Goedemorgen!
+5
Pompoen
Lotus
Caramba
_DoI
norah
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen!
ja zeker maar is voor mij een hele spannende dag eerste werkdag op nieuwe werk leuk maar spannend jullie nog leuke plannen vandaag?
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
norah schreef:ja zeker maar is voor mij een hele spannende dag eerste werkdag op nieuwe werk leuk maar spannend jullie nog leuke plannen vandaag?
Dat is zeker spannend! Heel veel succes vandaag! Laat je nog even weten hoe het was?
Ik ga zo zwemmen om 7 uur, daarna een was draaien, wat opruimen, de afwas doen, mijn administratie wegwerken, een afspraak maken met mijn nieuwe werkgever om de papieren in te leveren en dan even richting de stad om iets te kopen dat ik nodig heb deze week. Zit te denken om vanavond naar de bioscoop te gaan. Genoeg te doen maar gelukkig hoeft niks .
Gast- Gast
Ik heb erg veel zin in vandaag. Over twee uur vertrek ik richting Stockholm om mijn broer van 't vliegveld op te halen. Hij blijft tot vrijdag :-)
Fijne dag Zusje en Norah!
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Heb lekker geslapen. Moet straks naar mijn werk en dan vanmiddag weer bij de kindjes.
Voor de rest niet zoveel doen vandaag.
Fijne dag iedereen.
Heb lekker geslapen. Moet straks naar mijn werk en dan vanmiddag weer bij de kindjes.
Voor de rest niet zoveel doen vandaag.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen,
Ik heb weer niet zo lekker geslapen, helaas. En opstaan in het donker vind ik nog steeds geen pretje, merk ik. Maar genoeg geklaag. Ik ga zo naar mijn psychiater, daarna een overleg met de cliëntenraad. Even thuis was ophangen en wat eten en waarschijnlijk nog stukken doorlezen en dan vanmiddag nog een overleg met de CR. Heel misschien ga ik daarna nog even langs ZieZo, maar dat hangt er een beetje vanaf hoeveel energie ik dan nog heb.
Fijne dag allemaal!
Ik heb weer niet zo lekker geslapen, helaas. En opstaan in het donker vind ik nog steeds geen pretje, merk ik. Maar genoeg geklaag. Ik ga zo naar mijn psychiater, daarna een overleg met de cliëntenraad. Even thuis was ophangen en wat eten en waarschijnlijk nog stukken doorlezen en dan vanmiddag nog een overleg met de CR. Heel misschien ga ik daarna nog even langs ZieZo, maar dat hangt er een beetje vanaf hoeveel energie ik dan nog heb.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen gelukkig, alleen jammer dat ik nog steeds keelpijn heb. Zo even naar de tandarts, heb helaas een gaatje. Daarna werken tot 16:45.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen gelukkig, alleen jammer dat ik nog steeds keelpijn heb. Zo even naar de tandarts, heb helaas een gaatje. Daarna werken tot 16:45.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
_DoI schreef:Ik heb erg veel zin in vandaag. Over twee uur vertrek ik richting Stockholm om mijn broer van 't vliegveld op te halen. Hij blijft tot vrijdag :-)
Ah leuk zeg! Geniet ervan!
Lotus schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Succes vandaag! Wat is ZieZo?
Amazzonia schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Oh nu je het zegt, ik moet met mijn moeder naar de tandarts. Ze vind het nogal eng want ze gaan tanden trekken dus ik ga meer mee voor steun. Zo ff bellen hoe laat haar afspraak is. Succes jij ook! Ik heb trouwens ook keelpijn, bah, volgens mij ga ik strontverkouden worden. Net maar ff een strepsil genomen. Klaar met zwemmen, ik voel me nu al productief vandaag haha .
Iedereen een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
wij hebben een beroerde nacht gehad. Weet niet wat het was maar we hebben allebei geen oog dicht gedaan zonder hele duidelijke reden. Bah!
Mijn moeder komt zo een uurtje langs voordat ze bij mijn oma langs gaat om hun kat op te halen. Mijn ouders wonen 45 minuten rijden bij ons vandaan maar mijn oma woont een stuk dichterbij dus dat is voor mijn moeder dan wel handig te combineren.
Daarna heb ik fysiotherapie voor het eerst weer na mijn maand vakantie dus ik ben heel benieuwd hoe ik er voor sta. Ik heb veel gefietst maar de oefeningen zullen leren of ik voor of achteruit ben gegaan in spierkracht.
Verder wil ik vandaag het laatste deel van mijn blog afschrijven over Venetië en een start maken met foto's uitzoeken en bewerken voor het foto-album wat ik van deze reis wil gaan maken.
Oh en verder met de was... Ik heb echt zo veel plannen, echt gek, ik ben thuis en toch heb ik het zo enorm druk voor mijn gevoel!
wij hebben een beroerde nacht gehad. Weet niet wat het was maar we hebben allebei geen oog dicht gedaan zonder hele duidelijke reden. Bah!
Mijn moeder komt zo een uurtje langs voordat ze bij mijn oma langs gaat om hun kat op te halen. Mijn ouders wonen 45 minuten rijden bij ons vandaan maar mijn oma woont een stuk dichterbij dus dat is voor mijn moeder dan wel handig te combineren.
Daarna heb ik fysiotherapie voor het eerst weer na mijn maand vakantie dus ik ben heel benieuwd hoe ik er voor sta. Ik heb veel gefietst maar de oefeningen zullen leren of ik voor of achteruit ben gegaan in spierkracht.
Verder wil ik vandaag het laatste deel van mijn blog afschrijven over Venetië en een start maken met foto's uitzoeken en bewerken voor het foto-album wat ik van deze reis wil gaan maken.
Oh en verder met de was... Ik heb echt zo veel plannen, echt gek, ik ben thuis en toch heb ik het zo enorm druk voor mijn gevoel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goeiemorgen
Heb weer een slechte nacht gehad. Dus ik ben best moe. Heb mijn lieve hondje al helemaal vertroeteld en hij zit nu lekker te snoepen Om half 12 heb ik zangles en daarna niet echt plannen. Hopelijk ff met mijn beste vriendin de deur uit, want zit heel de tijd mijn mail te checken of ik de uitslag van mijn examen al binnen heb!
Have a nice day!
Heb weer een slechte nacht gehad. Dus ik ben best moe. Heb mijn lieve hondje al helemaal vertroeteld en hij zit nu lekker te snoepen Om half 12 heb ik zangles en daarna niet echt plannen. Hopelijk ff met mijn beste vriendin de deur uit, want zit heel de tijd mijn mail te checken of ik de uitslag van mijn examen al binnen heb!
Have a nice day!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
Ik had heel veel zin in vandaag, want ik zou vanmiddag mijn allereerste zangles hebben en daarna repetitie van koor. Maar helaas, de docente is ziek, dus nu gaat het allebei niet door
Maar gelukkig ga ik vanavond nog wel met een paar vriendinnen eten, dat moest anders even snel tussen zangles en koor door, nu hebben we lekker alle tijd En daarna heb ik ook nog een verjaardagsborrel, gezellig dus!
Fijne dag allemaal!
Ik had heel veel zin in vandaag, want ik zou vanmiddag mijn allereerste zangles hebben en daarna repetitie van koor. Maar helaas, de docente is ziek, dus nu gaat het allebei niet door
Maar gelukkig ga ik vanavond nog wel met een paar vriendinnen eten, dat moest anders even snel tussen zangles en koor door, nu hebben we lekker alle tijd En daarna heb ik ook nog een verjaardagsborrel, gezellig dus!
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Moring!
Ik ga vandaag voor het eerst voor de klas staan. Ben zeer benieuwd.
Fijne dag!
Ik ga vandaag voor het eerst voor de klas staan. Ben zeer benieuwd.
Fijne dag!
Gast- Gast
Suus schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Jammer zeg! Op wat voor soort koor zit je?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik zit bij een popkoor, vind het heerlijk om te zingen! En altijd jammer als er een les uitvalt.
Suus- Lady Post-a-lot
Wat leuk! Ik zing bij een pop & rockkoor, ik vind het ook echt geweldig. Ik heb net 4 x gemist omdat ik weg was. Heb het echt enorm gemist! Dus ja ik snap precies wat je bedoeld!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat leuk! Ik kom hier steeds meer mensen tegen die bij een koor zingen En als je vier keer gemist hebt, kan ik me voorstellen dat je het enorm gemist hebt (haha, stomme zin). Ik vond de zomervakantie ook veel te lang duren, een week of 8 geen koor!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben nu aan het werk. Vandaag is een spannende dag voor mij en mijn vriend, want we gaan vanmiddag de verkoopakte van ons appartement tekenen. Als de koper de financiering rondkrijgt, dan is ons appartement officieel verkocht
Daar zijn we echt heel erg blij mee, want er staan er nog 11 van deze te koop en die van ons staat pas 6 weken te koop. Bovendien hebben we het nog voor een redelijke prijs kunnen verkopen.
Daar zijn we echt heel erg blij mee, want er staan er nog 11 van deze te koop en die van ons staat pas 6 weken te koop. Bovendien hebben we het nog voor een redelijke prijs kunnen verkopen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ja wij hadden ook 8 weken geen koor. Toen ben ik 1 x geweest en toen ging ik weg...bluh dat vond ik echt niet zo geslaagd, maar om nou niet weg te gaan vanwege koor is ook weer zowat...
Ik heb wel op vakantie de liedjes geoefend want we hebben a.s. zondag een optreden. Ik heb dus net de generale afgelopen maandagavond nog mee kunnen pakken.
Haha volgens mij had ik de hele avond een enorme grijns op mijn gezicht, vond het zo fijn om weer te zingen!
Ik ken eigenlijk niemand van mijn leeftijd die bij een koor zit, wel iemand die bij een popkoor gezeten heeft maar nu niet meer. En het is nog wel zo leuk!
Ik heb wel op vakantie de liedjes geoefend want we hebben a.s. zondag een optreden. Ik heb dus net de generale afgelopen maandagavond nog mee kunnen pakken.
Haha volgens mij had ik de hele avond een enorme grijns op mijn gezicht, vond het zo fijn om weer te zingen!
Ik ken eigenlijk niemand van mijn leeftijd die bij een koor zit, wel iemand die bij een popkoor gezeten heeft maar nu niet meer. En het is nog wel zo leuk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb er nog twee ontdekt hier op het forum
En bij ons op het koor mag iedereen lid worden, maar het zijn toch voornamelijk twintigers en dertigers, erg gezellig
En bij ons op het koor mag iedereen lid worden, maar het zijn toch voornamelijk twintigers en dertigers, erg gezellig
Suus- Lady Post-a-lot
Bij ons mag ook iedereen lid worden maar bij ons zitten er mensen van allerlei verschillende leeftijden op. Maar dat maakt het niet minder gezellig hoor, we hebben een hoop lol met z'n allen.
Ons koor is bezig met een enorme groeispurt (toen ik er op kwam in februari waren er 35 leden), we waren gisterenavond met ongeveer 70 man! Dus dan zitten er altijd wel mensen bij met wie het klikt (en ook altijd mensen met wie het minder klikt). En er zijn ook gewoon een hoop mensen van mijn leeftijd trouwens.
Ik kijk altijd de hele week uit naar de maandagavond en mis eigenlijk nooit behalve dus als ik echt weg ben.
Ons koor is bezig met een enorme groeispurt (toen ik er op kwam in februari waren er 35 leden), we waren gisterenavond met ongeveer 70 man! Dus dan zitten er altijd wel mensen bij met wie het klikt (en ook altijd mensen met wie het minder klikt). En er zijn ook gewoon een hoop mensen van mijn leeftijd trouwens.
Ik kijk altijd de hele week uit naar de maandagavond en mis eigenlijk nooit behalve dus als ik echt weg ben.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wow, wat een groot koor! Wij zijn maar heel klein, 15 tot 20 mensen (weet het niet precies, er zijn net een paar nieuwe mensen bij gekomen). We gaan na koor altijd nog even met een groepje borrelen, dat gaat vanavond dus gelukkig wel door
Suus- Lady Post-a-lot
goedemorgen
Ik heb beroerd geslapen lig alleen maar te denken.
ik moet zo werken even wat afleiding, heb thuis al gepoetst en de was gedaan
fijne dag allemaal
Ik heb beroerd geslapen lig alleen maar te denken.
ik moet zo werken even wat afleiding, heb thuis al gepoetst en de was gedaan
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
@Zusje: ZieZo is een stichting voor zelfhulp bij eetstoornissen. Er werken ervaringsdeskundigen en er is hier in de stad een soort van huiskamer waar je 4 dagen per week terecht kan voor hulp of gewoon voor de gezelligheid.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:@Zusje: ZieZo is een stichting voor zelfhulp bij eetstoornissen. Er werken ervaringsdeskundigen en er is hier in de stad een soort van huiskamer waar je 4 dagen per week terecht kan voor hulp of gewoon voor de gezelligheid.
Ah, bedankt voor de uitleg! Succes dan maar of geniet van de gezelligheid . Ik weet natuurlijk niet welke reden je hebt om daar nu heen te gaan.
Ik ben gaar, ben volgens mij onwijs ziek aan het worden .
Gast- Gast
Dankjewel. Ik ga vandaag vooral voor de gezelligheid. En ik heb al mijn overleggen (incl. 2 waar ik niets van wist) vanochtend al gehad, dus ik kan er mooi op tijd naartoe.
Lotus- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: