neuspeuteren
+2
Dolphinne
Lientje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
neuspeuteren
Hey hallo,
ik heb een klein probleempje, m'n zoontje van 3 jaar zit sindskort steeds in z'n neus te peuteren.... Ik vind dit niet zo'n smakelijk gezicht en wil het hem graag afleren, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken... Ik heb hem al uitgelegd dat het niet zo fris is om te doen, maar hij blijft het doen en boos worden werkt ook niet, dus vandaar dat ik er even een topic voor open!
Tips zijn welkom!
ik heb een klein probleempje, m'n zoontje van 3 jaar zit sindskort steeds in z'n neus te peuteren.... Ik vind dit niet zo'n smakelijk gezicht en wil het hem graag afleren, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken... Ik heb hem al uitgelegd dat het niet zo fris is om te doen, maar hij blijft het doen en boos worden werkt ook niet, dus vandaar dat ik er even een topic voor open!
Tips zijn welkom!
Lientje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Re: neuspeuteren
Hier doet mijn zoontje precies hetzelfde. Heb ok niet echt tips voor je. Als ik het zie zeg ik er wat van en ik hoop dat hij hey vanzelf niet meer gaat doen. Hij weet ondertussen best dat het eigenlijk niet mag.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
hahah succes! Neuspeuteren vinden ze heerlijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Je moet niet alleen zeggen wat niet mag, maar ook wat hij wel mag doen. Bv: Ik zou proberen te zeggen dat het niet netjes is en dat hij beter een doekje kan gebruiken.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou zeggen dat hij best mag neuspeuteren, maar dan op de wc.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor de tips!
Het doekje hebben we al geprobeerd, maar dat werkte niet.
De tip van op de wc is wel een goede, die gaan we eens proberen!
Het doekje hebben we al geprobeerd, maar dat werkte niet.
De tip van op de wc is wel een goede, die gaan we eens proberen!
Lientje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
De wc lijkt me nu net niet zo'n goede plek ervoor, want dan ga je met die vieze wc-handjes in je neus zitten. Maar misschien is dat onzin hoor, ik weet het niet.
Ik heb als kind ook geleerd om alleen in mn neus te peuteren als niemand het kon zien (maar dan eerder op mn kamer ofzo). Als ik alleen was ging ik dus loos
Ik heb als kind ook geleerd om alleen in mn neus te peuteren als niemand het kon zien (maar dan eerder op mn kamer ofzo). Als ik alleen was ging ik dus loos
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: