Hoe voel jij je écht op dit moment?
+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?
Angela_1986 schreef:
Nu heb ik al tig keer 'n reactie getypt en ook weer gewist, krijg 't vandaag geloof ik niet echt goed op papier haha maar wat ik wil zeggen is dat ik 't herken!
Maar je mag altijd alles tikken hoor. Ik heb het vermogen, naar eigen mening, om te filteren.
Ik vind het sowieso fijn dat iemand het herkent!
Gast- Gast
Storm schreef:Heel erg klote.
!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Vanmorgen leek het er wel op, maar toch weer niet. Pff ik word er gek van, weet niet of 't nou wel of niet goed komt.freakielief schreef:Ik heb wel een vermoeden waarom, is er nu een besluit genomen zeg maar? In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel!Storm schreef:Heel erg klote.
Gast- Gast
Storm schreef:Vanmorgen leek het er wel op, maar toch weer niet. Pff ik word er gek van, weet niet of 't nou wel of niet goed komt.freakielief schreef:Ik heb wel een vermoeden waarom, is er nu een besluit genomen zeg maar? In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel!Storm schreef:Heel erg klote.
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is vervelend om je klote te voelen!
Gast- Gast
Storm schreef:Vanmorgen leek het er wel op, maar toch weer niet. Pff ik word er gek van, weet niet of 't nou wel of niet goed komt.freakielief schreef:Ik heb wel een vermoeden waarom, is er nu een besluit genomen zeg maar? In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel!Storm schreef:Heel erg klote.
Oooh Storm wat rot! Nu zit je ook nog eens in de onzekerheid
Gast- Gast
Ik zit al sinds vanochtend te huilen, die onzekerheid is gewoon zo klote. Werd er maar gewoon een knoop doorgehakt denk ik soms, maar ik vind het gewoon zó eng en zo definitief dat ik het niet durf.
Gast- Gast
Jeetje, wat lijkt me dat een vreselijk machteloos gevoel. Heb je wel een beetje afleiding van je werk of vriendinnen?Storm schreef:Vanmorgen leek het er wel op, maar toch weer niet. Pff ik word er gek van, weet niet of 't nou wel of niet goed komt.
Gast- Gast
Ik voel me heel erg goed en gelukkig.. Ondanks mijn miskraam, en ondanks dat ik er letterlijk ziek van ben! Ik heb gerealiseerd dat ik er niet alleen voor sta. Er is een steun en toeverlaat in mijn leventje en dat is zo fijn. Ik heb lieve ouders, een topper als broertje en een superlief zusje. Goede baan,mooie huis en een nieuw huis in het vooruitzicht!
Ik wil de meiden hier heel veel sterkte wensen.. En er is een zinnete een soort motto die ik vaak tegen mezelf zeg:
Het komt goed, ookal komt het niet goed, zelfs dan.. komt het echt goed!
Natuurlijk geldt dit niet voor een ouder verliezen of een zieke ouder die het moeilijk heeft, maar in de meeste gevallen, komt het echt allemaal vanzelf goed, dat is het mooie van het leven!
Ik wil de meiden hier heel veel sterkte wensen.. En er is een zinnete een soort motto die ik vaak tegen mezelf zeg:
Natuurlijk geldt dit niet voor een ouder verliezen of een zieke ouder die het moeilijk heeft, maar in de meeste gevallen, komt het echt allemaal vanzelf goed, dat is het mooie van het leven!
Gast- Gast
Oh CKC, dat wist ik nog niet. Sterkte met het verlies. Wel heel fijn dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt!
Gast- Gast
Darcy schreef:Storm schreef:Vanmorgen leek het er wel op, maar toch weer niet. Pff ik word er gek van, weet niet of 't nou wel of niet goed komt.freakielief schreef:Ik heb wel een vermoeden waarom, is er nu een besluit genomen zeg maar? In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel!Storm schreef:Heel erg klote.
Oooh Storm wat rot! Nu zit je ook nog eens in de onzekerheid
Storm_ what happend?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zit al sinds vanochtend te huilen, die onzekerheid is gewoon zo klote. Werd er maar gewoon een knoop doorgehakt denk ik soms, maar ik vind het gewoon zó eng en zo definitief dat ik het niet durf.
Wat naar, het is ook alsof je op een afgrond balanceert en je wilt niet vallen maar blijven staan is ook niet veilig
Gast- Gast
freakielief schreef:Oh CKC, dat wist ik nog niet. Sterkte met het verlies. Wel heel fijn dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt!
Ik vind ongelovelijk veel steun in de woorden van mijn arts, hij zei: het vruchtje sterft 9 van de 10 x af omdat het geen gezond vruchtje is en nooit kan opgroeien tot een gezonde baby in die 9 maanden. Magic words.. ik zit er namelijk hoe gek ook niet te wachten op een ziek kindje die misschien wel zijn hele leven ongelukkig zal zijn..
Gast- Gast
CKC schreef:
Jatterd! De mijne met mijn moeder is. Het komt goed, zelfs als het niet goed komt, dan komt het goed. Dus het is praktisch identiek.
Storm: Een dikke knuffel! Was jij degene in het biechttopic? Want als ik jou zo lees en dat heb onthouden, dan komt het overeen.
Gast- Gast
Isa schreef:CKC schreef:
Jatterd! De mijne met mijn moeder is. Het komt goed, zelfs als het niet goed komt, dan komt het goed. Dus het is praktisch identiek.
Storm: Een dikke knuffel! Was jij degene in het biechttopic? Want als ik jou zo lees en dat heb onthouden, dan komt het overeen.
Jatterd, wha.. get lost! Ik gebruik dit al zo lang..
Gast- Gast
Ah lief, dankje! Maar, ik voel me niet heel erg zielig en ben ook niet boos. Ben er superrustig onder, eigenlijk.mozzarella schreef:Wat rot CKC, ik heb nog aan je gedacht. Sterkte!
Gast- Gast
Fijn dat je uit die woorden in ieder geval kracht kan putten...hopelijk word je snel weer zwanger! Of ben je dat al?CKC schreef:freakielief schreef:Oh CKC, dat wist ik nog niet. Sterkte met het verlies. Wel heel fijn dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt!
Ik vind ongelovelijk veel steun in de woorden van mijn arts, hij zei: het vruchtje sterft 9 van de 10 x af omdat het geen gezond vruchtje is en nooit kan opgroeien tot een gezonde baby in die 9 maanden. Magic words.. ik zit er namelijk hoe gek ook niet te wachten op een ziek kindje die misschien wel zijn hele leven ongelukkig zal zijn..
Laatst aangepast door Storm op di 28 dec 2010 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aan het eind komt alles goed en als het niet goed is dan is het het einde niet..CKC schreef:Isa schreef:CKC schreef:
Gast- Gast
CKC schreef:Isa schreef:CKC schreef:
Ik wil niet verdwalen.
Mijn moeder zei het ongeveer tien jaar geleden en ik geloof erin. Maar ik vond het wat vreemd om mijn woorden terug te lezen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Aan het eind komt alles goed en als het niet goed is dan is het het einde niet..CKC schreef:Isa schreef:CKC schreef:
Die las ik in de Yes vanochtend, toen ik ehmz... niet in de woonkamer zat... Vond ik ook goed!
Gast- Gast
CKC: Ja dat is ook zo, kan me voorstellen dat die wetenschap wel helpt om het een plekje te kunnen geven. In ieder geval alweer bijna een nieuw jaar en daarmee nieuwe hoop!
Gast- Gast
Klopt.. Ik ken em van Najib Amhali en had het net m`n status op Hyves gemaakt toen ik het in de Yes zag, was wel grappig..Isa schreef:_Donnaa schreef:Aan het eind komt alles goed en als het niet goed is dan is het het einde niet..CKC schreef:Isa schreef:CKC schreef:
Die las ik in de Yes vanochtend, toen ik ehmz... niet in de woonkamer zat... Vond ik ook goed!
Gast- Gast
Isa schreef:Angela_1986 schreef:
Nu heb ik al tig keer 'n reactie getypt en ook weer gewist, krijg 't vandaag geloof ik niet echt goed op papier haha maar wat ik wil zeggen is dat ik 't herken!
Maar je mag altijd alles tikken hoor. Ik heb het vermogen, naar eigen mening, om te filteren.
Haha nou hier viel weinig aan te filteren, zeer onsamenhangend verhaal want ik weet zelf eigenlijk niet wat ik wil zeggen... Heb écht m'n dag vandaag...
Mijn vader roept sindskort steeds; 'Wat je ook doet, alles komt goed'.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:
Haha nou hier viel weinig aan te filteren, zeer onsamenhangend verhaal want ik weet zelf eigenlijk niet wat ik wil zeggen... Heb écht m'n dag vandaag...
Mijn vader roept sindskort steeds; 'Wat je ook doet, alles komt goed'.
Je vader is ook een jatterd! Net als CKC
Maar onsamenhangend ben ik ook. Ik weet wat ik wil, wat ik niet wil en wat ik eventueel wil. Maar dat fluctueerd.
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me echt dom...
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: