Knarsetanden
+6
Annemie
vickie
L!ND@
ekjir@M
mauwmauw
PapillonRose
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knarsetanden
Doen jullie kindjes dat ook? Sinds A. boven en onder tandjes heeft doet ze het regelmatig. En wat een naar geluid, brrrr! Ik vind het net zo naar klinken als met je nagels over een krijtbord gaan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Knarsetanden
Oh gadver! Wat vind ik dat verschrikkelijk
Joey doet het heeeeeel soms, maar als hij het doet, is het wel zo een half uur achter elkaar!
Joey doet het heeeeeel soms, maar als hij het doet, is het wel zo een half uur achter elkaar!
Gast- Gast
hier nog 1 die het regelmatig doet,met als gevolg dat hij nu de bijnaam knarssie heeft.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
J. heeft nog geen boventanden maar ik krijg de rillingen al over m´n rug als ik er bij nadenk...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Klinkt bekend, vreselijk!! Maar...het gaat over ;-)
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
hier ook eentje die dit veel doet mijn zoontje is bijna 10 maanden en ik maakte me er al zorgen om.Maar dit is dus ook weer een fase?En het gaat vanzelf weer over.Ik ben bang dat hij zijn tandjes zo beschadigd.
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
L!ND@ schreef:Klinkt bekend, vreselijk!! Maar...het gaat over ;-)
Ja? Vanaf wanneer dan? Ik doe het namelijk nog steeds... Van kleins af aan al. Haha
Gast- Gast
Zusje schreef:L!ND@ schreef:Klinkt bekend, vreselijk!! Maar...het gaat over ;-)
Ja? Vanaf wanneer dan? Ik doe het namelijk nog steeds... Van kleins af aan al. Haha
Tja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mijn zoontje deed dat ook, maar nu niet meer, hij heeft het wel een poosje gedaan.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
mijn zoontje doet dat ook.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Gelukkig was het hier na 2 dagen over, nadat ze boven 2 tandjes had. De rillingen lopen weer over mijn lijf, bij de gedachte alleen al!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Nog meer tandenknarsers dus, zo te lezen. Wat een geluid hè?
Hopelijk is het inderdaad een fase en zal A. niet een van de uitzonderingen zijn die het altijd blijft doen
Ze doet het gelukkig ook niet de hele dag, maar als ze het eenmaal doet dan doet ze het best een tijdje achter elkaar. Brrrr!
Hopelijk is het inderdaad een fase en zal A. niet een van de uitzonderingen zijn die het altijd blijft doen
Ze doet het gelukkig ook niet de hele dag, maar als ze het eenmaal doet dan doet ze het best een tijdje achter elkaar. Brrrr!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
hier nog 1 die er ook wat van kan... Krijg dr helemaal de kriebels van. Probeer er dan maar af te leiden en wat te gaan doen zodat ze ophoud hahaha
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ja hier heeft hij het ook een tijdje gedaan toen hij tandjes had gekregen. Maar het gaat bij de meeste kindjes na een tijdje weer over.
Gast- Gast
Heel herkenbaar! Mijn dochtertje heeft dit ook een tijdje gedaan, echt een vreselijk geluid en je doet er helemaal niets aan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: