg je het te horen?
Gast- Gast
Spannend Donnaaa!
Ik mis mn vriend En heb last van mn keel, ogen en hoofd..
Ik mis mn vriend En heb last van mn keel, ogen en hoofd..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
CKC schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:
Oh please.. we zijn gewoon niet erg origineel met zijn alle!
Je vader is ook een jatterd! Net als CKCin het anderezelfde topic! Ik had patent moeten aanvragen.
Maar onsamenhangend ben ik ook. Ik weet wat ik wil, wat ik niet wil en wat ik eventueel wil. Maar dat fluctueerd.
CKC, dat geloof ik van harte!
Meis, beterschap! Ik weet niet hoe het is, maar ik denk te weten dat het allemaal sucks!
Gast- Gast
[Ohhh en mag ik dan ook direct even zeuren.. De woning zit in hetzelfde complex als waar 'vriendin' in komt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:[Ohhh en mag ik dan ook direct even zeuren.. De woning zit in hetzelfde complex als waar 'vriendin' in komt
Maar is ie mooi?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:[Ohhh en mag ik dan ook direct even zeuren.. De woning zit in hetzelfde complex als waar 'vriendin' in komt
Hmmm das dan weer wat minder... Is het wel een leuk huis verder?
Jaaa, voor de rest is het prima . Het scheelt dat de slaapkamer aan de straat kant zit.. Kan ze me in ieder geval niet vanaf de bank in de woonkamer in de gaten houden, wat voor bezoek ik krijg enzo..CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:[Ohhh en mag ik dan ook direct even zeuren.. De woning zit in hetzelfde complex als waar 'vriendin' in komt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa, voor de rest is het prima . Het scheelt dat de slaapkamer aan de straat kant zit.. Kan ze me in ieder geval niet vanaf de bank in de woonkamer in de gaten houden, wat voor bezoek ik krijg enzo..CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:[Ohhh en mag ik dan ook direct even zeuren.. De woning zit in hetzelfde complex als waar 'vriendin' in komt
Whahahaha anders moet je er tien lagen plakfolie opdoen en altijd de gordijnen dicht hebben
_Donnaa schreef:Ik heb weer een brief gekregen voor een woning.. Er zijn twee mensen voor me, dus de kans is klein, maar duim toch maar, allemaal!
Duim Duim!!
Met mij gaat het wel goed! Komt alleen niks uit handen.
Hoop dat er nog een dik pak sneeuw bij komt! Minstens nog 40 cm
Gast- Gast
Gekje schreef:
Dat mag je wensen. Tot 3 januari graag!
Gast- Gast
Klote. Ik ga zo even een topic in persoonlijk openen
Gast- Gast
Ik voel me ook klote. Eigenlijk al heel erg lang. Maar tijdens de feestdagen word ik nog wel even extra met m'n neus op de feiten gedrukt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Isa schreef:Gekje schreef:
Dat mag je wensen. Tot 3 januari graag!
Van mij mag het.. zolang mijn vliucht naar Nederland terug maar doorgaat..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lady4 schreef:Ik voel me knap belabberd.. Ik ben in een paar uurtjes tijd vreselijk verkouden geworden en ik voel me grieperig. Morgennacht ga ik de nachtdienst in, maar als ik me dan voel zoals ik me nu voel gaat dat echt niet lukken. Ik ben alleen zo slecht in me ziek melden..
De griep heeft doorgezet helaas.. Lig de hele dag al op de bank met hoofdpijn, koorts, verkouden en alles doet pijn. Nu even een beter momentje, dus even de laptop aangezet voor wat sociale contacten!
CKC, ik lees dat je eindelijk duidelijkheid hebt gekregen omtrent het wel of niet zwanger zijn en dat het is uitgemond in een miskraam. Ik wens je veel sterkte en bewonder je kracht om vooruit te kijken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Youandi schreef:Klote. Ik ga zo even een topic in persoonlijk openen
Mijn humeur is ook wat omgedraaid.. Sommige dingen doen gewoon echt pijn.
Gast- Gast
Ik voel me lui....ga me zo eerst eens aankleden.
@lady4: beterschap!
@lady4: beterschap!
Gast- Gast
Ik voel me eigenlijk prima, maar durf dat bijna niet te zeggen hier.. Ik ga er dus ook niet over uitwijden en wil iedereen die het nodig heeft een knuffel geven!
Gast- Gast
Lady4 schreef:Lady4 schreef:Ik voel me knap belabberd.. Ik ben in een paar uurtjes tijd vreselijk verkouden geworden en ik voel me grieperig. Morgennacht ga ik de nachtdienst in, maar als ik me dan voel zoals ik me nu voel gaat dat echt niet lukken. Ik ben alleen zo slecht in me ziek melden..
De griep heeft doorgezet helaas.. Lig de hele dag al op de bank met hoofdpijn, koorts, verkouden en alles doet pijn. Nu even een beter momentje, dus even de laptop aangezet voor wat sociale contacten!
CKC, ik lees dat je eindelijk duidelijkheid hebt gekregen omtrent het wel of niet zwanger zijn en dat het is uitgemond in een miskraam. Ik wens je veel sterkte en bewonder je kracht om vooruit te kijken.
+1.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Lady4 schreef:Lady4 schreef:Ik voel me knap belabberd.. Ik ben in een paar uurtjes tijd vreselijk verkouden geworden en ik voel me grieperig. Morgennacht ga ik de nachtdienst in, maar als ik me dan voel zoals ik me nu voel gaat dat echt niet lukken. Ik ben alleen zo slecht in me ziek melden..
+1.
Bedankt meiden! Ik moest de 14de naar het ziekenhuis en een week later terugkomen om bloed te prikken, al het hormoon was toegenomen, mocht ik de pillen niet slikken, maar het hormoon was juist afgenomen, en toen kreeg ik groenlicht om de pillen te slikken. Voelde wel even raar, je hoopt toch op een stijging van het hormoon maar nee, we zijn door een hel gegaan met zijn tweeen ongeveer 6-7 weken en ik was eindelijk blij dat ik wist wat er aan de hand was. Het beheerst je hele leven. Je staat ermee op, je gaat ermee naar bed, je bent er mee bezig als je doucht als je eet, als je tv kijkt, als je babies ziet.. gewoon alles. Was dus blij met de duidelijkheid. We gaan nu echt niet als een malle weer aan de slag om weer zwanger te worden. De wens is er, en de wens is er ook over 2-3-10 jaar, dus we doen het gewoon rustig aan.
Gast- Gast
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me echt dom...
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: