nav,wanneer met je kindje naar sinterklaas?
+7
Susan
Filoria
Flower_L
mauwmauw
Liadan
Printje
duckie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: nav,wanneer met je kindje naar sinterklaas?
Wij gaan ook elk jaar naar de intocht in het dorp waar mijn ouders wonen. Dat is ook een klein dorpje en dus niet zo massaal. Ik denk dat ik het ook niet zou zien zitten om naar de intocht in de stad te gaan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
moet eerst even uitvinden op welke datum hij in onze stad komt en dan ga ik daarna bedenken of we kunnen, of D. goed te pas is en of het niet te koud is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ga denk ik dit jaar voor het eerst. Vorig jaar was ze bijna 4 weken, dus dat werd 'm niet. Dit jaar wil ik wel gaan. Alleen dan denk ik niet dat ik naar een plaats heel dichtbij ga, daar komt 'ie namelijk aan voor de tv. Dat lijkt me iets te massaal worden, hier waar ik woon is het volgens mij ook aardig druk. Maar dat hoort er bij natuurlijk.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk dat ik dit jaar wel ga met N., maar wacht ook nog even het weer af! Heb weinig zin om langs de haven in de volle wind te verkleumen van de kou! Als ik ga doe ik het ook niet zozeer voor N., maar meer voor mezelf. Ben vanaf mijn eerste jaar tot twee jaar geleden elk jaar geweest, elk jaar dezelfde plaats, op hetzelfde stukje van de brug en met dezelfde mensen (vriendengroep van mijn vader). Afgelopen twee jaar ben ik niet geweest, vind dat toch wel jammer. Wil de traditie een beetje in ere houden en dit met N. ook gaan doen. En daarna thuis lekker thuis voor de kachel opwarmen, theetje erbij en de (opgenomen) 'echte' intocht van Sinterklaas op tv kijken!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Vorig jaar was mijn dochter 9 maanden en zijn we niet gegaan.... dit jaar gaan we er wel heen. Ik ben benieuwd wat ze ervan vind... Ga nog wel even ergens een pietenpetje scoren
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer kon jou kindje
» Wanneer 2e kindje?
» Wanneer kon jou kindje...
» Wanneer tweede kindje?
» vanaf wanneer zat je kindje in.....
» Wanneer 2e kindje?