Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer pyama

+16
koNijntje
teletascha
Happydobby
mauwmauw
PiP
chipa
Smaragdje
Susan
Flip Fluitketel
Theezakje13
sheila123
Limburg85
Tania
Pussycat
Steep
Fearie
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer pyama  - Pagina 2 Empty Re: Wanneer pyama

Bericht  Tania do 6 okt 2011 - 23:47

Ik vond het niet veel gedoe. Hij moest toch verschoond worden dus z'n broekje was dan al uit. Dus daarvoor in de plaats kwam dan een pyjamabroekje en dan was het alleen nog maar het truitje verwisselen. Romper veriwsselde ik 'sochtends na het badje/douchen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Annie24 do 6 okt 2011 - 23:53

Y. heeft een pyama aan vanaf dat hij in maatje 62 zit. Dit was met ongeveer 3,5 maand pas.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby do 6 okt 2011 - 23:57

loesje schreef:voor de mama die al vroeg zijn begonnen met pyjama's vinden jullie dan geen gedoe hem zo vaak al te moeten verschonen en dan ook savonds nog een keer een pyjamaatje aan.

Nee, hij is zo uitgekleed, ik doe het met verschonen, nu heeft M. een newborn pakje aan dus vanavond gaat hij daarme naar bed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 23:57

Hier hebben de jongste 2 nog steeds geen pyjama aan. Nu ze fruit en groente krijgen zijn ze wel sneller vies, de kleertjes, dus ik denk dat ik maar ga beginnen met pyjama's nu. Al scheelt het wel weer tijd zo, haha! maar ja, eens moeten we er toch aan geloven!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:35

Voor de nacht vanaf maat 68 of zo.

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 7 okt 2011 - 0:49

in principe slaapt ze gewoon in haar kleding. tenzij ze een spijkerbroekje of spijkerrokje aan heeft. in het geval van een spijkerbroekje krijgt ze een pyama broekje of joggingbroekje aan, in het geval van het rokje, gaat die gewoon uit bij elk slaapje en heeft ze haar legging nog aan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  duckie vr 7 okt 2011 - 1:45

Pien schreef:in principe slaapt ze gewoon in haar kleding. tenzij ze een spijkerbroekje of spijkerrokje aan heeft. in het geval van een spijkerbroekje krijgt ze een pyama broekje of joggingbroekje aan, in het geval van het rokje, gaat die gewoon uit bij elk slaapje en heeft ze haar legging nog aan.

+1 zo deden wij het ook en vanaf een maand of 3 kreeg ze echt voor de nacht een pyama aan
en nu nog steeds alleen voor de nacht de pyama aan en overdag trek ik gewoon haar broekje of rokje uit en dan in de slaapzoak
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 5:53

Susan schreef:Ik heb vanaf het begin pyjama's gebruikt. Toen ze net geboren waren trok ik ze niet voor ieder slaapje een pyjama aan, maar wel voor de nacht.

Ik ook.....
Tenminste bij C.iske na een week omdat ik toen weg moest uit het ziekenhuis. Mijn moeder raadde me toen aan hem s' avonds voor ik wegging een pyjamaatje aan te trekken en naar bed te brengen zodat ik er misschien minder moeite mee zou hebben hem achter te laten.

J.anneman deed ik twee dagen na zijn geboorte al een pyjamaatje aan.

Hier gaan ze elke dag in bad en daarna krijgen ze gewoon allebei hn pyjama aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:38

Happydobby schreef:
Ook een tuinbroek van stof met een shirt van een tante gekregen. Die gebruik ik dus ook als pyama.
Is dat geen pyama dan? Ik heb van een tante ook een tshirtje met een stoffen tuinbroek gekregen, maar volgens mij is dat een pyama. Hij is in maat 68 dus dat duurt nog effe.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: