verjaardagskroon
+4
snoezel
Summerlovin
loesje
Teddyaapje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
verjaardagskroon
Maken jullie een kroon als jullie kindje jarig is? Ik heb er vanmiddag eentje geknutseld...ben benieuwd of T. om ook op en heel laat op de grote dag!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: verjaardagskroon
1 gokje denk dat hij hem binnen een minuut kapot scheurt. dus gelijk een foto maken als je hem opzet:D
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Het is een beetje een onduidelijke foto, maar ik had dit hoedje op, op mijn eerste verjaardag. Ik heb er niet aangezeten .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ze hadden op het KDV een verjaardagsmuts voor L gemaakt. Ook thuis hebben wij deze opgezet. Ze bleef er heel netjes vanaf!!!!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik heb er destijds 1 gemaakt voor l. hij liet m keurig op...was schattig gezicht
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik had ook een verjaardagsmuts gemaakt voor N. Ze heeft hem alleen niet lang op gehad
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier hetzelfde verhaal.snoezel schreef:Ze hadden op het KDV een verjaardagsmuts voor L gemaakt. Ook thuis hebben wij deze opgezet. Ze bleef er heel netjes vanaf!!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Heel saai, maar ook hier hetzelfde verhaal, zal eens een foto opzoeken.L!ND@ schreef:Hier hetzelfde verhaal.snoezel schreef:Ze hadden op het KDV een verjaardagsmuts voor L gemaakt. Ook thuis hebben wij deze opgezet. Ze bleef er heel netjes vanaf!!!!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
loesje schreef:1 gokje denk dat hij hem binnen een minuut kapot scheurt. dus gelijk een foto maken als je hem opzet:D
Daar ben ik idd ook bang voor! Toen ik hem wilde passen werd hij al bijna aan gort gescheurd...ik maak denk ik een foto vóórdat hij op gaat haha.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:loesje schreef:1 gokje denk dat hij hem binnen een minuut kapot scheurt. dus gelijk een foto maken als je hem opzet:D
Daar ben ik idd ook bang voor! Toen ik hem wilde passen werd hij al bijna aan gort gescheurd...ik maak denk ik een foto vóórdat hij op gaat haha.
Dat hadden wij ook gedaan, voor het geval dat! Maar hij was zo onder de indruk van de slingers in de kamer, zijn taartje en de cadeau's...dat hij de kroon vergat.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: