Rugby - Kwijltip!
+5
TNMN
Lady Starstruck
Oasis
Marin
SoGood
9 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rugby - Kwijltip!
Sogood schreef:Zijn lichaam is zeker niet verkeerd!Maar ook weer niet zo lekker als de gemiddelde rugbyspeler...
Het is hier al genoeg gezegd natuurlijk maar in een relatie moet je wel alles eerlijk kunnen bespreken met elkaar. Heb je al aangegeven hoe jij je hier over voelt? Hij mag jouw gevoelens natuurlijk niet zomaar negeren!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik wordt er niet warm of koud van eerlijk gezegd
Ah, ik ben dus niet de enige. Ik vind het net iets te gespierd allemaal.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Theedoosje schreef:Ik wordt er niet warm of koud van eerlijk gezegd
Ah, ik ben dus niet de enige. Ik vind het net iets te gespierd allemaal.
Als ze al die spieren aanspannen vind ik dat ook niet mooi hoor, maar zo'n lekkere brede vent? Echt wel .
Gast- Gast
Zusje schreef:Princess schreef:Rugbymannen
In Engeland keek ik vaak rugby met de mannen van het uni-team. Zo jammer dat die zo klein waren!
In Nederland ga ik nog best regelmatig naar de pub om wedstrijden te kijken.
Wat leuk! Jammer dat ik dan ws met mijn ex zit als ik dat zou doen haha dus ik laat het maar...
Ah dat is balen! Ga anders ook een keer in de pub in rotterdam kijken, daar kijk ik rugby!
Gast- Gast
Princess schreef:Zusje schreef:Princess schreef:Rugbymannen
In Engeland keek ik vaak rugby met de mannen van het uni-team. Zo jammer dat die zo klein waren!
In Nederland ga ik nog best regelmatig naar de pub om wedstrijden te kijken.
Wat leuk! Jammer dat ik dan ws met mijn ex zit als ik dat zou doen haha dus ik laat het maar...
Ah dat is balen! Ga anders ook een keer in de pub in rotterdam kijken, daar kijk ik rugby!
Ja leuk . Moet je maar eens aangeven als je gaat als Ierland speelt .
Gast- Gast
Oh my!! Ik word helemaal stil van de foto's
Lekkkkkeer!
Lekkkkkeer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zusje schreef:Princess schreef:Zusje schreef:
Ja leuk . Moet je maar eens aangeven als je gaat als Ierland speelt .
Leuk, doe ik zeker!
Gast- Gast
Leuk topic voor de saaie zondag ;)haha
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha... laat ik afgelopen nacht nou net in de kroeg hebben gezeten met een Zuid-Afrikaanse en Nederlandse rugbyspeler
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ook niet, maar dat komt meer door hun koppen, die lichamen daar kan ik wel naar kijkenTheedoosje schreef:Ik wordt er niet warm of koud van eerlijk gezegd
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik typte de hit "rugbyplayers long hair"op Google. En er kwam me toch een holbewoner voorbij
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Oooh wow ik krijg het hier ook warm van!!! Niet van mezelf gedacht whahaha.
Alleen kijk ik er van op dat die kerels allemaal zo (met elkaar) willen poseren. Zou mijn man gay vinden (maar die heeft ook niet zo'n lichaam, zou t dat zijn?) .
Alleen kijk ik er van op dat die kerels allemaal zo (met elkaar) willen poseren. Zou mijn man gay vinden (maar die heeft ook niet zo'n lichaam, zou t dat zijn?) .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik wil een Ierse vriend, had ik dat al gezegd?
Ik ook, had een vriend gevraagd of hij een ginger met brains mee terug wilde nemen, kreeg ik een pakketje met 6 blikken Brains-bier, een gemberwortel en een gingerbread-superman
Gast- Gast
Haha beetje jammer Dijn! Ik zeg; Forumtrip naar Ierland, is dat weleens gedaan?
Gast- Gast
Ooooh mag ik mee ?
Wat een geweldig topic . Waar kan ik die kalender krijgen?
Wat een geweldig topic . Waar kan ik die kalender krijgen?
Gast- Gast
Zusje schreef:Tuurlijk June! Die kalender gaan we dan daar kopen .
Mag het vandaag en dat al mijn deadlines en tentamens dan verschoven worden ? Of dat mijn tentamen dan over die kalender gaat ?
Gast- Gast
Ik begrijp je niet maar heb ook al aardig wat op... Ik begin aankomende maand met een nieuwe bqan dus kan sowieso pas over een maand ofzo een datum prikken maar ik ben voor en wil het best regelen .
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: